Українські модні бренди, які наближають перемогу (частина ІІІ)

Як модна індустрія допомагає сьогодні армії, Теробороні та економіці країни

ELLE.UA продовжує розповідати про українські бренди, які запускають патріотичні колекції. Частину коштів від продажів вони віддають на підтримку армії, волонтерам та допомагають дітям і біженцям. З такою підтримкою, з таким модним фронтом прямувати до перемоги значно легше.

RDNT

Новий український sustainable-бренд дизайнера Андре Тана для свідомого покоління RDNT з’явився під час війни в Україні. RDNT розшифровується як Radiant, тобто осяйний, променистий. У першому весняному дропі з назвою In the water передаються основні коди молодої марки — екологічність, технологічність, агендерність. До колекції увійшли об`ємні худі та піджаки, різнокольорові велосипедки та кроп-топи, футболки, тілесні боді та деконструйовані джинси. Речі RDNT доступні для замовлення по всьому світу на офіційному сайті rdnt.store. Гроші від продажу одягу підуть на підтримку армії України.

VIKA ADAMSKAYA

Родом із міста-героя України — Харкова — бренд VIKA ADAMSKAYA випустив капсулу BORN IN UKRAINE, до якої увійшли знакові для марки моделі: спортивні костюми, кардигани, джемпери, футболки, шкарпетки та бейсболки. Символи колекції — зображення голуба, значок UA, вписаний у серце, створений популярною fashion-ілюстраторкою Марією Сусловою, а також принти Volunteer, Peace та напис «Я їду додому». 

У скрутні часи, коли Харків страждав від страшних обстрілів, Віка Адамська передала для постраждалих теплі речі на суму 1,5 млн грн. Тепер частину коштів, отриманих від продажу капсули, бренд відправить на підтримку волонтерської організації Peace for Kharkiv.

FROLOV

FROLOV презентує свій перший NFT. Синьо-жовте серце символізує мужність усіх українців у боротьбі за свободу. 100% коштів від продажу NFT будуть передані на виробництво бронежилетів для захисту хоробрих сердець наших воїнів.

Ukrainian heart — це колаборація FROLOV з двома українськими художниками. Автором вишивки є Руслан Панчук. Вона виконана вручну полтавською гладдю з настилом за ескізом, натхненим логотипом FROLOV — анатомічним серцем. NFT-ілюстрація створена Дмитром Юріним. Переглянути та придбати NFT можна за посиланням

GRMN BRAND

Частина коштів від продажу патріотичного дропу ебаут ྾ GRMN іде на допомогу ЗСУ до фонду «Повернись живим». Безперечний мастхев — жовтий світшот із надписом «What’s your superpower? I’m UKRAINIAN».

NOVE

30% від кожного продажу бренд передає на допомогу українським захисникам та волонтерам. Крім нових тренчів та пальт, NOVE відшиває бафи та балаклави для армії.

BURO26

Бренд зробив 50% знижки на всі вироби в наявності (асортимент шукайте у закріплених сторіз). Усі отримані кошти від продажу BURO26 перераховує на допомогу благодійним фондам.

BetterMe

Українська компанія, виробник додатків для здорового способу життя та підтримки ментального здоров`я BetterMe запустила спеціальну лінійку спортивних костюмів у кольорах українського прапора під назвою Creating Freedom Within. 50% від прибутку із продажу бренд передасть в UNICEF Україна для дітей, які постраждали від війни.

RIOTDIVISION

Український бренд технологічного одягу RIOTDIVISION під час війни активно підтримує ЗСУ та громадян України. Засновник бренду Олег Мороз наразі служить у лавах ЗСУ. Інша частина бренду залучена в проєктах «Київ Волонтерський». У перші тижні війни RIOTDIVISION роздали одяг загальною вартістю понад 1 млн грн. Перед початком війни бренд розробив лінію ременів у кількості 500 штук, які всього за декілька днів були безплатно передані на фронт.

UḌĀNA

UḌĀNA частково відновлює работу. Бренду вдалося вивезти невелику кількість стоку, який вже можна придбати на сайті. Це попередні колекції зі знижками та прикраси ручної работи. 20% із кожної покупки йтимуть на потреби ЗСУ і до фонду, який допомогає дітям, постраждалим від війни. Водночас конструктор UḌĀNA, яка наразі перебуває в Миколаєві, під звуки вибухів та сирен ремонтує одяг військовим і шиє нову колекцію.

Ile

Бренд прикрас Ile відновлює роботу, аби захищати економічний фронт України. Частину коштів від прибутку передає на допомогу ЗСУ. Бренд попереджає, що через війну доставка Україною може займати 3-4 дні. Міжнародна — до 10 робочих днів.

