Майбутнє вже тут: сонцезахисні окуляри у формі ґаджетів, рюкзак і ремінь-холдер для першого оригінального смартфону від HMD

Поєднання технологій і моди

Максимально диджиталізований спосіб життя продовжує проникати й у наші гардероби. Погодьтеся, попри різницю в смаках і стилях, нас всіх об’єднує аксесуар, без якого сьогодні себе важко уявити. Аксесуар, в якому поєднується і робоче, і особисте. Так, мова про смартфон, який став головним натхненником чергового модного тренду Phonecore. Він прийшов на зміну Normcore і виник як реакція на наш тісний зв`язок із мобільними пристроями та інтеграцію технологій у повсякденне життя. Футболки із зображеннями телефонів, сумки з відділеннями для гаджетів чи кишені в одязі для павербанків — подібні речі більше не здаються фрагментами з футуристичних фільмів, а є цілком практичними й, що не менш важливо, стильними елементами сучасного гардероба. Саме для прихильників Phonecore та естетики Y2K фінська компанія Human Mobile Devices* створила свій перший оригінальний смартфон HMD Pulse Pro і — разом із дизайнеркою Лондонського тижня моди Шинейд Горі — колекцію сміливих аксесуарів.

Що варто знати про HMD Pulse Pro?

HMD Pulse Pro — новий друг для поціновувачів якісних фото. Завдяки селфі-камері на 50 Мп вашим ідеальним знімкам цього літа будуть заздрити всі. Запускайте нову функцію навігації за допомогою жестів — і фіксуйте спогади лише одним рухом. Переходьте у режим hands-free, показавши двома пальцями чи двома руками сердечко або демонструючи жестом «клас», — і робіть найкращі групові селфі.

З HMD Pulse Pro ви забудете, що таке розмиті нічні кадри: режим AI Суперпортрет робить навіть найтемніші селфі чіткими, як вдень. З HMD Pulse Pro знімати спогади у високій роздільній здатності простіше, ніж будь-коли.

Заряду HMD Pulse Pro вистачає надовго: до 60 годин автономної роботи на одному заряді.

Pulse Pro від HMD — це не лише модний аксесуар, який не втратить актуальності через кілька сезонів, це розкіш, доступна кожному. Смартфон представлений у трьох трендових відтінках: крижаному зеленому, сутінково-пурпуровому та космічно-чорному.

Pulse Pro є частиною нової оригінальної колекції HMD, до якої також входять HMD Pulse+ та HMD Pulse

До колекції Phonecore увійшли:

  • Phonecore «Тіні екранів»: незвичайні сонцезахисні окуляри з подовженою вертикальною оправою, яка точно повторює форму смартфона, та чорними лінзами, що імітують екран пристрою.
  • Phonecore «Рюкзак для мобільного»: 3D друкований мінірюкзак, призначений лише для зберігання смартфона. Спроєктований таким чином, щоб HMD Pulse Pro перебував у вертикальному положенні, аби можна було робити швидкі селфі без допомоги рук на ходу.
  • Phonecore «Ремінь»: пояс у стилі набору для інструментів, який насправді є чохлом для телефона.

«Люди хочуть, щоб їхні смартфони були не просто сучасними та технологічними, але й модними новинками. І HMD Pulse Pro є і тим, і іншим водночас. Окрім 50-мегапіксельної камери, функції селфі, що активується жестами, та найсучасніших технологій під “капотом”, пристрій має виразну естетику відродження Normcore, що робить його чудовим аксесуаром для будь-якого гардероба. Пристрій також представляє доступну розкіш, оскільки ми віримо, що якість повинна бути доступною для всіх», — говорить Ларс Зільбербауер, маркетинговий директор HMD.

«Завдяки тому, що HMD Pulse Pro став музою для мого дизайну, наша колекція Phonecore чудово демонструє поєднання технологій і моди. Кожен аксесуар може похизуватися відчуттям космічного майбутнього 70-х років, з відголосками артдеко та сучасними технологіями в основі. Для мене очевидно, що перетин моди й технологій призведе до нових інновацій в індустрії, а девайси, які можна носити як аксесуари, стануть трендом», — коментує запуск колекції фешн-дизайнерка Шинейд Горі.

Колекція стала присвятою особливій ролі смартфонів у повсякденному модному житті людей. Згідно з новим дослідженням HMD, проведеним у Великій Британії, 54% представників покоління нульових сприймають свої телефони значно ширше, ніж просто функціональні пристрої, називаючи їх ще й предметами моди, а кожен четвертий зазначив, що купував телефон з огляду на свій персональний стиль. Крім того, половина представників покоління 2000-х зізналися, що заради покупки телефону відмовилися від маленьких розкошів (як-то обіди в ресторані або вечори з друзями); 15% сказали, що вони навіть пожертвували більшим (як відпустка або внесення депозиту за будинок); водночас 53% респондентів заявили, що ніколи не витратять 1000 фунтів стерлінгів на телефон. 

Окрім того, дослідження вивчало тему ремонтопридатності — ключової переваги Pulse Pro, яка, на думку представників покоління нульових, стане наступним мейнстрімним трендом у споживчих товарах. Так вважають 43% респондентів. 41% заявили, що з більшою ймовірністю придбали б електронний пристрій, якби могли відремонтувати його самостійно. І лише 8% респондентів заявили, що викинуть телефон із несправним або розбитим екраном. 

 

*Human Mobile Devices (HMD) — найбільший європейський виробник смартфонів. Компанія, відома своєю продукцією під брендом Nokia з 2016 року, тепер зосереджується на власних брендах та партнерствах. HMD прагне створювати доступні, довговічні та ремонтопридатні телефони, щоб розв`язувати такі проблеми, як електронні відходи та цифрова втома. Компанія дотримується принципу інновацій, орієнтованих на людей, роблячи передові цифрові інструменти доступними для всього світу.


Реклама

Популярні матеріали

Гід головними трендами взуття сезону осінь-зима 2024/25


Благодійна ініціатива «Краса і Сила»: придбання позашляховиків...


10 фільмів, які варто передивитися цієї осені


Читайте також
Популярні матеріали