Український бренд INLY представив нову капсульну колекцію, яка стала рефлексією дизайнерки бренду Інни Грицик на всі ті події, які ми проживаємо сьогодні.
«Починаючи з 24 лютого кожен з нас дуже змінився, і, щоб зрозуміти, як діяти й жити далі, треба було просто чесно поговорити із самим собою, — розповідає Інна Грицик. — Сьогодні важливо розуміти, що дає сили й надихає, а що викликає страх і не дає змоги рухатися вперед. Ці почуття й роздуми ми намагалися показати, зокрема й візуально, у рекламній кампанії до колекції. Її головна героїня ніби перебуває за склом, по той бік, а перед її очима розквітає надзвичайно мальовнича Україна з власними традиціями та історією».
Саме ці внутрішні діалоги й поєднали в колекції фірмовий мінімалізм INLY, втілений у низці жакетів, штанів і пальт з тонкої костюмної тканини, з виробами ручної роботи у вигляді колосків, що відсилають до нашого коріння. Так само різноманітність топів з високою горловиною символізує нашу потребу у внутрішньому захисті, а практичний денім, з яким бренд працює вперше, демонструє здатність людини адаптуватися до нових викликів. Історія цього функціонального матеріалу неодноразово засвідчувала його вміння переживати будь-які кризи та складнощі.
Водночас для виробів колекції характерний необроблений край, що викликає асоціації з розслабленістю та легкістю. Їх сьогодні теж важливо впустити в наше життя знову.
«Мені хотілося, з одного боку, створити гардероб-уніформу, що не відволікатиме уваги, а з іншого — надати йому емоційності, освідчитися в любові нашій Україні, — додає дизайнерка. — Досягти цього балансу якраз і вдалося завдяки поєднанню формальності й розслабленості, строгості й тепла ручної праці».
Ключовою річчю колекції став довгий топ з вив’язаних вручну колосків, де складна фактура додатково підсилюється грою відтінків молочного, білого та кремового.