Вересень досі радує нас сонцем та спекою, тож поки не поспішаємо ховати улюблені сукні, топи й шорти в закутки своєї шафи. Однак, хотілося б нам цього чи ні, осінь вже поступово заявляє про себе, і це означає, що нам просто необхідно бути готовими до майбутньої прохолоди.
Як зазвичай, найефективніший спосіб підготовки свого гардероба до осіннього сезону — перегляд нових колекцій українських брендів, серед яких є позиції на будь-який смак і для будь-якого приводу. Щотижнева добірка стильних та актуальних лінійок знову перед вами.
FLOW
Нова колекція FLOW переосмислює універсальні моделі бренду: жакети двох фасонів, прямі штани, максіспідниці, об’ємні жилети з костюмної тканини, а також сорочки на будь-який смак. Особливу увагу команда приділила й стилю casual, пропонуючи більш розслаблені речі — худі, майки, куртки, футболки, джогери, які гармонійно поєднуються як зі спортивними, так і з повсякденними образами.
Колекція також демонструє готовність FLOW експериментувати з модними тенденціями: бежева куртка з контрастним коміром стала одним із центральних елементів. Для прохолодних днів бренд запропонував светри, кардигани та кофти з якісного трикотажу, доповнивши їх укороченими тренчами, сорочками з деніму у глибоких відтінках чорного та синього. Завершили лінійку місткі сумки через плече з міцної тканини.
ETERNAL
Процес розвитку, пошуку та переосмислення себе, що не обмежується жодними стереотипами, став лейтмотивом колекції In Progress. Водночас значний вплив на загальну естетику залишили відсилання до чоловічого костюма та традиційного японського кімоно. Так, головними предметами колекції стали асиметричні максіплащі вільного крою зі складками та розрізами на рукавах.
Колірна палітра колекції переповнена натуральними бронзовими та земельними відтінками, що відсилають до поверхні планети Марс, а за утилітарність відповідають штани палаццо на запах, кюлоти на зав’язках, та блузи-трансформери, які можна носити декількома способами, змінюючи їх під настрій та обставини.
«Ікос»
Осінь завжди асоціюється з комфортом і затишком, тож саме це бренд «Ікос» взяв за основу своєї нової лінійки, до якої увійшли мокасини, кеди та балетки.
Протягом десяти років бренд виробляє мокасини за канонічною технологією: між верхом виробу та підошвою вшивається шар шкіри, який і робить взуття особливим. У цьому сезоні «Ікос» вирішив піти далі та зробити дизайнерську варіацію мʼякого взуття, додаючи фактурні текстури та спеціальну підошву.
Кеди стали виразним акцентом цього дропу, адже бренд спільно з архітекторкою Анною Кундрюцковою додав до них нові кольорові варіації та оновлений дизайн, у центрі якого — шкіряні китички на шнуруванні. Балетки, що є must-have для осіннього гардероба, вперше зʼявилися в асортименті бренду, ставши переосмисленням культових Mary Jane від «Ікос».
TOTAL WHITE
Традиційні елементи офісного гардероба отримали сучасну інтерпретацію в новій лінійці бренду. TOTAL WHITE впевнений, що офіційний одяг не повинен бути одноманітним, тому дроп включає речі, які легко адаптувати з ділових зустрічей у вечірні виходи. Класичний костюм з оверсайз-жакетом, напівпрозора блуза, спідниця зі складками або елегантна міді, силуетні лонгсліви — кожен елемент створений для того, щоб додати сміливості та стилю в повсякденний офісний гардероб.
Основна частина колекції виконана з італійської костюмної тканини, а також особлива увага приділена речам зі штучного хутра — матеріалу, який поєднує в собі сучасний стиль, комфорт та етичний підхід. Продумані деталі та практичні кишені роблять кожну річ функціональною та зручною.
The Makers
Натхнений сміливими та цілеспрямованими особистостями, бренд поставив перед собою місію — створювати «уніформу», яка буде логічним продовженням стилю життя всіх, хто прагне якісних змін в собі та навколо.
Акцентами лінійки Eternal enigma стали шкіряні вироби: куртки, жилети, піджаки та спідниці. Вони є справжнім стейтментом колекції та основою для образів до офісу або ділових зустрічей. Їх можна стилізувати з сорочками або шкіряною краваткою, що миттєво додасть впевненості та драйву.
У колекції також представлені пальта у класичних та стриманих кольорах: білому, чорному, коричневому та сірому. Поєднавши у собі елегантність та загадковість, вони слугують безпрограшним варіантом верхнього одягу на осінь.
