Продовжуємо слідкувати за Тижнем високої моди в Парижі! Відкрити другий день випала честь модному дому Chanel, який нині очолює креативна директорка Віржині Віар. Квіткові мотиви, пастельні кольори, фатинові деталі та білі колготки — перед нами постала колекція, наповнена легкою та ніжною атмосферою.
Першою на подіум вийшла Маргарет Квеллі — головна героїня короткометражного фільму Chanel «Ґудзик», що став тизером до самої кутюрної лінійки. Вона презентувала монохромний білий образ із твідового жакета, прикрашеного жабо, напівпрозорої мініспідниці, колготок і чорних босоніжок. Як і у фільмі, ми могли помітити символічну відсутність одного ґудзика на рукаві.
«Ідеться про красу в недосконалості часу», — промовила Коко Шанель у міністрічці, узагальнюючи філософію дизайну Віар.
Колірна гама визначалася пастельними відтінками: зеленими, рожевими, бежевими, фіолетовими, а проте знайшлося місце й базовим білому та чорному кольорам. Класично чимало речей колекції були виготовлені з твіду, проте запам’яталися також елементи з фатину, що доповнювали сукні чи жакети. Крім цього, особливу увагу дизайнерка приділила мінітопам, одягненим поверх білих і чорних боді з довгими рукавами. У принтах здебільшого переважали флористичні та горохові візерунки, а додатковими деталями, які надавали більш романтичного настрою вбранню, стали банти, що прикрашали волосся моделей і деякі з речей. У взутті однозначну перевагу віддали босоніжкам peep-toe.