Бренд ESTRO презентував нову колекцію Spring — Summer 2025, яка поєднує в собі естетику міської розкоші та кидає виклик традиційному уявленню про доречність.
«Ми хотіли показати взуття, яке просто не захочеться знімати. Це взуття, яке не змушує обирати між стилем і зручністю. Це про впевненість бути собою з ранку до вечора», — поділилася команда бренду.
Колекція, зокрема, представила невисокі підбори, ручне плетіння, останні тенденції на ахроматичну рептилію та велюрову шкіру. Її родзинкою стали сатинові босоніжки, які одночасно поєднують в собі розкіш, витонченість і нотки естетики 2000-х.
Доповнити образ можна також широкою лінійкою сумок збільшених розмірів, які запропоновані в приглушеній колірній гамі.
Візуальна частина кампанії реалізована у співпраці з українським фотографом Денисом Манохою, відомим своїм відчуттям моменту, особливим баченням естетики кадру та тонкого абсурду. Його об`єктив зафіксував образи Estro у несподіваних локаціях, де взуттю, здавалося б, не місце.
Ця колекція — іронічний маніфест проти правил. Бренд надихнувся ідеєю абсолютної свободи стилю, де комфорт і краса злилися в єдине ціле. Навіть там, де, на перший погляд, це недоречно.
Колекція доступна на офіційному сайті бренду estro.ua та в магазинах мережі.