5 винаходів Крістіана Діора

Спойлер: і це не тільки одяг

Сьогодні день народження одного з найвидатніших модельєрів епохи — Крістіана Діора. З цієї нагоди ELLE згадує головні винаходи кутюр`є.

NEW LOOK

У 1947 році, коли Європа тільки почала відновлюватися після п`ятирічної війни, Крістіан Діор створив силует, який назавжди ввійшов в історію під назвою New Look. Цим, без сумніву, головним своїм винаходом дизайнер зробив видатний внесок у світову моду. Назву вигадав зовсім не він (а американська журналістка і редакторка Кермел Сноу у своїй рецензії на першу колекцію будинку Christian Dior), та й революцію Діор здійснювати не планував — просто хотів, щоб жінки в повоєнній Європі «знову мали красивий вигляд». Мода часів Другої світової війни здавалася йому надто потворною: масивні поролонові плечі, мішкуваті спідниці до коліна, величезні туфлі на платформах. Дизайнер вважав, що весь цей одяг ніяк не підкреслює переваги жіночої фігури. Провівши своє дитинство на північно-західному узбережжі Франції в оточенні мами та її подруг, що одягалися в розкішні сукні Едвардіанської епохи, він із ранніх років знав, що жінку прикрашають підкреслена талія, пишна довга спідниця, корсети та крислаті капелюхи. Завдяки New Look жінки знову почали одягатися в сукні зі відкритими плечима та осиною талією, а сам Діор отримав світове визнання.

БАРНИЙ ПІДЖАК

Один із головних винаходів Крістіана Діора — знаменитий барний піджак, укорочений, з оборкою пеплум по лінії талії. Діор вважав, що такий предмет гардероба просто необхідний кожній жінці, котра відвідує коктейльні бари в готелях, тому й дав жакету таку назву. Як правило, барний жакет Діор шив з атласу або шовкової тканини, доповнюючи його круглими атласними ґудзиками. Носити його він запропонував із вузькими брюками або з фірмовою спідницею-олівцем.

СПІДНИЦЯ-ОЛІВЕЦЬ

Незмінна частина знаменитого силуету Christian Dior — витончена спідниця-олівець завдовжки трохи нижче коліна. Створена Діором із метою підкреслити спокусливі вигини жіночого тіла, вона й досі вважається еталоном елегантності та стилю. Носити її кутюр`є пропонував із барним піджаком або з обтислим топом.

ПИШНА СПІДНИЦЯ НА ВУЗЬКІЙ ТАЛІЇ

Довга пишна спідниця в підлогу, зібрана на талії та з кринолінами на стегнах, як і раніше, вважається фірмовим акцентом New Look і моди від Christian Dior. Іноді на такі спідниці в кутюр`є йшло понад 40 метрів тканини, а важило кілька кілограмів, що викликало бурхливу критику з боку колег Діора. Як говорила про його творчість Коко Шанель: «Діор не одягає жінок, а набиває». Проте такі спідниці, які пропонувалося носити з туфлями на підборах і декольтованими топами, що облягають, дуже подобалися жінкам і мали надзвичайний попит. Цікаво, що завдяки унікальному крою спідниці зберігали свою жорстку форму навіть під час зберігання на вішалці.

MISS DIOR

Крістіан Діор швидко проявив себе не тільки як майстер жіночої моди, але і як успішний підприємець, першим почавши ліцензувати свій бренд. Крім дизайну одягу він зацікавився й іншими аспектами бізнесу, зокрема випуском жіночих парфумів. Перший парфум будинку Christian Dior був створений у тому ж 1947 році, що й знаменита колекція, яка започаткувала стиль New Look, і отримав назву Miss Dior. «Я створив ці парфуми, щоб огорнути кожну жінку ароматом пристрасті та щоб бачити в цьому флаконі мої сукні», — говорив Крістіан Діор. Шипровий аромат, створений двома знаменитими паризькими парфумерами Жаном Карлем і Полем Ваше, назавжди ввійшов в історію й досі є одним із найбільш продаваних у світі.

Реклама

Популярні матеріали

Яке взуття обирають на зиму модниці: 28 найстильніших варіантів...


Wednesday Brings Health and Convenience Together with Its Greens...


Guzema Fine Jewelry презентує святковий діамантовий дроп


Читайте також
Популярні матеріали