Бренд жіночої білизни Victoriaʼs Secret та її дочірній бренд Pink в партнерстві з GAMUT Management — агентством, яке, зокрема, допомагає створювати одяг для людей з інвалідністю, — випустили першу інклюзивну колекцію бюстгальтерів і трусиків під назвою Adaptive. Про це йдеться в заяві компанії.
«Продовжуючи трансформуватися як бренд, ми зрозуміли, що наші продукти не задовольняють широкі верстви населення, які можуть і повинні бути частиною того, що ми пропонуємо. Ми почали діяти, щоб змінити це. Ми взяли за основу моду, комфорт та якість наших бестселерів Body by Victoria та Wear Everywhere і у співпраці з людьми з інвалідністю перетворили їх на функціональні, адаптивні вироби, які надають впевненості та незалежності тим, хто їх носить», — повідомив бренд.
До колекції увійшли бюстгальтери з магнітною застібкою спереду та регуляторами передніх бретелей для зручності клієнтів з обмеженими можливостями, а також трусики з магнітною застібкою на обох стегнах. Також в колекції представлена модель трусиків Adaptive Period, призначена для носіння під час менструації.
Нагадаємо, у листопаді 2019 року легендарний модний показ Victoria`s Secret було скасовано через низку скандалів навколо бренду: зокрема, через просування застарілих стандартів краси, надмірну сексуалізацію моделей та відсутність різноманіття. За декілька років паузи бренд переглянув свою концепцію й у вересні цього року повернувся з оновленим шоу, яке включало презентацію документальних фільмів і колекцій різних дизайнерів та відрізнялося більш інклюзивним підходом до краси.