Танцівниця в темряві: якою ми побачили колекцію Schiaparelli весна-літо — 2026

Вишуканий показ на Тижні моди в Парижі

Паризький тиждень моди в розпалі! Й одразу ж після приголомшливого дебюту Джонатана Андерсона в Dior наша увага перемкнулася на не менш очікуваний показ від Даніеля Розберрі для Schiaparelli.

Цього сезону дизайнер запросив гостей до тьмяно освітленої зали Центру Помпіду. Шоу бренду стало останнім заходом у стінах музею перед тим, як він на кілька років зачинився на масштабну реконструкцію. І вибір місця насправді був не простим. Саме тут Даніель Розберрі познайомився з виставкою робіт Костянтина Бранкузі — румунського скульптора, який довгий час творив у Франції та увійшов до історії як один із засновників абстрактної скульптури. Його експозиція стала відправною точкою для креативного директора Schiaparelli, з якої й почалася робота над лінійкою. 

«Спочатку точилося багато внутрішніх дискусій щодо того, що прет-а-порте занадто схоже на кутюр, але тепер ситуація змінилася. Те, що колись здавалося перешкодою, перетворюється на суперсилу, коли справа доходить до того, як одяг сприймається клієнтами», — поділився Розберрі.

У новій колекції весна-літо — 2026 дизайнер першочергово зосередився на чистоті ліній і скульптурності форми, створивши речі, які взаємодіють із тілом, а не підкорюють його. Асиметричні костюми, топи з химерними рюшами й сукні з геометричними вирізами перетворили рух на частину дизайну, додаючи кожному образу динаміки та витонченості.

Архівні коди бренду також отримали нове прочитання: легендарна сукня «Сльози», створена у 1938 році, була переосмислена у 3D-версії, а вирізи стали не лише декоративним прийомом, а й знаком поваги до ДНК бренду. Окрім цього, Розберрі відмовився від жорстких корсетів і надмірного блиску — натомість він презентував м’які драпіровки та природні силуети, які підкреслюють вигини жіночого тіла. 

Сюрреалістична грайливість, що давно стала візитівкою Schiaparelli, тим часом проявилася у неочікуваних деталях: костюм, схожий на хутряний, насправді складався з купи дрібних пензликів, а сукня з жакардовим зображенням оголеної жіночої фігури перетворила подіум на своєрідне полотно, де мода межує з мистецтвом і провокацією.

У фіналі шоу на подіум вийшла Кендалл Дженнер, перехопивши подих у більшої частини гостей. Модель презентувала невагомий чорний пеньюар, прикрашений тими ж хутряними пучками, вкотре доводячи: жінка Schiaparelli не потребує надмірностей, щоб бути в центрі уваги.


Реклама

Популярні матеріали

14 фільмів, які варто передивитися цієї осені


Які джинси ми носитимемо восени 2025 року: 6 найстильніших моделей...


Streetstyle: які куртки обирають найстильніші модниці на...


Читайте також
Популярні матеріали