Підсумки Тижня моди в Мілані: топ-7 колекцій від світових брендів

Чим здивувала одна з найголовніших модних подій у році

Лютий за правом можна назвати наймоднішим місяцем у році, а все завдяки тижням моди, які проходять у цей час в усьому світі. Ми вже віртуально побували на показах у Копенгагені, Нью-Йорку та Лондоні, щоб переглянути найцікавіші лінійки сезону осінь-зима — 2024/25. Тепер же гостей зустрів Мілан, який представив покази одних із найголовніших гравців на модній арені. Упродовж останнього тижня свої колекції презентували Prada, Versace, Gucci, Dolce & Gabbana, Fendi та чимало інших. Сьогодні ELLE зібрав для вас 7 найцікавіших із них.

Fendi 

Для своєї нової колекції Кім Джонс почерпнув натхнення в архівах 1984 року. «Ескізи нагадали мені Лондон того періоду: Blitz Kids, New Romantics, прийняття робочого одягу, аристократичний стиль, японський стиль. Це був момент, коли британські субкультури та стилі стали глобальними», — поділився дизайнер. А в основу всього Джонс поклав вплив Риму. Це ми й помітили в деталях вбрання: японські мотиви проявилися в довгих сорочках з комірцями-стійками та речах на запах без ґудзиків, а романські — у принтах скульптур із галереї Боргезе на одязі. Головними елементами лінійки стали асиметричні й багатошарові рукави, прозорі й шкіряні тканини, а також широкі пояси. 

Prada

Ще однією колекцією, на яку ми із захопленням чекали в рамках Міланського тижня моди, став черговий результат співпраці Міуччи Прада та Рафа Сімонса для Prada. Дизайнерка поділилася, що їхня лінійка була сформована історією та відсиланнями до минулого. У ній тандем модельєрів приділив велику увагу силуетам і пропорціям, зробивши акцент на прямих видовжених лініях. 

Уся колекція грала контрастами: маскулінні форми поєднувалися з витонченими жіночними, що проявлялося в об’ємних піджаках і пальтах, які доповнювалися ніжними тканинами з бантами. А ще це одна з небагатьох лінійок, які варто розглядати зі спини, щоб помітити й інші деталі. 

Новий погляд дизайнери доклали й до аксесуарів, показавши нам новий спосіб носіння сумок, підвішених на мініремінці для того, щоб вдягати на згин ліктя. 

Giorgio Armani

«Чорний — неймовірний колір. Жінки мають більш стильний вигляд у чорному, ніж у будь-якому іншому відтінку», — поділився Джорджіо Армані. І це не спроста, адже головним кольором його нової осінньо-зимової лінійки став саме чорний. Його ми побачили на брючних костюмах, піджаках, пальтах, комбінезонах, силуетних вечірніх сукнях та аксесуарах. Яскравості вбранню додавала вишивка у вигляді квітів різних відтінків. Дизайнер розповів, що взимку ми зазвичай не так часто бачимо ці рослини, а вони нагадують про щасливіші пори року. Також Джорджіо Армані таким чином хотів створити контраст між темними «зимовими» тканинами та рожевими, блакитними й фіолетовими квітами.

Moschino

На Міланському тижні моди розпочалася нова ера для бренду Moschino, яку представила дебютна колекція нового креативного директора Адріана Аппіолаза. Дизайнер уже зібрав у своєму доробку ідеї для Alexander McQueen, Miguel Adrover, Miu Miu, Louis Vuitton, Chloé та Loewe, а тепер готовий творити й для Moschino, через що у багатьох виникло чимало надій на подальший успіх дому моди. 

У своїй першій колекції Аппіолаза звертається до джерел Франко Москіно й відтворює знакові силуети бренду. Здебільшого дизайнер зосередився на об’ємних формах у тренчах; кардиганах, підв’язаних хустками; в’язаних светрах; футболках з написами та піджаках, прикрашених золотими ґудзиками, підвісками й значками. Акцент Адріан Аппіолаза також зробив на аксесуарах, зокрема капелюхах. Серед них особливо виділялися ковбойські, тюрбани, в’язані шапки з деталями у вигляді вузлів та капелюхи, що нагадували паперові кораблики.

Gucci

«Мої мрії, як і моя мода, завжди суперечать реальності. Тому що я шукаю не інший світ, у якому можна жити, а радше способи жити в цьому світі. Моя мода полягає в тому, щоб фіксувати надзвичайне там, де очікується звичайне», — зазначив Сабато Де Сарно в нотатках свого шоу. 

Нова колекція дизайнера була наповнена вишуканими й елегантними силуетами — зокрема, прямими, десь приталеними, а десь, навпаки, об’ємними. Серед речей лінійки виділяємо короткі комбінезони, мідісукні, доповнені бахромою, укорочені пальта зі стразами й лелітками, напівпрозорі блузи в поєднанні з довгими спідницями та тонкі ремені з логотипом Gucci, які підперізували безліч елементів. Палітру кольорів Сабато Де Сарно обрав доволі широку. Звісно ж, дизайнер зосередився на фірмових відтінках бренду — зелених і червоних, — однак додав до них також і сині, жовті, коричневі, сірі та блакитні тони. 

Versace

Схоже, що чорна колірна палітра захопила не лише Джорджіо Армані, а й Донателлу Версаче. «Ця колекція має бунтарський настрій і добре серце», — сказала про свою осінньо-зимову лінійку дизайнерка. Характер нового вбрання ми перш за все прослідковуємо у його відтінках — знову ж таки здебільшого чорному та яскраво-червоному. Ці два кольори пройшли майже крізь усю колекцію: їх де-не-де замінили бежеві, жовті, коричневі тони та металік. 

Сама Донателла хотіла створити одяг для строгої, але сексуальної дівчини, тож на подіумі почергово змінювалися приталені скромні сукні з білими комірцями й широкими плечима та речі з розрізами й глибокими декольте. Серед принтів дизайнерка особливу шану віддала клітинці, леопарду та геометричним візерункам. До того ж ми побачили й немало сяйливих елементів: розсипи камінців на сукнях і піджаках, лелітки на костюмах і боді й речі із тканин, що переливаються на світлі.

Bottega Veneta

Креативний директор дому Матьє Блазі славиться своєю любов’ю до trompe l`oeil — техніки роботи з тканинами, що створює оптичні ілюзії на одязі за допомогою різних текстур і принтів. У новій колекції він не відійшов від своєї пристрасті, але разом з тим доповнив усе класичними речами, які комфортно носити в повсякденному житті. З цікавих деталей лінійки можна виділити сукні, які здалеку здавалися пошматованими й зліпленими з різних клаптиків тканини, але зблизька ставало помітно, що вони були створені з витончених елементів бахроми. Окрім цього, наші погляди прикували костюми, що наче відтворюють принт у вертикальну смужку, а насправді складаються з рельєфних складок. Серед більш базових речей бренд презентував об’ємні пальта, довгі шкіряні спідниці, светри з високими горловинами, класичні тренчі й сукні, низ яких доповнений бахромою.


Реклама

Популярні матеріали

«Я часто питала, за що мені ця втрата. А потім зрозуміла: війна не...


Український суперфуд: 5 корисних страв із буряка


Найстильніші сумки для літньої пори в новій колекції HARVEST...


Читайте також
Стиль життя / Блог стиль життя

Бердвотчинг: що це таке і де його шукати

Популярні матеріали