Найкрасивіші колекції українських брендів до Дня святого Валентина

Від діамантів до ключниць

Який би сценарій на День святого Валентина — 2024 ви не обрали — романтична вечеря у ресторані, спільний перегляд фільму в кінотеатрі, відпочинок у SPA, вечір з найкращими подругами або ж наодинці з книгою та своїми думками — українські бренди в своїх нових колекціях та кампейнах, здається, передбачили абсолютно кожен такий запит. Від елегантних костюмів і діамантів до затишних светрів, худі та ключниць — ми зібрали найкрасивіші речі Made in Ukraine з дропів, які вийшли напередодні Дня всіх закоханих. І навіть якщо нові образи чи подарунки наразі для вас не актуальні, порцію натхнення від цих знімань ви точно отримаєте. Запевняємо!

L’eskizzo

У колекції  «Devotion» команда бренду занурюється в справжнє значення романтики та надихається зрілим коханням, наповненим взаєморозумінням, вірністю та теплом. Колекція обертається навколо розкішного темно-червоного відтінку — глибокого бордового з коричневим підтоном, доповненим невагомим блакитним і прозорим рожевим. Нова капсула містить культові елементи тейлорингу L’eskizzo — стримані брючні костюми зі структурованими жакетами; блейзер із підкресленою лінією талії, а також двобортний смокінг із рукавами-кейпом та грайливий костюм із мікрошортами. Центральним елементом є пальто, яке можна носити як сукню на голе тіло.

LONDI

Напередодні Дня закоханих український бренд LONDI представив новий кампейн «All kinds of love», героями якого стали три різні пари. «Любов не має нічого спільного з гендером, походженням, соціальним статусом, кольором шкіри, сексуальністю чи системою віросповідань. Вона не піддається обмеженням "традиційних" норм або визначень. Любов існує у безлічі форм, а її найсильніші прояви часто відчуваються поза звичайними межами романтичного сприйняття», — коментують в LONDI. Спеціально до Дня святого Валентина — 2024 бренд вперше представив речі для чоловіків. Серед новинок — боксери на щодень та базова майка у класичних чорному та білих кольорах. До нового дропу також увійшли оновлені драповані шорти, які підходить як чоловікам, так і жінкам.

 

Guzema

У новому кампейні ювелірний бренд Guzema Fine Jewelry представляє діамантовий дроп — грайливу інтерпретацію бестселерів з культової колекції Valentine’s Day. До лінійки увійшли чотири прикраси з білого та жовтого золота на делікатних ланцюжках: браслети, кольє, сережки та каблучки-трансформери . Кожна із них оздоблена тендітними серцями, що інкрустовані натуральними діамантами. Вироби  Valentine’s Diamond Drop — ода любові шанувальникам бренду, які вже 7 років обирають прикраси Guzema для найважливіших моментів та зізнання в своїх почуттях близьким та рідним. 

W8LESS

Цього року Love collection бренду W8LESS розкриває тему кохання через увагу до рідних міст,  де ми закохуємося, живемо, творимо… Як і кожен з нас, W8LESS має свої знакові місця в Україні, що лягли в основу наймасштабнішого відео-кампейну з використанням доповненої реальності. Головною ознакою Love collection стали напівпрозорі тканини та джинс, серця з фатину та неопрену. Обʼєм та багатошаровість створюють незвичну візуальну ілюзію, якою бренд прикрасив знакові місця в Києві, Львові та Одесі. Лімітована лінійка має як практичні речі на кожен день (спортивні світшоти, джинси), так і привабливі топи та боді.

Jewelry Lab

Ювелірний бренд Jewelry Lab напередодні Дня Святого Валентина  традиційно запрошує відчути любов завдяки своїй багаторічній колекції «Love Messages». Золото й діаманти —  беззаперечні символи любові, але особливістю колекції є послання, які транслюють прикраси. Чуттєві фрази «Kiss me here», «beautiful», «love me», немов написані рукою сигнали, стали візитівкою колекції, які залишили свій слід на прикрасах й стали їхньою частиною. Але цього року бренд створив особливий браслет, адже заповітні «кохаю тебе» написані українською мовою. Ексклюзивна модель представлена в білому та жовтому золоті та прикрашена червоним серцем – рубіном. Хоча новинка, беззаперечно, стане центральним елементом «Love Messages», в колекції присутні також улюблені сережки, перстні, кольє й браслети. 

