Вибір тижня: створюємо зимову капсулу з новими колекціями українських брендів

Пуховики, светри та святковий одяг

Які асоціації першими спадають на думку, коли ми уявляємо зиму? Це насамперед холод, сніг і, звичайно ж, такі очікувані свята. Тож, створюючи зимову капсулу, важливо подбати про всі ці аспекти: і про тепло, і про те, щоб мати щось особливе для виняткових моментів.

Нові колекції українських брендів, як завжди, наповнені актуальним одягом та аксесуарами для різних приводів. Далі зібрали для вас кілька таких пропозицій за цей тиждень. 

THE WARM 

Теплих і затишних пуховиків багато не буває. До того ж цієї зими нам точно знадобиться якомога більше речей, які зможуть врятувати від лютих морозів і вітру. 

Бренд THE WARM у своїй новій колекції представив три вдосконалені моделі пуховиків у 14 стильних кольорах: MARSHMALLOW, DNK і PUFFER VEST. Кожна модель виготовлена з водонепроникної тканини, яка забезпечує надійний захист навіть при -20°C. Усі пуховики мають знімні капюшони, а модель PUFFER VEST також знімні рукави, що дозволяє легко трансформувати її в жилет для максимальної універсальності.

VEM VET

Центральною ідеєю колекції EVERWARM essentials став пошук тепла, а всі дії бренду були спрямовані на забезпечення відчуття комфорту, легкості та природності. Так, це знайшло своє втілення у пуховиках з екологічним та інноваційним наповнювачем. 

До лінійки увійшли дві моделі курток — вкорочений класичний варіант пуховика NORDEN з мінімалістичним дизайном у природних базових відтінках, а також RONNE  —  подовжений теплий варіант до середини стегна з куліскою на талії, наповнений екопухом. Особливість колекції — утеплювачі, яким бренд приділяє особливу увагу. Під час роботи над EVERWARM essentials використовувався натуральний пух, зібраний на українських фермах. 

Mocko

Уже починаємо придивлятися до речей, які стануть основою наших святкових образів у грудні. Колекція Night Out від бренду Mocko побудована на поєднанні гострих кутів та м’яких ліній, що формують ефектні, але лаконічні силуети. Увага до деталей, акцент на текстурах і використання преміальних матеріалів дозволяють створити образи, які випромінюють стриману розкіш. Чіткі форми жакетів, напівпрозорі тканини спідниць та об’ємність хутра додають динаміки та індивідуальності кожному елементу.

Ключові речі колекції: жакети, штани, шкіряні шорти, прозорі спідниці та хутряні шуби, які перетворюють звичайний вечір у винятковий момент. Простота, розкіш і універсальність — формула, що створює магію та лежить в основі цієї колекції.

STIMMA

Lure Collection — про стиль, елегантність і комфорт, які чудово доповнять як вишукані вечірки, так і теплі сімейні зустрічі.

Головна особливість колекції — різноманітність силуетів: мінісукні для сміливих та витончені максі для тих, хто обирає класику. А поєднання грубих тканин верхнього одягу з ніжним мереживом створює стильний контраст, що приковує погляди.

Абсолютний must-have цього сезону — стильні шубки, які додають образу шику й нотку затишку. Вони чудово поєднуються з вечірніми сукнями, створюючи той самий лук з вашого мудборду в стилі Керрі Бредшоу. 

Lalkarka

Вишивка — це універсальний інструмент увиразнення будь-якої речі, можливість надати нові сенси. У своїй новій лінійці бренд прагнув показати, що цей елемент може бути різним. Багатоколірним або монохромним, мінімалістичним або яскравим та насиченим деталями. Завдання вишивки — створити настрій, подарувати емоції.

Капсулу доповнили класичні сорочки яскравих кольорів, — у зелену клітинку, а також у рожеву та блакитну смужки з вишивкою, стилізованою під вибійку, — світшоти класичної подовженої форми із зображеннями ведмежа та зайченя, шовкові спідниці, об’ємні куртки, піджаки та пальто.

KOLOMATSKA

Святкова колекція бренду SELF-LOVE покликана нагадати про важливість любові до себе і відзначання індивідуальності. До неї увійшли сім видів прикрас: сережки, подвійні каблучки, чокери,  лонг чейни, браслети, печатки, а також трендові браслети на біцепс. 

Акцентні прикраси виконані з екологічної латуні й полаковані лимонним золотом і сріблом. Новий дроп є лімітованим, оскільки бренд — адепт повільного виробництва. Він традиційно виготовляє свій продукт вручну й обмеженим тиражем.

Grains de Verre

Нова лінійка бренду La Révélation переосмислює ідею дуалізму, перетворюючи її на яскраві витвори мистецтва. Натхненням для створення стала поетика протилежностей: ніжність троянди й суворість її шипів. 

Центральний елемент релізу — виразна чорно-біла палітра, яка символізує гру світла й тіні. Цей сміливий контраст став метафорою складності людської ідентичності. Металеві шипи та геометричні форми обрамили монохромні камені, створюючи ефектну динаміку між тінню і сяйвом. Серед найяскравіших виробів опинилися кулон із квадратним каменем чорного або білого кольору, а також іконічний для бренду чокер з мармурових бусин. Він уособив теми дуальності, поєднуючи протилежні елементи в гармонійний унікальний образ.


Реклама

Популярні матеріали

Чорна п’ятниця: які знижки пропонують українські модні бренди...


Які шуби носити цієї зими: стильні ідеї з подіумів та пропозиції...


Історії десяти жінок, що відкрили власний бізнес під час війни...


Читайте також
Популярні матеріали