Оновлення бренду Hugo Boss: Гейлі Бібер та Кендалл Дженнер взяли участь у новій рекламній кампанії

Акцент на молодшій аудиторії

Hugo Boss оголосив про ребрендинг. Тепер це дві окремі лінії — Hugo і Boss. Бренд водночас підготував рекламну кампанію  #BeYourOwnBoss, у якій взяли участь Гейлі Бібер, Кендалл Дженнер, Джоан Смоллс, Лі Мін Хо, Хабі Ламе, Future, Ентоні Джошуа та Аліса Шмідт.

«Поняття «бути босом» протягом тривалого часу спрямовували на чоловіків, і тепер мені подобається, що це стає протилежністю. Люди дійсно дивляться, як жінки роблять владні кроки, і я думаю, що вони дійсно поважають їх за це. Радію, що жінки отримують ту повагу, на яку заслуговують», — прокоментувала новий кампейн Гейлі Бібер. 

Бренд зосередився на інтересах молодшої аудиторії — дизайни нових колекцій будуть представлені в більш невимушеній естетиці, але водночас залишатимуться вірними першочерговим особливостям Hugo Boss.

До ребрендингу належить і співпраця з тіктокером Хабі Ламе. Найближчим часом з’явиться капсульна колекція за участю зірки. 

Реклама

Популярные материалы

5 правил, дотримання яких не дасть збожеволіти від того, що...


Відродження України: як розвиватиметься українська культура...


Найважливіші продукти на сніданок, якщо обід та вечеря не...


Читайте також
Популярні матеріали