JUL

Український масмаркет-бренд жіночого одягу JUL представляє велику весняну колекцію, яка складається з трьох великих секцій — суконь, костюмів із брюками та спідницями на вибір, верхнього одягу. Кольори також невипадкові. Жовтий — це найтепліше херсонське сонце, чорний — вугілля кар’єрів Донеччини, брунатний — вічні карпатські ліси, квітки — пахучі поля Київщини, різноманітні відтінки блакитного — очевидне посилання на найміцніше небо у світі, українське. Частину коштів із продажу кожної речі бренд надсилає на підтримку озброєння для ЗСУ через фонд «Повернись живим».

SUPPORT by Poustovit

SUPPORT by Poustovit створив на підтримку України дроп, 30% від продажу якого перераховує до ЗСУ. Зйомку дропу організувала SMM-менеджерка, яка виїхала під час війни до Вінницької області. Світлини зроблені нею на фоні пейзажів села Зозівка. Зараз частина команди SUPPORT by Poustovit перебуває у Києві, тому бренд відновив відправлення замовлень. 

Lona Prist

Бренд представляє нову колекцію, натхнену жіночою незламністю та силою духу. Колекція SS’22 поєднує в собі повсякденні місткі сумки та лаконічні маленькі аксесуари у білому, сірому, карамельному та коричневому відтінках. Кожен виріб Lona Prist створюється вручну з італійської шкіри, фурнітури та африканського дерева ебен. 10% від прибутку бренд скеровує на потреби українських дитячих лікарень та ЗСУ. 

Anoeses

Бренд Anoeses, що створює інтимні аксесуари та предмети повсякденного одягу зі шкіри, латексу й текстилю, перевіз виробництво із Києва до Івано-Франківська та вже 4 квітня відновив повноцінну роботу. У співпраці з БО It.troops.ua бренд активно підтримує Збройні сили України та надсилає грошову допомогу щотижнево на необхідне військове обладнання та інші потреби. Також команді Anoeses вдалося зібрати кошти на машину швидкої допомоги для лікарів-волонтерів.

Close to U

Новостворена платформа об`єднує людей, які хочуть допомогти Україні, з організаціями або іншими людьми, які цю допомогу надають. Close to U випустили першу колекцію «Draw your Ukraine» разом із дітками-переселенцями у Львові. Їхні малюнки стали основою для футболок та листівок. Весь прибуток від продажу колекції надходить до фонду «SUPERгерої», який допомагає постраждалим від війни дітям. Зараз Close to U  разом із фондом збирають гроші на закупівлю ліжок з коліщатами для новонароджених — проєкт уже надіслав 9 тис. грн.

SOLO for diamonds

Бренд мінімалістичних ювелірних прикрас, де працюють професійні майстри з 20-річним досвідом, вирощує етичні діаманти. Кожен охочий має можливість замовити індивідуальний діамант. Сьогодні всі ресурси бренду скеровані на створення благодійної колекції Pure Freedom, 100% від продажів якої будуть надіслані на рахунок фонду гуманітарної та медичної допомоги України Help Ukraine Center.

OLIZ

Київський бренд OLIZ евакуювався до Львова на час війни, щоб продовжити свою роботу та мати змогу надавати фінансову підтримку захисникам України, а також зробити свій вклад у відновлення економіки країни. Нова колекція «Вільні» була створена у перший тиждень війни. До неї увійшли хустини «Вільні», «Camo», «Безмежна Україна» та декілька футболок: чотири із картинами Марії Примаченко «Паляниця», «Весна миру», «Ядерна війна будь проклята» та «Сині волошки дарую Україні», а також футболка з прапором України, викладеним із петриківських квітів. 50% від прибутку всіх своїх колекцій включно з «Вільні» OLIZ скеровує на допомогу захисникам країни.

VISH

Бренд в’язаного та трикотажного одягу й аксесуарів за два місяці війни зміг залучити до роботи 12 нових майстринь — тимчасово переміщених жінок, які вимушено залишили рідні міста та опинилися без роботи. VISH налагодили процес виробництва та доставки всього асортименту бренду, а також створили дроп Ukraine, який складається з шоперів ручної роботи таких важливих для світу зараз кольорів — Freedom Blue та Energizing Yellow. Від кожного продажу шоперів 50% прибутку перераховують на гуманітарні потреби сім’ям, які постраждали внаслідок бойових дій та окупації.

MustHave

MustHave представив перший в історії бренду унісекс-дроп, натхнений Гімном січових стрільців. Команда поєднала принт з текстом пісні «Ой у лузі червона калина» з силуетами, що ідеально пасують як жінкам, так і чоловікам. До лінійки увійшли базові світшоти й футболки вільного крою. Вироби чорного кольору мають поетичні рядки на спині, сіро-меланжеві — на фронтальній частині. Усі позиції представлені у двох розмірах. 

 

 


Реклама

Популярні матеріали

Шукайте свіжий випуск ELLE Decoration


10 трендових манікюрів для коротких нігтів на весну 2024 року...


Стилістка Марина Мартинів запустила платформу FÉMATCH для пошуку...


Читайте також
Популярні матеріали