С ПЕРВЫМ СНЕГОМ: ПРИШЛО ВРЕМЯ ПЛАНИРОВАТЬ...

КАКИЕ ИНГРЕДИЕНТЫ ДОЛЖНЫ БЫТЬ В СОСТАВЕ КРЕМА, А...

ЧТО КОСМЕТОЛОГИ НИКОГДА НЕ НАНЕСЛИ БЫ СЕБЕ НА...

НАШ ОТВЕТ ХОЛОДАМ: СВИТЕР С ВЫСОКИМ ГОРЛОМ

МОНИКА БЕЛЛУЧЧИ СТАЛА БЛОНДИНКОЙ

Як це було: в Києві відбулась презентація нового нішевого аромату «Вона»

В цей же вечір відбувся допрем’єрний показ фільму «Вона»

Рейтинг статьи / 0
0 5 0

11 жовтня parfum büro та парфумерний дім Jeroboam презентували новий нішевий аромат «Вона». Це перший в світі аромат створений про і для українки, який передає її суть і гармонію через парфумерні складові.

Криєйтори, Дмитро Слєсарєв і Франсуа Ена, вирішили не лише створити аромат для українки, але й провести перше знайомство з ним у суто чоловічому стилі. Відкриття аромату було ознаменовано гусарським вчинком — сабражем трьохлітрових пляшок ігристого, назва яких співпадає з назвою парфумерного дому Jeroboam.

Одержання ольфакторних вражень продовжилось під виступ гурту Maru, давніх друзів parfum büro. До того ж, солістка групи, Ольга Лукачева, була одною з учасниць проекту по створенню аромату. 


Дмитрій Слєсарєв, засновник parfum büro:

«Зараз для мене всі слова про аромат, його піраміду, ноти верху чи бази є зайвими. Він настільки індивідуально розкривається на кожному, що я не втомлююсь дивуватися. Для когось це легкість на початку і глибокі, сильні ноти після розкриття. Для інших – це ефект вибуху одразу і повного заспокоєння з часом. Ми одержали справді дивовижний ефект. На стільки ж дивовижній, як українка. Думаю, це добре, що ми пройшли шлях помилок, це дало нам справжнє глибинне розуміння. Спочатку ми йшли по шляху «фізики», тобто опитували, підраховували, механічно брали за основу начебто віками закладені в нас речі. Але потрібно було більше. І тоді ми увімкнули «лірику». Запросили сім видатних жінок — друзів parfum büro і спробували пірнути у глибини української суті. І в нас вийшло».

Франсуа Ена, криейтор Jeroboam

«Це було складно. Ви, українці, а особливо українки, справді трохи божевільні! Вловити цей момент, передати цю різноплановість. Як? Я пам’ятаю, коли приїхав на зустріч з українськими дівчатами до parfum büro. Перед цим ми гуляли по квітучому  ботанічному саду і я відчув аромат магнолії. Він наче слабкий, ніжний, але раптово така сила за ним стоїть. Це стало поштовхом. Мені здалось, що саме в цей момент у мене промайнуло розуміння суті українки. В такому настрої ми відправилися спілкуватися з героїнями. І вони кристалізували моє відчуття, дали «ґрунт під ногами». Як я оцінюю результат? В мене є метафора. Якщо ви спитаєте тих, хто був у Парижі про їх враження від Ейфелевої вежі, то отримаєте дуже різні відповіді. Хоча всі вони дивились на один і той самий об’єкт. Але вони дивились під різними кутами, в різному настрої, осінню чи літом, ввечері чи зранку. Так і «Вона». Ніхто інший не може дати однозначну характеристику чи описати аромат кількома словами. Це можете зробити лише ви. Особисто. Після нанесення на свою шкіру. Зробіть це!» 


Створення аромату «Вона»  — було творчим процесом для всіх учасників. Розробки, дискусії, креатив. Весь час parfum büro production вів відео запис створення, в тому числі у свята святих — творчій лабораторії парфумера. В результаті, в день презентації аромату, відбувся допрем’єрний показ фільму «Вона» – в якому показано всю складність та цікавість створення нішового аромату.