Karunas

Напередодні Дня закоханих український бренд Karunas представив святкову капсулу «La Parisienne», до якої увійшли легінси, спідниця-олівець та ефектний топ-бант з червоної лакової шкіри, а також золотий комбінезон. Натхненням для створення цієї спокусливої капсули для дизайнерки Надії Карунас слугували знакові фільми французького кінематографа: скандальна еротична драма «Гіркий місяць» Романа Поланскі та комедія «Парижанка» Мішеля Буарона з Бріжит Бардо в головній ролі. Кампейн Karunas авторства Алли Серебріної також вийшов кінематографічний. У світлі софіта роль power couple виконують модель Валерія Димова та актор і військовий Назар Грабар.

O.TAJE

Святкуючи любов, бренд O.TAJE презентує новий дроп, щоб нагадати: любов до когось завжди починається з любові до себе, а любов до себе — з уміння розуміти та приймати себе. Бренд створив цей особливий дроп, акцентуючи на настроях, які несе із собою свято. Речі з нового дропу чудово підійдуть як для святкування, так і стануть дійсно практичними та функціональними елементами гардероба. Oдна з новинок O.TAJE — мідіспідниця з віскози у двох відтінках: пудровий та фуксія. Її бренд пропонує доповнювати невагомими светрами в тон, отримуючи готовий монохромний образ. Родзинки дропу: светр із косами Stormy, трикотажний бестселер сезону, тепер у ніжно-рожевому відтінку, та напівпрозора сукня Marcy у кольорі фуксія — створена, щоб привертати погляди.

Usual

Речі, котрі можуть стати комфортним доповненням свята, спеціально до Дня Святого презентували засновники бренду. Колись саме від їхнього бажання постійно бути разом і народився Usual. У новому міні-дропі кожна річ підійде як для неї, так і для нього. В колекцію додали бестселер покупців оверсайз лонгслів в нових кольорах — пудровому та шоколадному, базове худі, зіп світшот, два цупких бавовняних шопера. Новинка та родзинка колекції, котра представлена в обмеженій кількості, бавовняний молочний світшот з вишитими червоними сердечками.

SUPPORT by POUSTOVIT

SUPPORT by POUSTOVIT, який поєднує в собі unisex, street-wear та базу для сучасного гардеробу, презентує новий дроп, присвячений весні та коханню. До капсули входять не тільки базові чорні, білі та блакитні сорочки з вишивкою надпису й «фірмового листочка каштану»,  але і яскравого та позитивного рожевого кольору сорочки, вишивка на яких зроблена «тон- в -тон» флуоресцентними нитками, які накопичують світло та роблять помітним надпис в темряві.

JUNA

Коханню відкриваються всі двері, та інколи до них треба підібрати правильний ключик. У новому кампейні до Дня всіх закоханих JUNA, який спеціалізується на виготовленні сумок, презентує нові аксесуари — ключниці. Так, бренд допомагає зберегти ті самі ключі від рідних місць — домівки або серця близької людини. Ключниці представлені у чотирьох кольорах: леопардовий, чорний, шоколадний та червоний. Аксесуари виготовлені із натуральної шкіри, а ключниця з анімалістичним принтом має шорстку текстуру. Особливістю ключниць є те, що вони створені з такої ж шкіри, з якої виготовляються сумки JUNA. Тому ці айтеми ідеально поєднуються між собою та створюють цілісний аксесуарний ряд. 

KOLOMATSKA

Всі ми ідеальні в своїй неідеальності, в своїй індивідуальності. Саме тому нова колекція KOLOMATSKA присвячена любові до себе і прийняттю себе. До колекції під назвою «Self-Love», в основі якої неідеальне серце, увійшли каблучки, сережки і кольє, виготовлені з переробленої латуні і вкриті золотом і сріблом. Бренд використовує виключно перероблене срібло та екологічну латунь, аби мінімізувати викиди. Колекції KOLOMATSKA не є конвеєрними і виготовляються вручну невеликими тиражами.

