Сервіс Net-a-porter оновив стратегію закупівлі на весну 2022 року. На сайті з`явиться більше ошатних речей, взуття, колаборацій брендів та «клікбейтних» продуктів, які стали вірусними в Instagram.
Аналітики сервісу зібрали ті тренди, на які потрібно звернути увагу в новому році.
Вірусні речі
Net-a-porter робить ставку на вірусні речі з колекцій весна-2022. Ними стали туфлі Loewe з підборами у вигляді лаків для нігтів та розбитих яєць, футуристичне взуття Balenciaga та в`язані шопери JW Anderson.
Колаборації
Аналітики Net-a-porter кажуть, що покупці цікавляться незвичайними колабораціями: від Gucci x The North Face до Frame х The Ritz Hotel. Гучні модні інфоприводи, наприклад, «Сімпсони» на показі Balenciaga, теж впливають на закупівлю.
Ошатні речі
На Net-a-porter буде більше ошатних речей. Для цієї категорії ідеально підходять колекції Molly Goddard, Richard Quinn і Proenza Schouler.
Базові речі
Попит зростає і на якісну базу. Найчастіше на Net-a-porter купують топи Loewe, вільні костюми Jil Sander та сорочки оверсайз The Row.
Бренди, що підтримують сталий розвиток
На Net-a-porter з`являться ще 40 брендів, які відповідають екологічності та всім принципам сталого розвитку.
Товари для дому
На сайті стане більше товарів для дому. Це пов`язано з бажанням перетворити Net-a-porter на повноцінну лайфстайл-платформу.