Українські дизайнери на Тижні моди у Копенгагені

Важлива платформа

Цього року Ukrainian Fashion Week проходить у незвичному форматі UFW International Season FW23-24: українські бренди представляють свої колекції у Берліні, Копенгагені, Лондоні під час локальних тижнів моди. 

У Копенгаген за підтримки UFW на початку лютого відправились команди декількох брендів. Два з них — T.Mosca та RDNT — взяли участь у Copenhagen International Fashion Fair (CIFF), найбільшій у північній Європі торговій виставці у сфері моди, на якій представлені як скандинавські марки, так і бренди з інших країн.

Тиждень моди у Копенгагені

CIFF проходить в одному з районів Копенгагена, що був заснований на початку нульових і зараз динамічно розвивається. Масштаби CIFF вражають: у великому двоповерховому приміщенні Bella Center на площі у 20 тисяч квадратних метрів (!) розміщені постійні шоуруми брендів одягу та аксесуарів, а тимчасова ярмарка ділиться на декілька секцій — Style Setters, Lifestyle, Beauty, Kids. Тут зібрані одяг, аксесуари, взуття, ювелірні прикраси, парфуми та аромати для дому, засоби для догляду за шкірою. Все, що буде актуальним наступної осені.

Стенди українських брендів можна було знайти поруч у секції Style Setters. На стенді T.Mosca ми зустрілися с дизайнеркою Катериною Квіт. Катя з командою привезла свої фірмові кардигани та светри з мухами, зокрема з новими макропринтами, декорованими стразами, трикотажні костюми з пір’ям та iconic dress, яке також отримало апгрейд у вигляді декорування пір’ям. Приклад одночасно максимально комфортного та ефектного одягу, в якому можна відчувати себе на своєму місці у будь-якому оточенні. Цей одяг вписується у скандинавську естетику — його легко уявити на дівчатах, що проводять свій час із подругами або коханими за недільним бранчем десь в одному з модних місць у центрі Копенгагена або Стокгольма.

Поруч стенд RDNT — нового українського бренду, заснованого дизайнером Андре Таном. За стилем бренд — гібрид streetwear та спортивного одягу. Частина тканин, з яких пошиті речі, — sustainable, вироблені з переробленого пластику. У кожної речі з колекції Aura є цікаві деталі: написи Power Inside з відсиланням на нашу внутрішню «батарейку», розрізи та вирізи, застібки-блискавки, підклади (у тренчі). Центральним є принт із водою, що рефлексує на сонці. Колекція для тих, хто не уявляє свого життя без білих футболок, сорочок та худі. 

RDNT

Ініціатива Ukrainian Fashion Week показати українські бренди у модних столицях дуже важлива — про нашу країну та війну ми маємо говорити на всіх професійних платформах у різний спосіб, щоб бути постійно почутими найширшою авдиторією. 

Текст: Олена Заяць


Реклама

Популярні матеріали

Які босоніжки нам потрібні цієї весни


«Діамант — найгарніша і найбажаніша інвестиція»: засновниця Diva...


Сучасний погляд на українські традиції: чому варто відвідати...


Читайте також
Популярні матеріали