У Парижі офіційно закінчився Тиждень моди сезону осінь-зима — 2025/26, а разом з ним і весь марафон, що тривав близько двох місяців. За цей час ми розглянули десятки оригінальних, сміливих, класичних і надзвичайно ностальгічних колекцій, які запропонували дизайнери на подіумах.
Зокрема, одні з найяскравіших емоцій нам подарував фінальний день Paris Fashion Week, завершальним акордом якого стало шоу Ентоні Ваккарелло для Saint Laurent. Уже який сезон поспіль дизайнер обирає своєю головною метою переосмислення кодів модного дому та вшанування дизайнів самого Іва Сен-Лорана.
Цього разу на передній план вийшла естетика power dressing з її гіперболізовано широкими плечима, дещо завуженою талією та довжиною до коліна. Так, колекція намагалася відобразити те, якою насправді є жінка Saint Laurent — сміливою, сильною та впевненою в собі.
«Замість того щоб говорити через орнамент або підкладку, я обрав формувати одяг через тканини й чіткий крій. Чисті форми та об`єми народилися завдяки конструкції та силуету», — зазначив Ваккарелло в нотатках до шоу.
На оніксовий подіум, фоном якого стали цифрові екрани із теплими мармуровими зображеннями, виходили моделі в класичних для бренду силуетах. Почався показ мінімалістичними образами у наднасичених відтінках, натхнених стилем 80-х. Мандаринові піджаки, затягнуті фіолетовими стрічками, такі ж варіанти в тонах фуксії, смарагдові й світло-трав’яні сукні чи комплекти з контрастними червоними блузами й оранжевими спідницями-олівцями склали основу лінійки.
Окрім відтінків і чітких форм, Ентоні Ваккарелло поекспериментував з ефектними матеріалами: квіткові та анімалістичні сукні доповнив глянцевим силіконовим покриттям, водолазки й спідниці вкрив гіпюровим мереживом, а подовжені бомбери удосконалив яскравою різноколірною шкірою.
Завершилося шоу кількома скульптурними образами, що втілювали контраст між жіночністю і маскулінністю завдяки об’ємним водолазкам, гранжевим бомберам і пишним спідницям із заниженою талією та поясом-бантом.