Gucci представив рекламну кампанію дебютної колекції Сабато де Сарно

Чуттєвість у кожній деталі

Бренд Gucci презентував фото нової рекламної кампанії колекції Ancora. Це перша лінійка, яку для модного дому створив креативний директор Сабато де Сарно. 

На світлинах, зроблених фотографом Девідом Сімсом, позують моделі, які брали участь у показі колекції під час Тижня моди в Мілані. Де Сарно вирішив зробити акцент на нових іменах, не запрошуючи до знімань у рекламній кампанії знаменитостей. 

У центрі лінійки — пальта, мінішорти, худі з логотипом бренда, майки, що прилягають до тіла, шкіряні куртки, а також текстурні спідниці-олівці й легендарна сумка Jackie в бордовому відтінку Rosso Ancora.

«Чуттєвість, задумана як відношення до краси, свободи та впевненості, стає основною темою колекції, яка постає персональним запрошенням кожній жінці — закликом жити саме по-своєму, насолоджуватися особливими емоціями, на які може надихнути лише мода», — йдеться в заяві бренда.


Реклама

Популярні матеріали

Ідеальний круїзний гардероб у новій колекції PAPAYA


Accessory of the day: unlock the main secret of ageless beauty from...


14 манікюрів з морським настроєм на літо-2024


Читайте також
Популярні матеріали