Судячи з кількості згадок серед fashion-інфлюєнсерів та модних редакторів, цей рік однозначно став роком Miu Miu — фешіоніста активно використовували покази бренду як посібник зі сміливими модними прийомами, приміряючи трендові образи «без низу», обираючи прозорі тканини та доповнюючи образи фірмовими кардиганами. Вірусну популярність бренду підтвердив і онлайн-ритейлер Lyst, який назвав «дітище» Міуччі Прада найкращим модним брендом 2023 року.
«У рік свого 30-річного ювілею грайлива лінія Міучча Прада другий рік поспіль стала брендом року за версією Lyst, а кількість пошукових запитів зросла на 39% порівняно з минулим роком. У квітні, всього через місяць після дебюту на подіумі FW23 і початку нової ери бібліотечної моди, кашеміровий кардиган з логотипом лейблу вже отримав статус "It", що призвело до 12% зростання кількості запитів у цій категорії. Тим часом світовий попит на балетки бренду продовжує зростати, збільшившись на 75% у період з березня по вересень», — йдеться у щорічному звіті платформи.
Успіх бренду забезпечили серія нових вірусних продуктів, колаборації з New Balance та Church`s, а також гучні кампейни, в яких знялися знаменитості: від Емми Коррін та Кендалл Дженнер до Джіджі Хадід та Етель Кейн.
Повний річний звіт Lyst шукайте за посиланням.