Lyst назвав найпопулярніший бренд 2023 року

Про нього говорили всі

Судячи з кількості згадок серед fashion-інфлюєнсерів та модних редакторів, цей рік однозначно став роком Miu Miu — фешіоніста активно використовували покази бренду як посібник зі сміливими модними прийомами, приміряючи трендові образи «без низу», обираючи прозорі тканини та доповнюючи образи фірмовими кардиганами. Вірусну популярність бренду підтвердив і онлайн-ритейлер Lyst, який назвав «дітище» Міуччі Прада найкращим модним брендом 2023 року.

«У рік свого 30-річного ювілею грайлива лінія Міучча Прада другий рік поспіль стала брендом року за версією Lyst, а кількість пошукових запитів зросла на 39% порівняно з минулим роком. У квітні, всього через місяць після дебюту на подіумі FW23 і початку нової ери бібліотечної моди, кашеміровий кардиган з логотипом лейблу вже отримав статус "It", що призвело до 12% зростання кількості запитів у цій категорії. Тим часом світовий попит на балетки бренду продовжує зростати, збільшившись на 75% у період з березня по вересень», — йдеться у щорічному звіті платформи.

Успіх бренду забезпечили серія нових вірусних продуктів, колаборації з New Balance та Church`s, а також гучні кампейни, в яких знялися знаменитості: від Емми Коррін та Кендалл Дженнер до Джіджі Хадід та Етель Кейн.

Повний річний звіт Lyst шукайте за посиланням.


Реклама

Популярні матеріали

10 фільмів, які варто передивитися цієї осені


Одна сумка, яку полюбили всі модниці цієї осені


Благодійні ініціативи до місяця обізнаності про рак молочної...


Читайте також
Популярні матеріали