Hugo Boss оголосив про ребрендинг. Тепер це дві окремі лінії — Hugo і Boss. Бренд водночас підготував рекламну кампанію #BeYourOwnBoss, у якій взяли участь Гейлі Бібер, Кендалл Дженнер, Джоан Смоллс, Лі Мін Хо, Хабі Ламе, Future, Ентоні Джошуа та Аліса Шмідт.
«Поняття «бути босом» протягом тривалого часу спрямовували на чоловіків, і тепер мені подобається, що це стає протилежністю. Люди дійсно дивляться, як жінки роблять владні кроки, і я думаю, що вони дійсно поважають їх за це. Радію, що жінки отримують ту повагу, на яку заслуговують», — прокоментувала новий кампейн Гейлі Бібер.
Бренд зосередився на інтересах молодшої аудиторії — дизайни нових колекцій будуть представлені в більш невимушеній естетиці, але водночас залишатимуться вірними першочерговим особливостям Hugo Boss.
До ребрендингу належить і співпраця з тіктокером Хабі Ламе. Найближчим часом з’явиться капсульна колекція за участю зірки.