Дайджест березня 2024: новини зі світу моди, які ви могли пропустити

Коротко про головне

Кадрові перестановки в Dries Van Noten, Valentino і Blumarine, скандал із К`ярою Ферраньї та українські бренди на червоному хіднику «Оскара» — про ці та інші модні новини розповідаємо в нашому щомісячному дайджесті, який зібрала шеф-редакторка ELLE.UA Світлана Кравченко.

Новий кампейн Stella McCartney, знятий на смітнику

За словами Стелли Маккартні, новий дроп став для її бренду найекологічнішим: речі майже повністю виконані з матеріалів, що переробляються.



«Щороку утворюється 92 мільйони тонн відходів одягу, щосекунди на звалища або сміттєспалювальні заводи вирушає повна вантажівка. Понад 90% з цих відходів можна повторно використовувати або переробляти. Моя колекція на 95% виготовлена з екологічно чистих і перероблених матеріалів. Це моя найекологічніша лінійка на сьогодні», — розповіла дизайнерка.

Обличчям промокампанії стала британська супермодель Кара Делевінь, яка  позувала на звалищі. Сумку, яку тримає в руках Кара, створили з переробленого пластику, який дістали з океану, а ланцюжки зробили з переробленого алюмінію.

Instagram: @stellamccartney

К’яру Ферраньї виключили з ради директорів Tod`s через скандал з шахрайством

Італійська компанія Di.Vi. Finanziaria, основний власник Tod`s, опублікувала список із дев`яти кандидатів на наступний термін у раді директорів. Італійської інфлюенсерки К`яри Ферраньї немає серед згаданих імен, хоча вона була членом ради директорів із квітня 2021 року. Строки повноважень усіх директорів, включаючи її, спливли 31 грудня. Акціонери голосуватимуть за членів ради директорів на майбутніх щорічних загальних зборах Tod`s 24 квітня.

Ферраньї потрапила під слідство за рекламну кампанію торта у 2022 році. Передбачалося, що акція буде спрямована на збір грошей для дитячої лікарні. У грудні антимонопольний орган Італії встановив, що виробник торта вже заплатив лікарні фіксовану суму 50 000 євро за кілька місяців до продажу. Проте компанія Ферраньї заробила на кампанії понад мільйон євро, не пожертвувавши цих грошей. Інфлюенсерка заперечує будь-які правопорушення і каже, що діяла «сумлінно». Дві компанії, що належать Ферраньї, були оштрафовані регулятором на суму близько 1,4 мільйона євро, а слідчі в Мілані розпочали розслідування за підозрою у шахрайстві.

Відтоді були детально розслідувані інші рекламні угоди К’яри. Журнал Forbes оцінює вартість бізнес-імперії Ферраньї приблизно $8 млн (близько 7,4 млн євро) на рік, включаючи її власний бренд. У неї є вигідні рекламні контракти з низкою крупних брендів, частина яких відмовилася від співпраці на тлі скандалу.

Instagram: @chiaraferragni

Українські бренди на червоному хіднику «Оскара»

Церемонія вручення нагород «Оскар-2024», безперечно, стала історичною для України. Адже кінострічка Мстислава Чернова «20 днів у Маріуполі» здобула перемогу в категорії «Найкращий документальний фільм». Отримувати нагороду режисер вийшов у класичному чорному костюмі від INDPOSHIV з цікавою деталлю — підкладкою зі словом «СВОБОДА», своєрідним сигналом світові, що війна в Україні не закінчилася і боротьба триває.

Getty Images

Фотограф Євген Малолєтка піднявся на сцену «Оскара» в образі від іншого українського бренду DAMIRLI: класичному чорному костюмі з елементами парадної форми Збройних Сил України. Продюсерка фільму Василіса Степаненко свій вибір цього вечора зробила на користь асиметричної сукні від Gasanova. Звісно, чорного кольору, як й інші члени команди фільму.

Сяяли на червоному хіднику «Оскара-2024» й інші українські бренди. Зокрема, Лія Льюїс обрала повітряну рожеву сукню зі шлейфом від Lever Couture.

Getty Images

Тіффані Сміт зявилася на премії в чорній плісированій сукні на одне плече від J’amemme.

Getty Images

Український день на Los Angeles Fashion Week

Під час Los Angeles Fashion Week вперше присвятили цілий день українським дизайнерам. Вісім фешн-брендів презентували власні колекції в рамках програми Ukrainian Fashion Forward центра підприємництва та інновацій Startup Ukraine та нагадали про війну в Україні. У показі взяли участь «Два кольори» (Two Colors), MustHave, TOTAL WHITE, RDNT STORE, L`eskizzo, ROÁR Cruise, Vivons та Overthesea.

Учасники пройшли двотижневе навчання: майстер-класи, воркшопи, присвячені знайомству з американським ринком та його специфікою. Також був відкритий тимчасовий шоурум українських брендів на LA market, де баєри та стилісти ознайомились з колекціями. П`ять українських дизайнерів представили свої колекції на благодійній вечірці під час нагородження Oscar.

