Be Sustainable! – це професійна міжнародна подія, спрямована на підвищення рівня експертизи у напрямку сталого розвитку українських професіоналів, які працюють у сфері дизайну та виробництва одягу.
Мета інтерактивного простору, що представлений на головній локації Ukrainian Fashion Week, відкрити, продемонструвати та підтримати українських дизайнерів і міжнародні проєкти, які розвивають напрямок сталого розвитку модної індустрії в Україні та світі.
У першій частині простору, в художній інсталяції, представлено 18 молодих сталих дизайнерів, що були відібрані за допомогою опенколу. Оргкомітет Ukrainian Fashion Week та команда Be Sustainable! відкрили нові імені, що застосовують сталі практики у створенні своїх колекцій.
Dzhus
У просторі представлені:
Borko – молодий свідомий бренд, що надає друге життя outlet-одягу відомих брендів, який залишилися на полицях європейських магазинів.
Chereshnivska представив нову zero waste колекцію з вінтажних тканин 70-80-х років та радянських парашутів.
Framiore, що означає «друг» – бренд повільної моди, що створює елегантний одяг для жінок на основі культурних досліджень корінних народів світу.
Hélène Litorelle – використовує новітні технології та натуральні тканини, вкладаючи у речі символи і знаки наших предків.
Ko by Kolotiy – бренд про екологію особистості, де в кожній колекції порушено важливі соціальні теми.
M0d44 – робочий одяг з Києва, що є переосмисленням впливу Східної та Західної цивілізацій на локальну культуру, з акцентом на візуальній складовій та вільній інтерпретації робочої естетики.
Miyo – у роботі над колекціями використовує техніки апсайклінг, реюз, а також відрізи тканин, залишки фабрик та аутлети брендів.
oppido vintage silk upcycling project – одяг, що має історію та серце, доповнений мінімалістичним та стійким дизайном.
Outfield – новий проєкт творців Finch, перший бренд хайтек-сандалій з гарантією один рік. Практично всі елементи сандалій можна налаштувати під свій тип стопи, замінити кольори, щось додати або оновити, використовуючи складові елементи новіших моделей.
Postushna – молода українська дизайнерка, що створює складні функціональні колекції, використовуючи вторинні матеріали.
Pure One – стійкий етичний бренд для натхнення жінок, які змінюють світ своїм внутрішнім світлом, добрими вчинками та справжніми цінностями.
Reviclo by Markova – надає індивідуальні дизайнерські послуги у створенні одягу з вінтажного знакового деніму (джинси, куртки, жакети, сорочки), що несе в собі дух 80–90-х років 20 століття.
Sheezen – молодий український бренд, що базує свої принципи на концепції less is more та використовує лише сертифіковані матеріали.
Sladge – нове слово і бренд. Основою слугувало англійське слово sludge, що означає «мул», осад на дні океану. Бренд перетворює старі речі на нові, зберігаючи при цьому їхню природу.
Starchak – колекції молодої дизайнерки Марії Старчак є повідомленням для прихованих емоцій, в основі яких відповідальний підхід.
Svitla Volka Design – це бренд, що займає нішу унісекс модного одягу в Україні та за її межами. Формальна складова одягу ґрунтується на поєднанні мінімалістичного етно та футуризму.
Wolkowa – молодий бренд сумок, що створені з картонних пакетів з-під молока і соку Tetra Pakі Pure Pak за допомогою різних технік плетіння, з використанням конопляної тканини та джуту.
Zharko – одяг, що поєднує нові цінності краси та свідоме споживання. Концепцією бренду стало сполучення ідеї повсякденного та авангардного одягу з використанням натуральних матеріалів.