Оновлення бренду Hugo Boss: Гейлі Бібер та Кендалл Дженнер взяли участь у новій рекламній кампанії

Акцент на молодшій аудиторії

Hugo Boss оголосив про ребрендинг. Тепер це дві окремі лінії — Hugo і Boss. Бренд водночас підготував рекламну кампанію  #BeYourOwnBoss, у якій взяли участь Гейлі Бібер, Кендалл Дженнер, Джоан Смоллс, Лі Мін Хо, Хабі Ламе, Future, Ентоні Джошуа та Аліса Шмідт.

«Поняття «бути босом» протягом тривалого часу спрямовували на чоловіків, і тепер мені подобається, що це стає протилежністю. Люди дійсно дивляться, як жінки роблять владні кроки, і я думаю, що вони дійсно поважають їх за це. Радію, що жінки отримують ту повагу, на яку заслуговують», — прокоментувала новий кампейн Гейлі Бібер. 

Бренд зосередився на інтересах молодшої аудиторії — дизайни нових колекцій будуть представлені в більш невимушеній естетиці, але водночас залишатимуться вірними першочерговим особливостям Hugo Boss.

До ребрендингу належить і співпраця з тіктокером Хабі Ламе. Найближчим часом з’явиться капсульна колекція за участю зірки. 

Реклама

Популярні матеріали

Шукайте свіжий випуск ELLE Decoration


10 трендових манікюрів для коротких нігтів на весну 2024 року...


Стилістка Марина Мартинів запустила платформу FÉMATCH для пошуку...


Читайте також
Популярні матеріали