Спеціальна версія журналу
ELLE Україна

Як завжди, йти вперед і бачити в кожній перешкоді можливість стати кращою

Колонка від мисткині та дизайнерки брендів TG і TG botanical Тетяни Чумак про бізнес, сімейні цінності, екологічну моду та підтримку жінок

Усі ми знаємо, що Новий рік — це лише зміна чисел на календарі, але при цьому кожен обов’язково очікує від цього свята здійснення мрій і вкладає в нього віру в найкраще майбутнє. Адже Новий рік — це можливість озирнутися і сміливо зробити крок уперед. У своїй другій колонці для ELLE Україна я хочу зазирнути в минуле, подумати про майбутнє, щоб визначити свою позицію в сьогоденні.

Таня Таго

Тетяна Чумак в офісі Frama Studio у Копенгагені

Коли ми тільки-но запускали бренд TAGO у 2006 році, в країні ще не було попиту на українські марки, серед клієнтів та преси існували деяка недовіра та упередженість щодо локального продукту, і це викликало безліч перешкод. Але я вважаю, що таке агресивне середовище завжди загартовує й неодмінно доводить, що немає нічого неможливого, якщо ти докладаєш зусиль на шляху до своєї мрії. А тоді я мріяла лише про одне — бачити реальних людей у речах TAGO.

Tago

Офіс Frama Studio у Копенгагені

Кожна випадкова зустріч на вечірці, кожен задоволений клієнт у першому невеликому магазині, кожна випадкова світлина незнайомої дівчини у TAGO, яка потрапляла мені до рук, доводили, що я на правильному шляху. На той час я раділа найменшим успіхам: тиражу в п’ять одиниць, новій швейній машинці (показники зростання), кожному замовленню і навіть відмовам — модних ЗМІ, торговельних центрів, потенційних партнерів. Я до всього ставилася як до виклику, можливості довести собі, що можу, навіть якщо доведеться піти іншим шляхом.

Таня Таго

Довгий час нам не вдавалося представити TAGO широкому загалу в рамках українських Тижнів моди. Профільні медіа називали TAGO першим українським масмаркетом, насамперед пов’язуючи це з нашою великою роздрібною мережею, а не з рівнем продукту. Тоді ми продавали більше ніж 5000 одиниць щомісяця і ніколи не робили знижок. Мені ж хотілося довести протилежне та представити TAGO професійній аудиторії, показавши колекцію на подіумі. На той час такої честі удостоювалися небагато: найчастіше це були дизайнери зі своїми авторськими лінійками, а не бренди у сучасному розумінні.

Tago

Якоїсь миті я відпустила ситуацію і вирішила плисти за течією, котра несподівано і буквально за пару днів віднесла мене до мого близького друга і дизайнера Віктора Анісімова — резидента Ukrainian Fashion Week. У нас виникла думка створити спільну колекцію: у нього була ідея, а в мене — необхідна технічна база для її втілення. Пам’ятаю, що ми багато сперечалися, він хотів бачити в колекції об’ємні светри, бушлати та грубі черевики, а я наполягала на корсетах, спідницях-міні та туфлях на підборах. Зрештою, компроміс був знайдений, і восени 2014 року ми представили першу колекцію Anisimov for TAGO. Проте це була колекція наступного весняно-літнього сезону — ми стали одними з перших, хто ризикнув представити колекцію сезон у сезон.

Таня Таго

Таким чином, ми почали представляти спільні колекції з українськими дизайнерами, і цей момент став для нас ключовим у розвитку бізнесу. Після співпраці з Віктором я зрозуміла, що колаборації — це спосіб привнести до бренду свіжі дизайнерські рішення, зіштовхнути різні бачення, поекспериментувати з незвичними концептами, а головне — вивести бренд на новий рівень.

Таго

Після колаборації Anisimov for TAGO я вирішила втілити свою студентську мрію та попрацювати з дизайнером Ольгою Навроцькою. Так у 2015–2016 роках ми представили спільну колекцію з брендом NAVRO, натхнену музичним фестивалем Coachella, речі з якої так полюбилися нашим клієнтам, що ми досі виготовляємо їх невеликою кількістю примірників і все продаємо. Переслідуючи спортивний інтерес, я наважилася запропонувати співпрацю королеві української моди — Лілії Пустовіт, і вона також погодилася. Нашу спільну колекцію, яку ми представили у рамках Mercedes-Benz Kiev Fashion Days, стилізувала ексдиректорка українського Vogue, стилістка Юлія Пеліпас. Незважаючи на неоднозначність та радикальність деяких ідей, наша колекція однак цікава нашим клієнтам, і ми, як і з NAVRO, досі продаємо речі з цієї лінійки. Останньою колаборацією стала наша робота з Іваном Фроловим. Із Ванею ми створили колекцію FROLOV.

Таго

Презентація TG botanical в Apotek 57 у рамках копенгенського Тижня моди

Завдяки цим колабораціям ми вивели бренд на новий рівень, актуалізували власну ідентифікацію та змінили сприйняття бренду. Однак у певний момент в українській моді сталося перенасичення колабораціями, і я зрозуміла, що цей формат втратив для мене значущість. Так я знову почала дивитися далі і вище: цього сезону я вперше представила свій бренд T|G Botanical міжнародній публіці в епіцентрі екологічної моди — на Тижні стійкої моди в Копенгагені. Це був дуже хвилюючий, важливий та правильний крок для мене, бренду та нашої команди.

Презентація TG botanical у форматі прессніданку в Копенгагені відбулася 3 лютого в одному з найвідоміших концептуальних кафе міста — Apotek 57, на території магазину та офісу Frama Studio в історичній будівлі Аптеки святого Павла, заснованої у 1878 році.

Нашими гостями стали відомі інфлюенсери та представники міжнародної преси: Anne Johannsen, Fumina Tsuji, Cecilie Ingdal, Yu Masui, Amalie Star, Josephine Aarkrogh, Emilia Silberg та інші. Вся наша команда, схрестивши пальці, чекає на результат і вже планує наступний крок.

Instagram дизайнера брендів TG та TG botanical Тетяни Чумак за посиланням.
Сайт T | G за посиланням.



Популярные материалы

Закуска з печериць та білих грибів


Український фільм «Як там Катя?» здобув дві нагороди на...


Стало відомо, скільки заплатять Леді Газі за роль Гарлі Квінн...


Читайте також
Популярні матеріали