Бренд Victoria’s Secret випустив колекцію білизни для жінок з інвалідністю

Ще один важливий крок до інклюзивності

Бренд жіночої білизни Victoriaʼs Secret та її дочірній бренд Pink в партнерстві з GAMUT Management — агентством, яке, зокрема, допомагає створювати одяг для людей з інвалідністю, — випустили першу інклюзивну колекцію бюстгальтерів і трусиків під назвою Adaptive. Про це йдеться в заяві компанії.

«Продовжуючи трансформуватися як бренд, ми зрозуміли, що наші продукти не задовольняють широкі верстви населення, які можуть і повинні бути частиною того, що ми пропонуємо. Ми почали діяти, щоб змінити це. Ми взяли за основу моду, комфорт та якість наших бестселерів Body by Victoria та Wear Everywhere і у співпраці з людьми з інвалідністю перетворили їх на функціональні, адаптивні вироби, які надають впевненості та незалежності тим, хто їх носить», — повідомив бренд.

До колекції увійшли бюстгальтери з магнітною застібкою спереду та регуляторами передніх бретелей для зручності клієнтів з обмеженими можливостями, а також трусики з магнітною застібкою на обох стегнах. Також в колекції представлена модель трусиків Adaptive Period, призначена для носіння під час менструації.

Нагадаємо, у листопаді 2019 року легендарний модний показ Victoria`s Secret було скасовано через низку скандалів навколо бренду: зокрема, через просування застарілих стандартів краси, надмірну сексуалізацію моделей та відсутність різноманіття. За декілька років паузи бренд переглянув свою концепцію й у вересні цього року повернувся з оновленим шоу, яке включало презентацію документальних фільмів і колекцій різних дизайнерів та відрізнялося більш інклюзивним підходом до краси.


Реклама

Популярні матеріали

Шукайте свіжий випуск ELLE Decoration


10 трендових манікюрів для коротких нігтів на весну 2024 року...


Стилістка Марина Мартинів запустила платформу FÉMATCH для пошуку...


Читайте також
Популярні матеріали