Victoria’s Secret випустив нову рекламну кампанію літньої колекції купальників під назвою Escape to Summer. До участі в зйомці запросили супермоделей і подруг бренду Джіджі Хадід, Емілі Ратаковські та Тіну Кунакі.
Після тривалих скандалів і звинувачень бренду в тому, що він демонструє лише «ідеальні» худі тіла без різноманіття форм, а згодом і після припинення на тривалий час роботи Victoria’s Secret повернувся з новими цінностями та меседжами. Тепер для участі в новому кампейні бренд запросив і модель plus size Палому Ельсессер.
На відео, яке опублікували на Instagram-сторінці Victoria’s Secret, моделі гуляють піщаним пляжем в купальниках з останньої лінійки бенду. Зокрема, вони демонструють як роздільні, так і цілісні варіанти цього предмета гардероба у кількох відтінках: бежевому, яскраво-зеленому та чорному.
Уся літня колекція складається з позицій, натхнених естетикою 90-х і 2000-х. Окрім комплектів бікіні, до лінійки увійшли мінісукні, спідниці, зокрема моделі міні, в’язані та з бахромою, та напівпрозорі костюми з топами та штанами. До вже показаних у відео кольорів додалися також принти: леопардовий і флористичний з візерунками рослин.