Тоня Ноябрьова зняла іміджевий ролик Одеського кінофестивалю на «Привозі»

Цього року ОМКФ святкує 10-річчя

Одеський міжнародний кінофестиваль добре знаний як масштабна глядацька кіноподія не тільки в Україні, а й у всій Європі. Уже десять років ОМКФ культивує якісне глядацьке кіно. Доля Ґран-Прі ОМКФ (а в цьому році — ще й головного призу Національної програми) залежить від головного судді — глядача. Саме глядачі своїм голосуванням після конкурсних показів вирішують, які фільми стануть переможцями. 

Ця метафора стала основою концепції іміджевих відеороликів ювілейного 10-го Одеського кінофестивалю, де нагорода ОМКФ — статуетка «Золотий Дюк» опиняється в руках простих одеситів. Слоган кампанії — «Наш Ґран-Прі у ваших руках».

 
«Цього року фестиваль святкує десятиріччя, тож до промороликів до ювілею ми поставились ще з більшою відповідальністю.

З самого початку хотіли поєднати в них два основні меседжі нашого фестивалю його унікальне місце проведення і те, що на нашому кіноперегляді головні нагороди в руках глядачів.

Символічно також, що режисеркою відео стала саме Тоня Ноябрьова — минулорічна лауреатка нашого фестивалю. Одним словом, все склалось в одну цілісну картину!», — зазначає генеральна продюсерка ОМКФ Юлія Сінькевич.
 

Ідея кампанії належить незалежному копірайтеру Анні Гончаровій, яка раніше розробляла рекламні кампанії у складі Banda Agency. Задум в життя втілила режисерка Тоня Ноябрьова, яка на минулорічному ОМКФ стала переможцем у номінації «Найкраща режисерська робота» з фільмом «Герой мого часу».

 «Хоч я і народилася в Києві, але дитинство провела в Одесі. Я добре відчуваю це місто, його енергетику, розумію особливість цього місця, знаю її на смак і на запах. Цього року запит ОМКФ і моє внутрішнє бажання збіглись, і нам вдалося передати колорит Одеси, літа і свята. 

Одеський міжнародний кінофестиваль — це глядацький фестиваль, який щорічно відвідують безліч поціновувачів кіно.

І саме глядач приймає рішення, кому присудити Ґран-Прі і який фільм стане кращим. Це і відображено у наших іміджевих відео», — говорить режисерка Тоня Ноябрьова.

Виробництвом промороликів займався продакшен Family Production. За словами продюсерки Анастасії Буковської, перед початком зйомок стояв вибір локації Київ чи Одеса. 

 
«Не секрет, що в Києві можна зімітувати хоч Нью-Йорк, хоч Париж. Але режисерка Тоня Ноябрьова наполягала, що відтворити атмосферу «Привозу» без моря неможливо. Тому ми поїхали в Одесу. Коли побачили результат, зрозуміли, що вона дійсно мала рацію!», — поділилась Анастасія.

Як розповіла продюсерка, концепцію сценаристки Ані Гончарової, Тоня Ноябрьова інтерпретувала в комедійну історію з чіткою драматургією.

«Нам хотілося зробити відео, що будуть зрозумілі глядачеві. Тож наші історії лаконічні, душевні, мають  гумор і атмосферу. Їх хочеться дивитися декілька разів, адже вони піднімають настрій! Увесь цей проект був для нас задоволенням: ми любимо Одеський міжнародний кінофестиваль і його класну команду, а бути причетним до ювілею, зробити свій внесок у нього  особливий кайф!».

 
Нагадаємо, що ювілейний Одеський міжнародний кінофестиваль відбудеться з 12-го до 20-го липня 2019 р. Фестивальні абонементи можна придбати на офіційному сайті кінофестивалю.


Реклама

Популярні матеріали

Шукайте свіжий випуск ELLE Decoration


10 трендових манікюрів для коротких нігтів на весну 2024 року...


Стилістка Марина Мартинів запустила платформу FÉMATCH для пошуку...


Читайте також
Популярні матеріали