«На карантині нам довелося продавати сумки майже за собівартістю, але це тільки дало нам поштовх». Як бренд Kozhuhar розвивав бізнес під час кризи

Засновниця українського бренду сумок Аліна Кожухар розповіла редакторці ELLE.UA Світлані Кравченко про розширення команди, нову колекцію та головні інсайти за період карантину

Бренду Kozhuhar три роки. І тільки цієї весни нам довелося вперше зіштовхнутися з кризовим періодом, адже весь цей час ми набирали обороти та розвивалися.

Аліна Кожухар

Під час карантину я продовжила працювати в майстерні. Найскладнішим в умовах ізоляції було доїхати до Будинку художника, адже я живу не в центрі міста. Також доводилося працювати самостійно, а це виявилося тяжко і фізично, і морально.

Kozhuhar

Звісно, наші продажі зменшилися, довелося робити sale та продавати сумки майже за собівартість, проте великих збитків Kozhuhar не зазнав. Завдяки розпродажу ми заробили кошти на оренду майстерні та на матеріали для майбутньої колекції.

Попри всі складнощі, думок про закриття бренду у мене не було, адже Kozhuhar — це те, чим я живу.

Останній рік я жила в шаленому темпі і через велику кількість проектів не могла як слід зосередитися на розвитку власного бренду. Період самоізоляції допоміг мені перезавантажитися та повністю присвятити себе улюбленій справі.

Бренд Kozhuhar

Карантин дав нам новий поштовх, тож кількість клієнтів наразі тільки росте. Після послаблення карантинних обмежень наша команда розширилася і тепер нас уже четверо. Виготовляти сумки мені допомагають майстрині Наталя та Тетяна, а за креатив, PR та комунікацію бренду відповідає Маша. Кризова ситуація підштовхнула нас до активних дій та втілення нових ідей. За період самоізоляції ми випустили нову колекцію, де кожна модель — втілення ідеальної сумки. Мінімалістичні крихітки представлені в різних кольорах: від класичного чорного до пурпурового, але головною фішкою дропу стали ремінці. За допомогою кілець на сумці короткий ремінець можна перетворити на середній або довгий і таким чином доповнити будь-який літній образ.

Зараз ми активно займаємося розробкою нових моделей сумок, але в майбутньому хотіли б розширити свої горизонти. Тому вже незабаром чекайте від нас нових проектів та колаборацій.

На сьогодні в Kozhuhar предаставлено п’ять моделей сумок, бестселером серед яких ми вважаємо сумку-трапецію, до якої тепер можна додати ланцюжок. Під час пошиття ми використовуємо стокову італійську шкіру, яка надходить нам з великих виробництв.

Kozhuhar

Попри кризу цінова політика Kozhuhar не змінилася, адже ми хочемо, щоб наші сумки лишалися доступними для більшої кількості клієнтів. За карантин ми зрозуміли: улюблена справа вас ніколи не залишить, навіть у найтяжчий період. Просто потрібно вірити в себе та мати команду, з якою ви однаково мислите та рухаєтеся в одному напрямку.

Kozhuhar


Реклама

Популярні матеріали

ELLE Україна презентує номер, присвячений штучному інтелекту...


Реформатор нового часу: історія дизайнера Людовика де...


Дева Кассель — нова міжнародна амбасадорка Dior


Читайте також
Популярні матеріали