Памела Андерсон стала обличчям нової рекламної кампанії Proenza Schouler

На знімках акторка демонструє «справжню себе» без макіяжу

Після появи Памели Андерсон на Паризькому тижні моди без макіяжу, що спричинило справжній фурор у медіа та соцмережах, 56-річна суперзірка вкотре показала свою природну красу в новій рекламній кампанії Proenza Schouler весна-літо — 2024.

Pamela Anderson

Світлини, зроблені фотографом Давітом Гіоргадзе, демонструють нам стриманість, мінімалізм та елегантність. На них Памела Андерсон позує у речах із нової колекції бренду, що, як пишуть на їхньому сайті, «підкреслює внутрішні якості, які визначають Proenza Schouler і їхню жінку: дорослу, інтелектуальну, яка ніколи не жертвує юнацькими якостями експериментування та гри». 

Зокрема, на фотографіях акторка вдягнена у білу максісукню з атласної стрічки, червону трикотажну сукню із зав’язаними спереду рукавами, кашеміровий светр із монограмою, класичний чорний піджак, заправлений у брюки, і вибілені джинси «бойфренди». Також яскраво виділяються й аксесуари та взуття — шкіряна поясна та нейлонова сумки, ремінь зі сріблястою пряжкою і чорно-білі босоніжки, одягнені поверх колготок. Зірка постає перед нами без макіяжу, лише з легким блиском на губах. 

До цього Памела Андерсон вразила всіх своїм образом без макіяжу на Паризькому тижні моди у вересні минулого року. Вона розповіла, що зовсім не хотіла викликати таку реакцію у публіки. «Я почувала себе такою вільною. Це не було якоюсь спеціальною заявою. І я не думала, що хтось зверне на мене увагу: зрештою, я не мир у всьому світі встановила, а просто відмовилася проводити по три години на день у кріслі візажиста...» Зірка розповіла, що відмова від декоративної косметики дає їй свободу, і саме так вона проявляє любов до себе. 


Реклама

Популярні матеріали

5 етапів відносин, через які проходять лише міцні пари


5 продуктів для трендового весняного макіяжу: вибір...


Куди піти у квітні: концерти, виставки та інші події, варті уваги...


Читайте також
Популярні матеріали