5 колекцій New York Fashion Week SS25, які варто побачити

Найцікавіше з головної модної події США

У серпні стартував новий марафон тижнів моди сезону весна-літо — 2025. Ми вже віртуально побували в Копенгагені та Будапешті, а також завітали на головну модну подію Києва — Ukrainian Fashion Week. Тепер же переносимося на інший континент і детальніше розглядаємо покази, які запропонували дизайнери в Нью-Йорку.

Proenza Schouler

Стартуємо з шоу Джека Маккалоу та Лазаро Ернандеса, що пройшло за кілька днів до офіційного початку NYFW. Цього разу дизайнери націлилися переосмислити традиційні коди бренду в новому баченні. Місцем показу вони обрали індустріальний лофт з панорамними вікнами, завдяки яким відкривався приголомшливий вид на хмарочоси Мангеттену. Ця локація ідеально відобразила настрій усієї лінійки, у якій поєднався вже звичний для Proenza Schouler мінімалізм та яскраві акценти — архітектурні силуети, бахрома, деконструйовані предмети, шкіра і напівпрозорі деталі. 

Головним натхненням під час створення колекції стала морська тематика. Це проглядалося у формах комірців і накидок, що немовби нагадували вітрила, у смугастих візерунках і глибоких синіх відтінках. Як зазначили самі дизайнери, основною метою, яку вони поставили перед собою, було викликати емоційну реакцію у глядачів. «Нікому не потрібен ще один чорний костюм», — зазначив Ернандес. Так, команда бренду зосередилася на невагомих оверсайз-сорочках, драпірованих сукнях, шкіряних куртках, спідницях із торочками та легких тренчах, які запропонувала в різноманітних відтінках — від молочних і бежевих до насиченого індиго й бузкового. 

Alaїa

Цього сезону ми неспроста побачили нову лінійку паризького дому моди Alaїa саме в Нью-Йорку. За її основу Пітер Мюльєр узяв концепцію «американської краси» й відобразив власні міркування в предметах колекції. 

Показ пройшов у стінах Музею Соломона Ґуґґенгайма — одному з провідних місць, де зібрані культові твори сучасного мистецтва. Моделі крокували спіральними коридорами будівлі та представляли скульптурний одяг в естетиці Alaїa. Багатошарові повітряні спідниці, вільні брюки палаццо, сукні зі сміливими вирізами та драпіруванням й об’ємні спортивні комплекти — у кожній деталі лінійки Мюльєр зосередився на простоті, чистих лініях і вільних силуетах, що певним чином відображають американську моду. 

«Для мене американська краса означає свободу тіла і духу. Простота, сучасність,  безпосередність і чистота. І для Alaїa, і для мене Америка — це дім далеко від дому. Три роки жив і працював у Нью-Йорку. Це допомогло сформувати те, ким я є сьогодні. А в 1980-х роках для Аззедіна Алая це було місто, де його одяг і філософія дизайну були прийняті суспільством, де він відкрив свій перший магазин», — зазначив Пітер Мюльєр у нотатках до шоу. 

Ralph Lauren

Повертаємося до естетики тихої розкоші в колекції Ralph Lauren SS25. 84-річний дизайнер запросив гостей шоу на кінну ферму в Бріджгемптоні. «Це природний світ нескінченного блакитного неба, океану, зелених полів і білих парканів, сільського стилю, елегантності та світла, яке приваблювало сюди художників кілька десятиліть тому», — написав у нотатках до шоу Ральф Лорен. Для самого дизайнера ця місцина також є особливою, адже нагадує йому про час, проведений тут із сім’єю. 

Кінними стайнями, які для показу перетворили на подіуми, крокували моделі у вишуканому та елегантному одязі, що відображав справжню американську класику. Зокрема, серед одних із найзнаковіших елементів — чорні та білі светри із прапором США. Окрім цього, дизайнер, як і Джек Маккалоу та Лазаро Ернандес, зосередився на морській тематиці, що можна було побачити в найрізноманітніших відтінках блакитного та смугастих принтах. Позачасовий денім, базові брючні костюми, подовжені сорочки, вже такі звичні джемпери та поло — Ральф Лорен не зрадив свого стилю й знову представив нам завжди актуальні предмети. Однак у лінійці знайшлося й місце для трендових естетик, до прикладу бохо. Віддзеркалення цього стилю можна було побачити в мереживних блузах, напівпрозорих спідницях із широкими ременями, брюках із бахромою та капелюшках, виконаних в техніці кроше.

Khaite

У новій колекції Кетрін Голстейн вирішила відійти від своєї звичної гостроти, якою наділяла речі Khaite, та продемонструвала м’якший підхід. «Мені здається, я просто відчуваю себе трохи тепліше в ці дні, трохи приземленіше. Можливо, це все через мого сина й те тепло, яке я отримую від нього. Саме тому такий настрій перейшов і до колекції», — поділилася за лаштунками дизайнерка. 

Перші образи, що складалися із чорних брючних комплектів, усе ще були відображенням традиційних дизайнів і стилю Голстейн, однак наступні поєднання все ж довели глядачам, що модельєрка готова виходити із зони свого комфорту. Поруч із відвертими чорними напівпрозорими спідницями та розмаїттям шкіри у верхньому одязі у колекції постали романтичні рожеві сукні, що за формою нагадували хмарини, ніжні в’язані сети, мереживні фартухи й топи з об’ємними сплетіннями, за виглядом подібні до квітів. Дизайнерка намагалася поекспериментувати з силуетами та новими для себе матеріалами — більш м’якими, витонченими й легкими, пропонуючи сучасним жінкам насамперед комфорт. Так, перед нами з’явилася лінійка, яка хоч і несе в собі зухвалу естетику Khaite, проте втілює й м’якші та тепліші мотиви.

Carolina Herrera

Якщо попередні колекції були наповнені більш класичними та базовими відтінками, які можна з легкістю поєднати між собою, то дизайнер Уес Гордон у своїх дизайнах для Carolina Herrera все ж зосередився на насичених кольорах та різноманітних принтах — від квіткового до polka dot, — що визначали естетику бренду на його початках у 1980-х. 

Спершу на подіум вийшли моделі в чорно-білому вбранні. Шовкові топи з об’ємними деталями у вигляді квітів, напівпрозорі спідниці, розшиті камінням та аплікаціями, сукні, всуціль вкриті пелюстками, — уже на початку дизайнер продемонстрував неабияку майстерність у роботі з тканинами, формами та візерунками. Згодом до цього всього додався сплеск яскравості: речі тепер заграли контрастними рожевими, червоними, фіолетовими та жовтими відтінками. Флористичні мотиви, драпірування, пишні силуети з кількома шарами тканини, банти та невагомі тканини, які розліталися від подиху вітру, зберігали настрій лінійки аж до останнього образу. 


Реклама

Популярні матеріали

10 фільмів, які варто передивитися цієї осені


10 цитат Віма Вендерса — режисера фільму «Ідеальні дні»...


Вечірній Київ: де гуляли та як розважалися мешканці столиці понад...


Читайте також
Популярні матеріали