Про жіночий весняний гардероб ми вже поговорили чимало, тож тепер на черзі чоловічий. Якщо ви в пошуках цікавих позицій серед таких речей для свого партнера або, можливо, навіть для себе, то зверніть увагу на добірку останніх чоловічих колекцій українських брендів, яку ми підготували для вас. Вони наповнені й стильним базовим одягом, який можна обрати для повсякденних образів, і зручними домашніми речами, і вечірнім вбранням для особливих виходів.
diadia
Працюючи над весняною колекцією diadia men, засновники бренду мали на меті створити універсальну багатофункціональну капсулу, що буде транслювати комфорт, стиль та якість. Саме тому колірна гама лінійки складається з класичних нейтральних відтінків, які легко поєднуються з іншими. Однак обійшлося не лише спокійними кольорами: дроп розбавили й акцентні тони смугастих сорочок.
Загалом до колекції увійшли джинси, прямі та вузькі, а також сорочки й футболки, що складають невіднятну основу casual-стилю. Серед верхнього одягу diadia запропонував бомбери вільного крою та кардигани — обидва варіанти чудово впишуться у багатошарові образи та підійдуть для прохолодної погоди. Не забув бренд і про аксесуари — цього разу до лінійки додали класичні ремені та бейсболки.
Cher’17
Амбасадорами й натхненниками дебютного дропу CHER’17 Man стали троє успішних чоловіків: підприємець, учасник списку Forbes «30 до 30» Євген Таллер, військовий, ветеран, письменник Олександр Терен і керівний партнер UNIT.City Костянтин Євтушенко. Всі вони дуже різні за професійним досвідом, світоглядом і стилем життя, але кожен із них певним чином мотивує людей на зміни. Сама лінійка покликана відповідати всім гардеробним потребам чоловіків, які передусім цінують якість і зручність. Серед моделей колекції — світшоти, джинси, сорочки, футболки з принтами, шорти, поло, теніски та майки. Речі створені з практичних натуральних тканин, а в колірній гамі переважають базові нейтральні відтінки, зокрема блакитний, сірий, білий та чорний. Образи з такими позиціями можна вдягнути й для прогулянок з друзями або коханою, і для занять спортом, і для офісних буднів.
Cover
Колекція бренду під назвою Urban Summer Chronicles вшановує людей, що надихаються живою енергією міста та транслюють власну магію у відповідь. У ній представлений як жіночий одяг, так і чоловічий.
Cover вперше ввів денім у свої дизайни, показуючи геометричні форми та архітектурність, що є частиною ДНК бренду. Дроп ігнорує надмірні принти та натомість обирає монохромні, багатошарові рішення. Він включає дві окремі лінійки: джинсові куртки та штани, прикрашені декоративними елементами, та сорочки вільного крою, які мають геометричні кишені. У колірній гамі тут домінують молочні, чорні, графітові й сіро-блакитні відтінки.
LONDI
У колекції All kinds of love, яка присвячена любові в різних формах і проявах, бренд LONDI не лише представив жіночу спідню білизну, а й уперше додав чоловічі позиції. Так, лінійка пропонує боксери на щодень та базові майки у класичних чорному і білому кольорах. Усі речі виконані з екологічних матеріалів, зокрема м’якої еластичної бавовни, приємної на дотик. Також на кожному виробі присутня червона вишивка у вигляді логотипа бренду.