Український бренд INLYLAND представив нову колекцію, натхнену білою трояндою

Романтичність і вишуканість

Що неспокійніші часи навколо, то більше щастя ми знаходимо в простих і буденних справах — вечірній прогулянці, вишиванні чи роботі в саду. Саме остання стала справжньою пристрастю та розрадою Інни Грицик, засновниці бренду INLYLAND. Тож нову колекцію вона присвятила королеві свого саду — білій троянді.

INLYLAND

«Ще три роки тому я захопилася садівництвом — під час карантину ми переїхали з Києва за місто, і я посадила свій перший кущ білих троянд, — згадує дизайнерка. — За цей час захоплення переросло у пристрасть, стало надзвичайно сильним. Я облаштувала повноцінний сад і спочивала душею, працюючи на землі та доглядаючи за рослинами». 

Біла троянда, головний декоративний елемент колекції, подарувала фірмовій лаконічності INLYLAND небачену раніше романтичність, проте в делікатному й вишуканому виконанні. Відправною точкою в роботі Інна Грицик називає в’язану гачком кишенькову хустку з квітчастим візерунком. 

INLYLAND

«З неї все почалося. Завдяки використанню дуже тонкої нитки плетіння має вигляд мережива й додає колекції, що включає і брючні костюми, і силуетні сукні, і мінімалістичні топи, легкості та невагомості». 

Бутони троянди стали окрасою ще однієї важливої речі в колекції — спідниці А-силуету довжини міді. Крім троянд її також оздобили торочками ручної роботи та кришталевими намистинами. На створення спідниці майстрам INLYLAND потрібно 45 годин ручної роботи.

Не менш кропіткою була й робота над фактурою костюмів, суконь та спідниці у вигляді заломів, які також створювали вручну за допомогою пресування. У них можна побачити певний символізм рубців наших душевних ран. 

INLYLAND

Тлом для колекції та ідеєю під час знімання рекламної кампанії стали заховані за щільним полотном квіти, що нагадують усім нам, якою крихкою може бути краса і як важливо її захищати. 

«Несподівано для мене самої під час цього знімання я працювала не тільки стилісткою, а й флористкою, — розповідає Інна Грицик. — Перед зніманням придбала живі кущі троянд у горщиках, які допомогли нам створити на майданчику той самий сад, а потім вони вирушили у мій квітник, щоб і далі тішити своєю красою».

Крім того, з цього сезону бренд започатковує нову віху в розвитку — марка відтепер матиме назву INLYLAND, а її асортимент розшириться. Незмінним буде головний принцип: справжня краса не потребує гучних слів і яскравих жестів, а говорить сама за себе, як та сама біла троянда.


Реклама

Популярні матеріали

Українська кухня: веганські рецепти на сніданок, обід і вечерю...


Чай з кульбаби: корисні властивості, правила приймання та...


Old money — естетика, яка ніколи не вийде з моди: складаємо образи...


Читайте також
Популярні матеріали