Мода на незламність: українські жінки-військові та волонтерки в спецпроєкті Answear

Сильні та стильні

Більше року тому answear презентував авторську колекцію No Shame. No Fear, яка мала б знаменувати собою силу Жінок і боротьбу зі стереотипами. Проте одного ранку все змінилось і набуло набагато глибшого сенсу. Тоді ця назва знаменувала силу української жінки — вільної, здатної вчиняти все в житті за власним бажанням. Сьогодні ж ми говоримо про всіх українців без винятку, чия жага до життя споконвічна й непоборна. А героїнями наших спецпроєктів відтепер стають жінки-військові Євгенія Емеральд і Вікторія Кравченко або ж волонтерки, як от співачка Даша Астаф’єва.

Даша Астаф`єва у проєкті answear x ELLE про значення краси під час війни, волонтерство та любов до України / Фото: Льоша Ліч

24 лютого доля кожного з нас докорінно змінилась, але є речі, які не змінюються навіть у найскрутнішу добу. Відвага, сила та непереможність українського народу відомі ще з минулих століть, та нині ми вийшли на новий щабель стійкості, чим здивували весь світ і навіть самих себе. Ми й надалі знаходимо світло в найтемніші часи. Незважаючи ні на що, працюємо, створюємо, надихаємося і надихаємо, мріємо про майбутнє — і живемо! Навіть у жорстоких умовах ми вміємо святкувати життя, адже сьогодні як ніколи усвідомили його ціну. Від 2010 року answear працює на багатомільйонну аудиторію, серед якої Україна, Чехія, Словаччина, Румунія, Болгарія, Греція, Хорватія, Словенія, Угорщина та Кіпр. Більш того, наш головний офіс розташований у Польщі, і сьогодні ми пишаємося тим, що базуємося в державі, яка надає Україні найпотужнішу підтримку. Допомагати з першого дня війни почали і ми. Від самого початку компанія перерахувала 50 тисяч євро для постраждалих.

Молодша лейтенантка, снайперка полку спеціального призначення НПУ ≪Сафарі≫ Євгенія Емеральд у проєкті Shero від answear.lab x ELLE / Фото: Аліна Чопенкo

Далі ж answear регулярно спрямовував кошти на гуманітарну допомогу для військових і вимушених переселенців, а згодом у рамках благочинної акції передали 94 тисячі євро фонду «Голоси дітей» (Voices of Children), який опікується дітьми, які постраждали в результаті бойових дій. Забезпечувати українців усім необхідним і транслювати правильні цінності — в цьому полягає наша місія сьогодні. answear — це міжнародний мультибрендовий онлайн-магазин і разом з тим — компанія з великим щирим серцем і душею. Душею, пронизаною водночас болем і нестримною жагою до життя. Саме з цією жагою ми невтомно працюємо для вас і віримо в найкраще.

Військова психологиня Вікторія Кравченко у спецпроєкті Shero від answear.lab x ELLE / Фото: Аліна Чопенко


Реклама

Популярные материалы

Як це було: підсумки тижнів чоловічої моди сезону осінь-зима...


Секрети етикету Єлизавети II, які допомагали їй закінчувати нудну...


Instagram-тренд: леопардові образи, які допоможуть у постачанні...


Читайте також
Популярні матеріали