Дуа Ліпа — нове обличчя кампанії сумки CHANEL 25

Нове прочитання класики

Світова попзірка та володарка кількох Grammy Дуа Ліпа стала амбасадоркою CHANEL. Вона представляє нову сумку CHANEL 25, яка поєднує культові деталі Дому з сучасною функціональністю.

Кампанія стартує з короткометражного фільму, знятого режисером Гордоном фон Штайнером, відомим своєю естетикою, натхненою музичними відео. У центрі сюжету — день Дуа Ліпи в Нью-Йорку: від галасливих вулиць Манхеттену до фотостудії, де вона працює над новими проєктами. У відео звучить She Drives Me Crazy — легендарний трек Fine Young Cannibals, що ідеально передає атмосферу легкості й бунтарського духу.

«Я обожнюю цю пісню! Вона з 90-х — епохи, яка мене завжди надихає. Це відчувається у всьому: моді, музиці, кіно. Вона ідеально передає свободу самовираження та драйв великого міста», — розповідає Дуа.

CHANEL 25 — це новий погляд на класичні коди бренду. Простьобана шкіра, ланцюжок, що переплітається зі шкірою, кілька функціональних кишень — усе це робить сумку одночасно стильною та практичною. Модель представлена в трьох розмірах і створена для жінок, які живуть у постійному русі.

«Я одержима цією сумкою! Вона ідеально мені підходить, адже я завжди в дорозі. Тут є місце для всього: для книги, сонцезахисних окулярів, блокнотів і навіть для моїх кристалів», — ділиться Ліпа.

Для Дуа ця кампанія — не лише про моду, а й про свободу руху, самовираження та спонтанність: «Вона про силу, гру й радість. Це ті самі емоції, які я переживаю як артистка».

Фотографії, зняті Девідом Сімсом, а також повна кампанія CHANEL 25 будуть представлені в березні.


Реклама

Популярні матеріали

Як українці залицялися: прояви уваги, традиції та правила наших...


10 романтичних фільмів на Netflix


4 культові сукні з нульових, які повернуться в моду у 2025-му...


Читайте також
Популярні матеріали