БРИТАНКА ПРОДАЛА ЗА 29 000 ДОЛЛАРОВ ПОДАРОЧНЫЙ...

6 МОДНЫХ ОБРАЗОВ ДЛЯ СОВРЕМЕННЫХ ЖЕНЩИН НА...

ПРИНЦ ГАРРІ ЗБИРАЄТЬСЯ ДО МЕКСИКИ, АБИ...

НА 85-М ГОДУ ЖИЗНИ УМЕР КУЛЬТОВЫЙ АМЕРИКАНСКИЙ...

ОБРАЗ ДНЯ: ВИКТОРИЯ БЕКХЭМ В ИЗУМРУДНОМ БРЮЧНОМ...

Погляд у майбутнє: як молоді дизайнери бачать українську моду

До участі у фіналі цьогорічного Конкурсу молодих дизайнерів одягу «Погляд у майбутнє inspired by Pepsi» журі обрало 18 колекцій, які представлять дизайнери з 11 міст України

Творчі пошуки фіналістів буде оцінювати компетентне журі, у складі якого відомі дизайнери: Артем Климчук, Маша Рева, Іван Фролов, Юлія Паскаль, Олеся Кононова та Анастасія Рябоконь (дизайнери Lake) та креативний директор Istituto Europeo di Design (IED) Джованні Оттонело. Голова журі Конкурсу – Лілія Пустовіт. Голова оргкомітету Конкурсу – Ірина Данилевська.

Фінал Конкурсу, як і кілька років поспіль, відбудеться в рамках Програми Odesa Holiday Fashion Week-2017 18 червня.

Офіційні премії Конкурсу завжди підтримуються професійними призами.

Ґран-прі

Ґрант для створення наступної колекції та можливість участі у проекті «Нові імена» в рамках  Ukrainian Fashion Week вже втретє буде надано відомою бізнес-леді, власницею Fairmont Grand Hotel Kyiv та засновницею благодійного фонду. «Обираємо майбутнє разом» Єлизаветою Юрушевою. «Усі ми були колись молодими й недосвіченими. Усі ми сумнівались. Коли ти створюєш свої перші колекції і ще не ввійшов у світ досвідчених професіоналів, ти не розумієш, як люди оцінять твою роботу. А це дуже важливо – одержати Ґран-прі з рук відомого дизайнера, наприклад, Лілії Пустовіт. Водночас ти отримуєш підтвердження, що твоя колекція зацікавить людей», - каже Єлизавета.

Спеціальна премія від генерального партнера Конкурсу Pepsi

Бренд Pepsi в усьому світі підтримує креативну молодь і драйвові рішення, що несуть позитивні зміни. Саме тому цьогоріч  Pepsi став Генеральним партнером конкурсу молодих дизайнерів одягу «Погляд у майбутнє» і вручить переможцю Конкурсу грант на створення власного арт-простору в рамках Ukrainian Fashion Week на платформі Fresh Fashion Day inspired by Pepsi у вересні цього року.

Офіційна премія

Istituto Europeo di Design (IED) вперше надає одному з кращіх фіналістів можливість безкоштовного навчання на короткому курсі IED у Мілані або Флоренції.

Istituto Europeo di Design було створено у 1966 році італійським журналістом Франческо Мореллі. Університет надає вищу освіту в таких галузях, як Fashion, Design, Art, Marketing, Management і Communications. За період свого існування навчальний заклад перетворився із творчої майстерні на величезну міжнародну мережу університетів, в якій студенти можуть отримати ступінь бакалавра або магістра за більш ніж 300 програмами.

Завдяки плідному партнерству Ukrainian Fashion Week та Istituto Europeo di Design:

Ольга Стельмахова, дизайнер OSTEL, влітку 2016 року пройшла курс з графічного дизайну IED Florence Advanced Graphic Design;

Надія Юрків (Nadia Yurkiv) влітку 2017 року записана на курс – IED Milan Fashion Design: Design your Capsule Collection;

Ольга Жеребецька, за результатами Конкурсу Epson Digital Fashion, влітку 2017 року вирушить на навчання у Мілан на курс IED Milan Fashion Marketing.

Офіційна премія

Приз від Pushka School – Інтенсивный курс "Конструювання одягу". PUSHKA School – це школа конструювання и дизайну одягу, що орієнтована на підвищення професійного рівня ти, хто вже працює в індустрії моди.

Спеціальний проект в рамках «Погляд у майбутнє» inspired by Pepsi 

Дебютантам світу моди Pepsi дає нагоду доповнити власне портфоліо одягом для світової торгової марки – в рамках Конкурсу відбудеться змагання на найкращий дизайн футболки в Pepsi-стилі. Всі футболки гості та преса побачать на фіналістах «Погляду у майбутнє» під час вручення їм дипломів фіналістів.

«Ми не хочемо, аби дизайнери просто створили чергову брендовану футболку. Ми прагнемо, аби вони передали дух Pepsi, його цінності – можливо, через кольори, можливо, через особливий настрій. Митці мають самі обирати, як їм це зробити – а ми за будь-яку свободу творчості та самовираження. Головне, аби вони відчули бренд», – каже Жанна Стрельнікова. Маркетинг  менеджер категорії газованих напоїв компанії PepsiCo.

Конкурс молодих дизайнерів одягу «Погляд у майбутнє» - загальнонаціональна подія, що була заснована у 2000 році, стала стартовим майданчиком для вже відомих Олени Буреніної, Андре Тана, Наталі Каменської, Олесі Кононової, Артема Климчука, Ксенії Шнайдер, Олександра Каневського, Олени Пржонської, Діни Линник, Ясі Хоменко, Маші Рева, Івана Фролова, Жана Ґріцфельдта та багатьох інших .

Генеральним партнером Конкурсу цього року став бренд Pepsi. А сам Конкурс отримав гасло «Погляд у майбутнє» inspired by Pepsi. 

9 вещей, которые следует сделать в июне

Привет из будущего: новая коллекция бренда VICTORITY

Итоги конкурса молодых дизайнеров одежды «Погляд у майбутнє» inspired by Pepsi

Загрузка...