Бренд Bobkova презентував весняну колекцію на великодньому благодійному пікніку

Капсула, натхнена квіткою мальви

Бренд BOBKOVA презентував лімітовану весняну капсулу, розроблену спеціально до Великодня. Натхнена садами та любов`ю дизайнерки до садівництва, колекція відображає священне ставлення до природи, глибоко вкорінене в українську культуру.

На зеленій галявині закладу «Бути Sofie», що розташований на території заповідника «Софія Київська», відбувся пікнік з тематичною випічкою, свічками, квітами й  живою музикою, де гості поринули  в чарівну атмосферу свята, надії та віри. 

Нова колекція бренду складається з легких бавовняних брючних костюмів, суконь, прикрашених квітами ручної роботи, шоперів та апсайкл-футболок, розроблених для заміського відпочинку або дружнього вечора. Незавершені деталі, видимі стібки, необроблені шви наголошують на ручному виробництві бренду, який показує ознаки неідеальності та забезпечує унікальність кожного виробу.

Натхненням для колекції стала мальва, яка є оберегом домівки від ворогів і захистом від хвороб. Квітку відобразили в принті, створеному українською художницею Поліною Мороз. 

Палітра кольорів лінійки містить ванільний, лаймовий, рожевий, бежевий кольори, відображаючи тонкі відтінки квітки, а також свіжі кольори: буйний зелений та сонячно-жовтий, що зустрічаються в типових пейзажах України. 

Аксесуари колекції — порцелянові сережки та броші різних кольорів з вишуканим дотиком золота — виготовила вручну українська керамістка Євгенія Кузнєцова (Jeva Smith Ceramics), яка на івенті провела майстер-клас для гостей.

Спільно з квітковим партнером FIORI бренд створив фотозону, яка відображає основні кольори колекції та переносить гостей заходу до української оселі з галявиною польових квітів. Презентація відбулась під авторський трек Анастасії Воган, написаний ексклюзивно для BOBKOVA.

Як пройшов захід, дивіться у фотоогляді. 

«Бути Sofie» спеціально для BOBKOVA створив вишукані страви в кольорах колекції. Гості куштували шу, різноманітні закуски й солодощі  ванільних, рожевих та лаймових  відтінків.

Бренд уже багато років допомагає фонду «Запорука» — цього разу за підтримки Райффайзен Банку та Visa він провів благодійну акцію для допомоги дітям з тяжкими захворюваннями. Разом з майстринею гості власноруч виготовили свій аксесуар-оберіг — порцелянову мальву. 

Інформаційним партнером заходу став Harper’s Bazaar Ukraine, який нещодавно відновив роботу в Україні. Доповнив образи гостей та моделей німецький бренд ARTDECO з новинками для стійкого макіяжу. Атмосферу заходу підтримав REMI COINTREAU з лікером Cointreau — з найвищою концентрацією ароматичних та ефірних апельсинових олій. Гості насолодились весняними коктейлями на основі французького лікеру. Природне відновлення та гідробаланс забезпечила мінеральна вода Моршинська. Вишукані дегустаційні пригощання для гостей пікніку надав Одеський Осетринницький комплекс.

Усі гості пікніка отримали в подарунок лімітовані шопери від BOBKOVA та Райффайзен Банк і Visa, спеціально розроблені дизайнеркою з використанням принта мальв. Бʼюті-подарунки надали ARTDECO та BROCARD. Генеральний партнер Райффайзен Банк надав ексклюзивну можливість гостям стати преміальними клієнтами та отримати безоплатне обслуговування в пакетах послуг «Престиж» або «Ексклюзив» протягом трьох місяців. Оригінальним подарунком від BOBKOVA стали конверти з насінням мальв як символом  віри в непереможну силу України.

Реклама

Популярні матеріали

10 фільмів, які варто передивитися цієї осені


Благодійні ініціативи до місяця обізнаності про рак молочної...


Поза трендами: самобутні прикраси в техніці Мокуме ґане від...


Читайте також
Популярні матеріали