Донька Міли Йовович стала обличчям нової колекції Miu Miu

Лінійка пропонує речі з переробленого деніму

Бренд Miu Miu випустив нову лімітовану колекцію Upcycled, яка пропонує добірку речей із переробленого деніму. Це вже четверта «екологічна» лінійка Міуччі Прада: першу дизайнерка продемонструвала ще в жовтні 2020 року.

Обличчями рекламної кампанії, відзнятої Джетом Своном, стали донька Міли Йовович Евер Андерсон і китайська модель Хуіцзя Чен. 

Для створення нової колекції бренд використовував джинси, що були випущені до 2000 року. До капсули ввійшли широкі штани з багатьма кишенями, куртки, топи, шпильки, бейсболки та шорти з деніму й сумки з переробленої шкіри. Більшість речей виготовлена в клаптевій техніці та доповнена різноманітними замшевими деталями, а також вишивкою, що натхненна кутюрними колекціями 50-х, з об’ємними квітами з паєток, пелюстками із шифону й чорними кристалами. Усі речі увінчує вишитий логотип Miu Miu. 

«Колекція Miu Miu Upcycled, що була вперше випущена у 2020 році, створена для підтримки дорогоцінної природи вінтажного одягу та заохочення циклічної практики дизайну. Лінійка розповідає історії одягу та людей, які носили його в минулому», — зазначив бренд у соцмережах. 


Реклама

Популярні матеріали

Шукайте свіжий випуск ELLE Decoration


10 трендових манікюрів для коротких нігтів на весну 2024 року...


Стилістка Марина Мартинів запустила платформу FÉMATCH для пошуку...


Читайте також
Популярні матеріали