german

Темою святкового дропу german став пекучий пломінкий вогонь, який може як обпікати та спалювати, так і дарувати приємне тепло та світло. Невелика колекція складається з унісекс-речей — лонгсліву, худі, анораку тедді та двосторонньої жилетки. Бавовняні лонгсліви та худі прикрасили сліди від полумʼя, зображення сердець, що палають та напис «Love is not dead». Полумʼя стало символом сили кохання в цьому дропі. Окрім власного дропу речей german обʼєдналися з іншими українськими брендами, щоб запропонувати аудиторії зібрати найкращі подарунки для себе чи коханої людини в одному місці. На період свята на сайті бренду будуть представлені силіконові свічки у формі серця бренду Come a Casa, три види срібних сережок від Broq, підвіс з половинками сердець Chego, шкіряні та металеві кейси для запальничок бренду Sych, два види сережок (хрест і сердечко) і підвіс зернятко від Gush, кольорові свічки Sabi, сети кремів для рук на карабіні від Crumb та тліючий парфумований папір Odeur 1885.

Grains de Verre

Новий дроп бренду — філософська оповідь про те, що любов має виходити за рамки одного дня і тривати вічно. У своїй ювелірній валентинці до прихильників бренду Grains de Verre представляє свіжий погляд на свої знакові дизайни, демонструючи нові та класичні опції у відтінках червоного та рожевого. Привабливість колекції полягає в її здатності легко інтегруватися в повсякденну моду, надаючи вашому образу емоційності та індивідуального шарму. Черпаючи натхнення у позачасовому фільмі «Only lovers left alive» режисера Джима Джармуша, Grains de Verre втілює богемний дух картини та її філософську ідею. Подібно до тривалої історії кохання, зображеної у фільмі, прикраси з нової колекції оспівують вічно живу любов, що долає перешкоди та обмеження.

BALYKINA

Натхненням для нової колекції Me Date стало кохання, і головне — любов до себе. Дроп створено з асоціацій та образів, які відображені вже у впізнаваних для бренду романтичних сукнях та корсетах, а також в нових кольорах та текстурах. Головними матеріалами обрали шкіру, замшу та сатин. Адже вони про тактильність та фізичні відчуття. У дропі Me Date нове прочитання отримали сукні Tibi та Lolita. Це двосторонні моделі, які відтепер доступні в коричневому та рожевому кольорах. Одна річ в гардеробі дозволить створити різні образи. Так само можна змінювати корсет, обираючи або шкіряний, або замшевий варіант.

Kafizova

Капсула «Tentation de l`amour» була натхнена таємничим процесом ворожіння. Відповідний настрій команда бренду намагалася передати за допомогою спокусливих образів. У колекції представленні такі позиції: корсет, що має кілька варіантів стилізації; спідниця косого крою і з особливим дизайном; брюки, які коригуються під вашу фігуру; базова футболка з малюнком поцілунку, нанесеного вручну; кулон-брошка, виготовлена з бісеру; шкіряна сумочка, яка робить образ цілісним. Кожна річ є символом закоханості жінки, її загадковості та магічної енергетики, якою вона заряджає всіх довкола. 

Singular

До святкового дропу увійшли чотири комплекти «уніформи», які з перших секунд підкорюють серця. «Ми вважаємо, що кожна історія кохання — це сингулярний досвід. Аби відзначити силу кохання, ми розробили найзвабливішу капсулу сезону», — говорять представники бренду. Дотримуючись екологічної концепції бренду, капсула виготовлена із чистої мериносової вовни, яка залишилася з колекції бренду Olēnich FW19. Творці наголошують на її м’якій текстурі, високій якості та сміливих відтінках — пристрасному червоному, сірому меланжі, блакитному й оливковому. Головною героїнею фотороману Singular стала Марта Бертман, яка приміряла пристрасні ансамблі.

Estro

Український бренд взуття та аксесуарів з понад 20-річною історією представив особливий тематичний дроп до Дня всіх закоханих. Він про любов, яка живе в кожному з нас, і про внутрішню легкість, яку дарує це почуття. Провести День святого Валентина Estro радить у комфорті, а тому пропонує довершити свій образ не менш комфортним різноманіттям взуття для будь-якого можливого сценарію: на побаченні із собою або рідною людиною. Виразні фактури та актуальні відтінки відображають настрій цього особливого дня: від босоніжків з інкрустованим камінням до класичних утеплених лоферів. Вибір тільки за вами!


Реклама

Популярні матеріали

Ідеальний круїзний гардероб у новій колекції PAPAYA


Accessory of the day: unlock the main secret of ageless beauty from...


14 манікюрів з морським настроєм на літо-2024


Читайте також
Популярні матеріали