Pétale Intimates
Бренд Pétale Intimates запустив колекцію Basic, у якій дизайнери вирішили переосмислити підхід до створення базової білизни. Так, зʼявилися комплекти, які стануть чудовим доповненням як для розслабленого вечора вдома, так і для спонтанного романтичного побачення.
Кожен виріб лінійки має свою унікальність, що проявляється у тонких декоративних елементах та майстерному крої. Це дозволяє насолоджуватись елегантністю і впевненістю, не забуваючи про комфорт. Відмовившись від традиційного мережива, бренд вирішив створити білизну, яка є непомітною під одягом і водночас приємною на дотик. Для виготовлення використовувалися натуральна віскоза, мікрофібра та шовк-сатин. Вони довго прослужать і забезпечать зручність та комфорт протягом усього дня.
STIMMA
Boho — це стиль, що відкидає правила, пропонуючи самовираження через мікс текстур, вільні форми та природні кольори. Дроп STIMMA Boho втілює цей настрій, додаючи сучасну витонченість — відтінки хакі й темного шоколаду, замшеві текстури та робочі куртки, що вже стали ключовими акцентами цього сезону.
Асортимент колекції вдало поєднує трендові елементи з комфортом і універсальністю. Трикотажні комплекти, виконані в базових нейтральних кольорах, що створені для затишку та свободи рухів, а приталені сукні у стриманій палітрі підкреслюють жіночність без зайвих деталей, роблячи акцент на простоті.
A.M.G.
Нова колекція SS25 бренду A.M.G. — це поєднання характеру та сили, витонченості та жіночності. Основний акцент побудований на чітких, маскулінних силуетах та увазі до деталей. Оверсайз-жакети у клітинку в комбінації з приталеними силуетними спідницями стали втіленням сексуальності та впевненості.
Основними кольорами лінійки стали базові чорний, молочний, бежевий і блакитний. Традиційно до неї увійшли актуальні позачасові костюми в різних виконаннях: класичні жакети з прямими брюками, комплекти з унікальної махри, сукні та витончені в’язані сети ручної роботи.
NÈRSES
NÈRSES, український slow fashion бренд, випустив колекцію HOURGLASS, що транслює образ сучасної успішної жінки. Тут — дух великого міста з його динамічним ритмом та яскравими контрастами, впевнена постава, беззаперечні силуети та фемінна сексуальність. Кожен виріб — це баланс структурності й жіночності, об`єму речей та витончених вигинів тіла.
Чіткі об`ємні силуети стали візитівкою дропу, а глибокий чорний колір додав акцент на фігурі й стриманості образу. Колекцію прикрасили короткі шорти, які можна стилізувати для basic-образів та fashion-подій, комбінезон з високою горловиною та базове чорне бандо. Усі елементи виготовлені зі щільної тканини, що відмінно тримає форму й не розтягується.
Fashionista
Коли прохолодний подих вересня нагадує про зміну сезонів, колекція Fashionista Pre-Fall 2024 пропонує жінкам насолодитися поєднанням літньої легкості та осінньої елегантності. Новий дроп майстерно грає на контрастах, об’єднуючи глибокі тони та витончені фасони.
В основу колекції лягли трикотажні костюми та сукні із напівпрозорих тканин, що черпають натхнення в літній легкості та отримують нове звучання в осінньому гардеробі. Універсальності лінійці додали базові елементи гардероба: класична сорочка вільного крою, брюки-палаццо та мінімалістична сукня зі структурованим кроєм, що слугує ідеальним полотном для модних експериментів. Головним акцентом став трендовий шоколадний колір, який гармонійно поєднується з молочними, чорними та бордовими відтінками, представленими в колекції.
THE LACE
У новому сезоні бренд випустив дебютну річ — масивну сумку-клатч. Шопер THE LACE обʼєднав в собі мінімалістичний дизайн, оптимально збалансовані пропорції та розмір. Він виготовлений з натуральної шкіри та представлений в трьох кольорових рішеннях: темно-шоколадному, кремовому та класичному чорному.
Як поділилася команда бренду, за потреби в сумку-шопер можна помістити «все життя» або ж трансформувати його в елегантний клатч: розслаблено скласти річ навпіл та взяти під руку. Така опція будує основу для стилізації шопера навіть у форматі вечірніх образів.
Ні грама драми
Колекція бренду Timeless включила тендітні намиста, центральним елементом яких є зірка, що має одразу декілька сенсів. По-перше, вона символізує нескінченність і плинність часу. По-друге, зірка є асоціацією із загадуванням і виконанням бажань.
Прикраси є особистим оберегом, який завжди з нами, незалежно від часу, пори року чи особливої нагоди. Вони поза трендами, поза моментом — це вічна класика, яка підкреслює унікальність.