Культовий американський бренд Tommy Hilfiger, який втілює стиль та енергію ділового Нью-Йорка, об’єднався з китайським брендом вуличного одягу CLOT, аби створити спільну колекцію комфортних образів на щодень. Нова лінійка одягу присвячена китайському Новому року і зокрема Дракону — символу 2024-го, який також уособлює удачу, силу, духовність та мудрість. Китайський Новий рік настає у день другого молодого місяця, тож цьогоріч дата припала на 10 лютого.
Колекція Tommy х CLOT вперше була представлена на Тижні моди в Шанхаї у жовтні. До неї увійшли знакові речі з архівів Tommy Hilfiger, які були переосмислені разом із CLOT. Йдеться, зокрема, про двосторонній бомбер, червоний спортивний костюм та сорочку для регбі з класичними нейлоновими смужками. Сміливі принти (як-от із зображенням дракона), вінтажна смужка та інші цікаві елементи дизайну дозволили колекції бути водночас класичною та абсолютно сучасною, молодіжною.
І йдеться не лише про поєднання різних стилів чи часових рамок, а й про поєднання різних культур і навіть континентів. Саме в такі миті народжується щось абсолютно нове, те, що рухає світову культуру і руйнує всі обмеження й рамки.
Придбати колекцію Tommy х CLOT можна в магазині Tommy Hilfiger в ТРЦ «Республіка» або на сайті md-fashion.ua.