«З-за стовбура старої розщепленої верби, півусохлої, виходить Мавка, в ясно-зеленій одежі, з розпущеними чорними з зеленим полиском косами, розправляє руки і проводить долонею по очах», — «Лісова пісня» Лесі Українки.
3 вересня на Українському тижні моди бренд BOBKOVA презентував нову колекцію весна-літо — 2025. З нагоди повернення в інтернаціональний графік UFW команда обрала для показу унікальну локацію. Захід відбувся в митрополичих підвалах Софійського собору — взірці архітектури українського бароко.
Мавка, героїня карпатської міфології, оспівана у творах Михайла Коцюбинського, Лесі Українки, Олександра Олеся та Івана Франка, є центральним образом колекції. Кольори, що відображають її природний світ, варіюються від молочних відтінків водоростей та річкової ряски до ніжно-блакитного та бірюзового, доповнені повсякденною класикою — білим та чорним. Фактури — струмові сумішеві тканини з шовку, бавовни та полірованого льону, шовковий трикотаж, «мокрий» люрекс, а також декоративні елементи з перлів, мушель та каміння, що нагадують мерехтіння води під місячним світлом.
Вшанування природного світу відбулося не тільки на рівні образів, але й практичних дій. BOBKOVA стабільно демонструє відданість принципам сталого виробництва. Текстильні фрагменти з шовку, мережива та льону використовуються для створення нових речей в техніці печворк, що мінімізує кількість відходів. У колекції багато деталей і ручної роботи: вишивка камінням і перлинами прикрашає одяг, а взуття на малих підборах сплетене зі шкіряних шнурів. Сарторіальні знахідки лінійки включають фірмові речі-трансформери, що дозволяють адаптувати форму та силует під різні обставини та настрій.
Колекція продемонструвала багато суконь, які є візитівкою бренду BOBKOVA. Серед них — «мавчині» з глибоким декольте на спині або асиметричними вирізами. Також представлені сукні-кімоно вільного крою, трикотажні та об’ємні з деталями, що надають силуету струмливого ефекту. Є етнічна варіація сукні-сорочки — свитка, у якій використані елементи крою свити, традиційного чоловічого одягу з діагональною лінією борту та коміром-стійкою.
BOBKOVA поекспериментував і з мотивами чоловічого костюма. Брючні двійки з тонких пластичних тканин, як-от трикотажу, який зазвичай використовують для спортивного одягу, або шовку, комплекти з жакетами з подовженими поличками та широкі штани з відкритими швами — бренд запропонував розслаблену інтерпретацію класичних видів одягу.
Стилістичний акцент колекції — довгі стрічки, на які нанизані перлини. Їх можна носити як сотуар чи пояс або ж зав`язувати на руку чи плече. Прикраси, інспіровані темою мавки, представлені у вигляді сережок з барокових перлів і підвісок у формі тотемної героїні.
Показ пройшов за підтримки Райффайзен Банку, який розділяє з BOBKOVA цінності збереження навколишнього середовища та концепції sustainability. FILM.UA Group — український кіновиробник, що втілив образ мавки в сучасному кінематографі. Б`юті-партнер показу — BACKSTAGE BEAUTY&REFRESH, найбільша мережа салонів краси Києва.
Напої — натуральне ігристе вино Petillant з Тернопільщини бренду Fasher’s wine і вода «Моршинська», яка забезпечує природне відновлення та підтримує гідробаланс щодня. Пригощання — сири українських виробників від «Лавки традицій»: Rory, Soloviov, TASbio, Virtuoso by Lukachivka, «Доообра ферма». Медові свічки — бренд крафтового виготовлення свічок з натурального бджолиного воску. BOBKOVA підтримує місцеве виробництво і розвиває культуру локальної їжі та вина.
Stylist: Nadiia Shapoval
Soundtrack: Nastya Vogan
Director: Alexandra Vetrova
MUA & Hair: Alexandra Vetrova
Casting: Vlada Diachuk
Designer Assistant: Anastasiia Liubenko (hello@bobkova.ua)
Wholesale: Oksana Tsydinska (sales@bobkova.ua)
Marketing & PR: Mariia Zhyvko (marketing@bobkova.ua)