«ГЛАВНОЕ ― ПРАВИЛЬНО ОПРЕДЕЛИТЬ ДЛЯ СЕБЯ, ЧТО...

«НЕ ГОВОРИТЕ О СВОИХ ПЛАНАХ ЛЮДЯМ, УДИВЛЯЙТЕ ИХ...

КОРОЛЕВСКИЙ СТИЛЬ: 20 ВЕЩЕЙ КАК У МЕГАН МАРКЛ...

«Я ЛЮБЛЮ ОБНИМАТЬСЯ. ЕСЛИ БЫ Я БЫЛА ОСЬМИНОГОМ, Я...

ПОСМОТРИТЕ ПРЯМО СЕЙЧАС: ПЕРВЫЙ ТРЕЙЛЕР ФИЛЬМА...

Re-see нової колекції бренду Ksenia Schnaider

Мінімалізм, лебедине пір’я та принт «березова кора» у колекції сезону весна-літо 2016

Ксенія та Антон Шнайдер зібрали представників головних модних видань країни для повторного показу нової колекції. Присутні мали можливість особисто поспілкуватись з засновниками марки Ksenia Schnaider та детально розгледіти речі з останньої колекції.

На перший погляд мінімалістична та монохромна, лінійка складається з безлічі новаторських деталей. Абсолютними хітами можна назвати шорти-брюки та бомбер з лебединим пір'ям, не менш цікавими є спідниці, зроблені на основі сорочок. На відміну від попередніх колекцій, цього разу ми бачимо мінімум кольору та лише природні відтінки: білий, чорний, тілесний та сірий. Про фірмові «глітч-принти» Ksenia Schnaider нагадує тільки їх спрощена версія – лаконічний візерунок, котрий більше схожий на березову кору.

Дизайнери розповідають, що концепцією нової колекції є, власне, «відсутність концепції». «Ми втомились від концепцій. На даному етапі ми вирішили відпочити від смислового навантаження, котре намагається транслювати сучасна мода», – кажуть Антон та Ксенія Шнайдер. Їхні слова підтверджують, як кольорова палітра колекції, так і простий крій речей. Навіть вишиті на сорочках написи «100% cotton» виглядають просто як констатація факту, а не «творча задумка».