Оновлення бренду Hugo Boss: Гейлі Бібер та Кендалл Дженнер взяли участь у новій рекламній кампанії

Акцент на молодшій аудиторії

Hugo Boss оголосив про ребрендинг. Тепер це дві окремі лінії — Hugo і Boss. Бренд водночас підготував рекламну кампанію  #BeYourOwnBoss, у якій взяли участь Гейлі Бібер, Кендалл Дженнер, Джоан Смоллс, Лі Мін Хо, Хабі Ламе, Future, Ентоні Джошуа та Аліса Шмідт.

«Поняття «бути босом» протягом тривалого часу спрямовували на чоловіків, і тепер мені подобається, що це стає протилежністю. Люди дійсно дивляться, як жінки роблять владні кроки, і я думаю, що вони дійсно поважають їх за це. Радію, що жінки отримують ту повагу, на яку заслуговують», — прокоментувала новий кампейн Гейлі Бібер. 

Бренд зосередився на інтересах молодшої аудиторії — дизайни нових колекцій будуть представлені в більш невимушеній естетиці, але водночас залишатимуться вірними першочерговим особливостям Hugo Boss.

До ребрендингу належить і співпраця з тіктокером Хабі Ламе. Найближчим часом з’явиться капсульна колекція за участю зірки. 

Реклама

Популярні матеріали

8 найкращих сонцезахисних кремів, флюїдів та спреїв


Місячний календар стрижок на липень 2025 року


Штани-аладдіни — головний тренд літа-2025: як носити та де шукати...


Читайте також
Популярні матеріали