КАК ЗАЩИТИТЬ СЕБЯ ОТ СТРЕССА И НЕБЛАГОПРИЯТНОЙ...

3 ОБУВНЫХ ТРЕНДА, КОТОРЫЕ ТРАНСФОРМИРУЮТ ЛЮБОЙ...

11 ПРАВИЛ ЭТИКЕТА, КОТОРЫЕ КЕЙТ МИДДЛТОН...

5 НЕБАНАЛЬНЫХ ФИЛЬМОВ, КОТОРЫЕ ДОЛЖНА...

ЛИЧНЫЙ ОПЫТ: ЧТО ТАКОЕ ИНТУИТИВНОЕ ПИТАНИЕ И...

Руслан Багінський: «Підробки неминучі, якщо ти успішний бренд. Певною мірою це визнання»

Український дизайнер капелюхів, серед прихильниць якого — Мадонна та Белла Хадід, розповів Роману Тимофєєву про стратегію колаборацій та фейки з Китаю

Що вирізняє твій бренд поміж інших? 

Усі люди в команді Ruslan Baginskiy (а їх зараз двадцять) — це мої родичі та друзі. І особисто для мене це важливий момент. Якщо ж розглядати бренд глобально — ми відчуваємо потреби часу. Головні убори досить складні для сприйняття, і треба уважно слідкувати за тим, що подобається молоді, аби залишатись актуальними. Так, протягом певного періоду був тренд на капелюхи, але він пішов на спад. Зараз ми його повертаємо.

Ти відчуваєш себе опонентом Філіпа Трейсі?

Ні. Філіп Трейсі та Стівен Джонс були круті в нульових, але сьогодні це трошки архаїзм. Ми будуємо нову історію, крутий бренд для молоді. Традиції я намагаюсь поєднати з сучасними трендами, створюючи щось абсолютно нове.

Твої капелюхи носить Мадонна,  Роузі Гантінгтон-Вайтлі, Белла Хадід та багато інших зірок. Кого б ти ще хотів побачити серед клієнток?

Зараз ми дещо змінюємо стратегію. Наша головна ціль на цей рік — колаборації з великими брендами. Ми вже зробили спільну колекцію з RTA, у вересні плануємо ще два масштабних проекти, про які поки не можу говорити. Це не для продажів — наш бренд уже представлений більш ніж у ста країнах світу і в мене п'ятнадцять солд-аутів Browns. Це в першу чергу важливий іміджевий момент. Кінцевий результат усього цього — стати світовим брендом, на рівні з Maison Michel.

Розкажи, як ти працюєш над колекцією.

Ми робимо чотири колекції на рік, дві з яких показуємо в шоу-румі в Парижі під час Тижня моди. Я розглядаю моду як з боку арту, так і з боку комерції. На початку сезону в офісі ми проводимо наради і розбираємо, на що треба звернути увагу, які моделі будуть продаватися, а які зроблять нам ім’я. Багато українських дизайнерів про це забувають. Кожен бренд має бестселери, на яких заробляє, але треба створювати щось нове. Ніколи не знаєш, що саме «вистрілить» наступним.  

У Китаї вже випускають підробки під Ruslan Baginskiy. Як ти до цього ставишся?

Це неминучеЗавжди знайдеться той, хто захоче в тебе вкрасти. Чимало українських дизайнерів з цим стикнулись: Vita Kin тиражують тисячними партіями. Певною мірою це визнання, бо ми всюди. Спочатку ти відомий у вузькому колі друзів, потім стаєш популярним у себе в місті, країні, а згодом підробки під тебе з’являються скрізь. Нещодавно я був на львівському ринку і побачив там кепку з вишивкою «RB»! 
В Україні, на жаль, немає закону, який би міг нас від цього захистити...

Хто твій герой у fashion-індустрії?

У мене немає одного конкретного героя. Все змінюється з часом. У 2008 році я був фанатом Александра МакКвіна, а у 2012-му захоплювався Рафом Сімонсом. Зараз слідкую за Магдою Бутрим, дизайнерським дуетом Ambush. А ще ми дружимо з Джорджією Тордіні та Джільдою Амброзіо з Attico.

Хто твоя ікона стилю?

Мені подобається Кейт Мосс, іноді — Алекса Чанг.  

Яке твоє улюблене місто?

Давай я скажу так: моє серце у Львові, душею я в Парижі, а розумом — у Києві.