«Нові цінності краси: створюй відповідальне майбутнє», — Світлана Бевза

Ukrainian Fashion Week за підтримки Українського культурного фонду презентує третю історію Action: Sustainable Fashion — Bevza

Сталий розвиток моди включає безліч аспектів та є процесом безперервного вдосконалення. Акумулюючи досвід роботи, дизайнери, що надихаються філософією sustainability, постійно знаходять інноваційні рішення для створення своїх колекцій. Сьогодні практика використання повністю екологічних матеріалів є справжнім викликом для fashion-брендів, через високу ціну та відносно невеликий вибір тканин на ринку. Тим не менш, поступова трансформація бренду у цьому напрямку є невід’ємною частиною процесу створення відповідального майбутнього індустрії. 

Бренд Bevza створює майбутнє свідомого споживання із новими цінностями краси. Етичне ставлення до природи і виробництва є однією з фундаментальних цінностей команди компанії. Бренд вірить, що мода не має існувати ціною життя нашою планети. Фокусуючись на ідеях сталого дизайну, нові колекції Bevza формуються на поєднанні стилю, елегантності та етичного виробництва.

Бренд був створений дизайнеркою Світланою Бевзою у 2006 році. Знаковий дизайн Bevza одразу проявився у чистих та легких силуетах. Кожна колекція відображає відчуття позачасової вишуканості, акцентуючи увагу на витончених тканинах та ідеальній посадці. А головним орієнтиром краси для Bevza є елегантність та сталість.

Светлана Бевза

Cьогодні Bevza є одним із найбільш впізнаваних у світі імен української індустрії моди, а також одним із найуспішніших українських брендів. 

У 2018 році команда бренду створила колекцію FW19, до якої увійшли вже відомі сьогодні екологічні пуховики з реалістичним анімалістичним принтом, що нагадує справжнє хутро. Вони стали альтернативою натуральним шубам. По-перше, пуховики Bevza запропонували іронічний погляд на культуру споживання хутряних виробів. По-друге, речі створено з екологічних матеріалів, таких як віскоза та перероблений поліестер. А для створення принтів команда бренду використовувала нетоксичні барвники.

У колекції FW20, яка була представлена на Тижні моди у Нью-Йорку, дизайнерка використала інноваційні текстури з перероблених матеріалів. Трикотажні сукні й топи виконані з поліестеру, виготовленого із пластикових пляшок, що зібрані на дні океану, в той час як інші особливі моделі створені з переробленого деніму.

Светлана Бевза

Усі трикотажні матеріали, обрані для створення колекції, було схвалено Інститутом Етики та Екологічної Сертифікації (ICEA), а також RCS100. В результаті прогресу у сфері текстильної промисловості з’явилась можливість досягти найвищої якості виробів, що була недосяжна раніше. Тому місія, задекларована брендом Bevza — створити майбутнє свідомого споживання із новими цінностями краси — є близькою та реалістичною. 

Переглянути відеоісторію бренду можна за посиланням:

Над проєктом Action: Sustainable Fashion працюють:

Дар`я Марусик, керівниця проєкту

Володимир Нечипорук, продюсер проєкту

Олександра Дімітрієвіч, арт-директорка проєкту

Таїсія Короткова, графічна дизайнерка проєкту

Едіє Дербішева, продюсерка знімальної групи

Тім Меір, оператор/режисер монтажу

Валерій Ведута, фотограф

Катерина Федичина, Оксана Шубіна та Катерина Будусова, комунікаційний відділ

Ірина Чиркова, літературна редакторка

Олена Сорока, Надія Невмержицька, Валентина Курченко, адміністративний відділ

Міра Марчук, асистенка проєкту

В работі над проектом також використані архіви Bevza.

 


Реклама

Популярні матеріали

Осінній вікенд у Львові: гід найкращими локаціями 


Анджеліна Джолі вперше за три роки вийшла на червону доріжку в...


Чорна п’ятниця: які знижки пропонують українські модні бренди...


Читайте також
Популярні матеріали