Об'єкт бажання: Ruslan Baginskiy представив нову кутюрную колекцію головних уборів Tsvit

Зйомка для діджитал-презентації стала експедицією найкрасивішими кутками України

Рік тому у паризькому готелі Crillon відбулася презентація дебютної кутюрної колекції головних уборів Ruslan Baginskiy. Другу колекцію дизайнер представляє в діджитал-форматі без прив`язки до офіційного модного календаря. Поетичний арт-проект Tsvit — це колаборація бренду, фотодуету Synchrodogs і стиліста Юлії Пеліпас.

Кутюрна колекція Tsvit — це культурний експеримент, досвід відновлення забутих технологій виробництва, які вважалися архаїзмами, і їх впровадження  в сучасність.

«Глобальний локдаун дав можливість сповільнитися, озирнутися довкола, дати собі час для пізнання. Мене завжди надихала енергія локальних майстерень, де поколіннями зберігають знання про старовинні техніки. У світі високих швидкостей їм майже немає місця, хочеться зберегти їх артизанальний спадок», — говорить Руслан.

Кожен з семи виробів — реверанс українській культурі: плетена солом`яна маска — це переосмислення культурних кодів XIX-го та початку ХХ-го століть, коли однією з найефектніших прикрас нареченої був вінок із залишків врожаю жита; золоті прикраси, створені в співпраці з брендом Rockah. — занурення в історію скіфів, відомих своєю ювелірною майстерністю. Ще одним джерелом натхнення для Руслана стали роботи волинських майстрів ткацтва хустки-намітки.

Флористичні мотиви — як одні з ключових елементів культури та мистецтва — додають колекції символізму і зв`язують традиції з повісткою нового дня. Братки і незабудки, що прикрашають довгу фату, символізують вірність, жовті квіти форзиції — уособлення чистоти і весняного пробудження, якого світ так потребує; вишневий цвіт в декорі солом`яної маски асоціюють з нареченими, традиційні українські мальви на золотий тіарі створені з перероблених пластикових пляшок як протест проти культури надмірного споживання. Тема ресайклінгу та апсайклінгу — одна з ключових, матеріали для колекції шукали в тому числі на вінтажних аукціонах і секонд-хендах.

Для презентації колекції в умовах локдауну бренд досліджує нові формати. Кутюр, традиційно закритий і ексклюзивний жанр, стає доступним кожному в діджитал-реальності: разом з релізом арт-проекту вийшла Instagram-маска, яка повторює один з головних уборів —  тіару з квітами з переробленого пластику. Героїнями віртуальної кутюрної презентації стали Ірина Шейк, Тіна Кунакі, Жизель Олівейра, Саша Лусс, Віра Брежнєва і Йойо Цao, а відсьогодні маска доступна для всіх #RBgirls.


Реклама

Популярні матеріали

Fashion Talk: 15 питань Ользі Галушці про улюблені бренди...


Яке взуття обирають на зиму модниці: 28 найстильніших варіантів...


«Мій бекграунд — це основа, що дарує мені свободу». Інтерв’ю з...


Читайте також
Популярні матеріали