Вітер змін: кадрові перестановки в будинках моди

19 березня Дріс Ван Нотен оголосив, що залишає посаду креативного директора власного бренду Dries Van Noten, заснованого 1986 року. Новина стала шоком для модної індустрії, хоча подібні чутки ходили з 2018 року, коли він продав бренд іспанському концерну Puig. У контракті буцімто було прописано, що через п’ять років Дріс Ван Нотен має добровільно піти з посади.

«Відчуваю, що настав час звільнити місце для нового покоління талантів», — пояснив своє рішення дизайнер у прощальному листі й пообіцяв, що долучатиметься до окремих проєктів власного модного дому. Останню свою колекцію, створену для Dries Van Noten, він покаже на Тижні чоловічої моди весна-літо — 2025. Чим закарбував своє ім’я в історії сучасної моди Дріс Ван Нотен, одна з ключових фігур «Антверпенської шістки», згадуємо в нашій колонці. І заодно переглядаємо документальний фільм «Дріс», який, мабуть, якнайкраще візуалізує подальше життя нашого героя після відходу зі світу великої моди.     

Getty Images

Слідом за Dries Van Noten про кадрові перестановки оголосив модний дім Valentino. 22 березня італійський модельєр П`єрпаоло Піччолі повідомив у своєму Instagram, що залишає посаду креативного директора Valentino.

«Не у всіх історій є початок і кінець, дехто живе свого роду вічним справжнім, сяйливим яскравим світлом, настільки сильним, що не залишає тіней. Я в цій компанії вже 25 років і весь цей час працюю з людьми, які разом зі мною сплели нитки цієї прекрасної історії — моєї та нашої», — написав модельєр.

Генеральний директор Valentino Якопо Вентуріні подякував П’єрпаоло Піччолі за «його бачення, цілеспрямованість та креативність, які призвели Valentino до того, чим він є сьогодні».

П`єрпаоло Піччолі став креативним директором Valentino у 2008 році разом із Марією Грацією Кьюрі. 2016-го — після її переходу у Dior — модельєра було призначено єдиним креативним директором компанії.

Instagram: @pppiccioli

Новим креативним директором Valentino став колишній дизайнер Gucci Алессандро Мікеле. На цьому місці він змінив П`єрпаоло Піччолі, який пішов у відставку буквально кілька днів до того.

«Це неймовірна честь. Я відчуваю величезну радість і відповідальність приєднатися до кутюрного дому, де слово "краса" вписано у колективну історію, створену з характерною елегантністю, вишуканістю та надзвичайною грацією», — прокоментував своє призначення Алессандро Мікеле.

Мікеле 20 років (до вересня 2023 року) працював у Gucci, 7 з яких — креативним директором. Його дебютним сезоном Valentino стане SS`25. Нову колекцію  Мікеле представить у вересні під час Паризького тижня моди.

Примітно, що гендиректор Valentino Джакопо Вентуріні раніше обіймав посаду віцепрезидента Gucci.

Photo by Fabio Lovino

14 березня  стало відомо, що Вальтер Кьяппоні, призначений креативним директором Вlumarine в листопаді минулого року, залишає свою посаду. На новому місці Кьяппоні встиг показати лише одну колекцію — у лютому 2024 року в рамках Міланського тижня моди.  

До липня 2023 року Вальтер Кьяппоні обіймав аналогічну посаду в компанії Tod`s. Його прихід у Вlumarine був своєрідним «поверненням до витоків», адже свою кар’єру він починав саме тут з посади керівника відділу дизайну. Головною місією Кьяппоні мала стати відмова від звичної для Вlumarine естетики нульових, яку з 2019 року підтримував минулий креативний директор Нікола Броньяно.

Справжньої причини цього кадрового рішення ні Кьяппоні, ні генеральний директор холдингу Blufin Марко Маркі не розкривають.

Instagram: @walterchiapponi

Зірки та блогери в одязі Made in Ukraine

Все частіше світові зірки та інфлюенсери, формуючи свої образи, роблять вибір на користь українських брендів, чому ми, звісно, завжди дуже радіємо. Ми зібрали найсвіжіші такі виходи.

Інфлюенсерка Клер Роуз у жилеті Litkovska на Тижні моди в Парижі:

Photo by Alex Grace Jones

Бас-гітарістка Måneskin Вікторія де Анджеліс у латексному бра та панчохах від Anoeses позує для промофото свого дебютного DJ-туру:


Photo by Francis Delacroix

Дженніфер Лопес в сукні Lever Couture для промо кліпу на пісню This Time Around:

Photo by Norman Jean Roy

Крістен Стюарт у боді та піджаку Bettter на прем’єрі романтичного трилера «Любов, брехня та кровопролиття»:

Getty Images

Грейс Ганем у сукні J’amemme в одному з готелів Лондона:


Photo by Anna Ozerchuk

Хлої Кардашʼян у сукні Marianna Senchina на презентації вітамінів велнес-бренду її сестри Кортні — Lemme:

Instagram: @khloekardashian


Реклама

Популярні матеріали

Ідеальний круїзний гардероб у новій колекції PAPAYA


Accessory of the day: unlock the main secret of ageless beauty from...


14 манікюрів з морським настроєм на літо-2024


Читайте також
Популярні матеріали