5 винаходів Крістіана Діора

Сьогодні день народження одного з найвидатніших модельєрів епохи — Крістіана Діора. З цього приводу ELLE згадує головні винаходи кутюр`є

NEW LOOK

У 1947 році, коли Європа тільки почала відновлюватися після п`ятирічної війни, Крістіан Діор створив силует, який назавжди увійшов в історію під назвою New Look. Цим, без сумніву, головним своїм винаходом дизайнер зробив видатний внесок у світову моду. Назву вигадав зовсім не він (а американська журналістка і редактор Кермел Сноу у своїй рецензії на першу колекцію будинку Christian Dior), та й революцію Діор здійснювати не планував — просто хотів, щоб жінки в повоєнній Європі «знов виглядали красивими». Мода часів Другої світової війни здавалася йому надто потворною: масивні поролонові плечі, мішкуваті спідниці до коліна, величезні туфлі на платформах. Дизайнер вважав, що весь цей одяг ніяк не підкреслює переваги жіночої фігури. Провівши своє дитинство на північно-західному узбережжі Франції в оточенні мами та її подруг, що одягалися в розкішні сукні Едвардіанської епохи, він з ранніх років знав, що жінку прикрашають підкреслена талія, пишна довга спідниця, корсети та крислаті капелюхи. Завдяки New Look жінки знову стали слабкою статтю, почали одягатися у сукні з похилими плечима та осиною талією, а сам Діор негайно отримав світове визнання.

БАРНИЙ ПІДЖАК

Один з головних винаходів Крістіана Діора — знаменитий барний піджак, що обтягує, укорочений, з оборкою пеплум по лінії талії. Діор вважав, що такий предмет гардеробу просто необхідний кожній жінці, котра відвідує коктейльні бари в готелях, тому і дав жакету таку назву. Як правило, барний жакет Діор шив з атласу або шовкової тканини, доповнюючи його круглими атласними гудзиками. Носити його він запропонував із вузькими брюками або з фірмовою спідницею-олівцем.

СПІДНИЦЯ-ОЛІВЕЦЬ

Незмінна частина знаменитого силуету Christian Dior — витончена спідниця-олівець довжиною трохи нижче коліна. Створена Діором з метою підкреслити спокусливі вигини жіночого тіла, вона й досі вважається еталоном елегантності та стилю. Носити її кутюр`є пропонував із барним піджаком або з облягаючим топом.

ПИШНА СПІДНИЦЯ НА ВУЗЬКІЙ ТАЛІЇ

Довга пишна спідниця в підлогу, зібрана на талії та з кринолінами на стегнах, як і раніше, вважається фірмовим акцентом New Look і моди від Christian Dior. Іноді на такі спідниці у кутюр`є йшло понад 40 метрів тканини, а важило кілька кілограмів, що викликало бурхливу критику з боку колег Діора. Як говорила про його творчість Коко Шанель, "Діор не одягає жінок, а набиває". Тим не менш, такі спідниці, які пропонувалося носити з туфлями на підборах і декольтованими топами, що облягають, дуже подобалися жінкам і користувалися надзвичайним попитом. Цікаво, що завдяки унікальному крою спідниці зберігали свою жорстку форму навіть при зберіганні на вішалці.

MISS DIOR

Крістіан Діор швидко проявив себе не тільки як майстер жіночої моди, але і як успішний підприємець, першим почавши ліцензувати свій бренд. Крім дизайну одягу, він зацікавився й іншими аспектами бізнесу, у тому числі випуском жіночих парфумів. Перший парфум будинку Christian Dior був створений в тому ж 1947 році, що і знаменита колекція, що започаткувала стиль New Look, і отримав назву «Miss Dior». «Я створив ці парфуми, щоб огорнути кожну жінку ароматом пристрасті і щоб бачити в цьому флаконі мої сукні», — говорив Крістіан Діор. Шипровий аромат, створений двома знаменитими паризькими парфумерами Жаном Карлем і Полем Ваше, назавжди увійшов в історію і досі є одним із найбільш продаваних у світі.

 


Реклама

Популярные материалы

Все, що потрібно знати про суд Джонні Деппа та Ембер Герд


Поліція затримала жінку, яка ввімкнула сирену повітряної тривоги...


Княгиня Шарлін публічно прокоментувала чутки про розлучення із...


Читайте також
Популярні матеріали