Як київський бренд технологічного одягу RIOTDIVISION допомагає українцям під час війни

Нова реальність для українських брендів

Повномасштабне російське вторгнення змусило українські бренди змінити звичний робочий ритм. 

У такій ситуації опинився і RIOTDIVISION — київський бренд технологічного одягу. Наразі команда продовжує працювати та допомагати українським захисникам і захисницям. 

Про роботу  RIOTDIVISION розповів представник бренду Платон Осадчий.

«За декілька днів до початку російської агресії ми закінчили виготовлення спеціальної лінійки ременів (під автомати). Це було інтуїтивне рішення. Планували виставити їх на продаж у кінці лютого, але життя внесло свої корективи. У перші години російського вторгнення ми роздавали їх знайомим добровольцям — до нас приїздили групи військових та працівники інших спецпідрозділів», — прокоментував представник бренду.

Платон Осадчий зазначив, що магазин RIOTDIVISION упродовж місяця відчинявся щодня — працівники роздавали все, чого тоді потребували захисники Києва та області. 

«Загалом під час інвентаризації залишків ми зрозуміли, що було витрачено близько двох мільйонів гривень — проте це ніщо у порівнянні з тим, яку ціну платять щодня воїни та їхні родини», — прокоментував Платон Осадчий. 

За словами представника бренду, наразі взагалі не йде мова про вчасний запуск колекцій, адже навколо надто багато суб’єктивних чинників, на які команда не може вплинути.

Також Платон Осадчий закликав українські бренди об’єднувати зусилля та допомагати тим, хто цього потребує. А особливо — українським військовим. 

Більше інформації про роботу RIOTDIVISION можна дізнатися на сторінці бренду в Instagram.


Реклама

Популярні матеріали

Українська кухня: веганські рецепти на сніданок, обід і вечерю...


Чай з кульбаби: корисні властивості, правила приймання та...


Old money — естетика, яка ніколи не вийде з моди: складаємо образи...


Читайте також
Популярні матеріали