Oselya
Гучні вечірки Ірини Ковальчук зажили слави серед світського Києва, але про щиру гостинність івент-організаторки та її хист у царині домашнього затишку знає лише найближче оточення. Ірина — справжня прихильниця вишуканої культури побуту, тож запуск авторського бренду домашнього декору та текстилю Oselya став радше очевидним, ніж несподіваним. Цього літа у співавторстві з Тетяною Чумак та її TG Botanical вийшла перша колекція вишитих скатертин, яку вже встигли презентувати під час Тижня моди в Копенгагені, а згодом і в київському ЦУМі. Сьогодні ж бренд створив уже третій, різдвяний дроп, до якого увійшли скатертини в ніжній біло-блакитній палітрі та у традиційному дуеті червоного із зеленим. Розпочалася історія Oselya саме зі скатертин, адже в них Ірина вбачає перший прояв цивілізованого, естетичного побуту. До речі, бренд виходить за рамки настільного текстилю у звичному розумінні: універсальні комплекти містять нижню та верхню скатертини, що називаються мулетоном і напероном відповідно, ще й з кількома деталями. Тож Oselya служитиме своєрідним глосарієм.
Eternal
Eternal створює витончені базові речі виняткової якості. Бренду притаманні елегантність, жіночність, увага до деталей та строгі геометричні форми. До першої колекції Eternal Essentials увійшли пальта прямого крою, пара класичних костюмів, сорочки та брюки, а особливою гордістю дизайнерки бренду стала ексклюзивна сорочка з ручною вишивкою. Зображення на ній несе в собі певний символізм: вишивка у формі будинку є відсилкою до 2022 року, у якому мільйони українців були вимушені покинути свої домівки.
Фото: Ганна Кривко
Moon Lingerie
Moon Lingerie — молодий український бренд вишуканої спідньої білизни, заснований у 2022 році. За лаштунками бренду стоїть Юлія Чеботарьова — талановита українська підприємниця, яка, незважаючи на війну, зуміла втілити в життя свою давню мрію та започаткувала в Україні власний бізнес. До дебютної колекції бренду увійшли комплекти спідньої білизни з мережива та з додаванням грайливих елементів, навіяних танцювальною естетикою. Бестселерами бренду вже встигли стати моделі у чорному та білому кольорах, однак є в арсеналі Moon Lingerie і ніжні відтінки рожевого, смарагдового та блакитного. Менш практичні, та не менш бажані, аби відкладати їх на потім. Як і життя, яке, на особисте переконання засновниці бреду, не варто відкладати на потім.
iam
Цей молодий український бренд спеціалізується на комфортному одязі, у якому жінка почуватиме себе впевненою та вільною. Основа iam — гармонійні та збалансовані колекції з одягом, який складається в довершений гардероб, де все поєднується між собою. Завдяки цьому підходу жінки, які обирають iam, можуть створювати свій ідеальний образ, не жертвуючи власним часом і комфортом. В арсеналі iam багато якісного трикотажу, зокрема комплектів для дому, светрів, водолазок та в’язаних аксесуарів. Серед бестселерів актуальної колекції — вовняна дублянка у молочному та чорному кольорах.
Motrych
Молодий ювелірний бренд Motrych розпочав нову історію в Instagram лише кілька днів тому, та вже встиг завоювати увагу інфлюенсерів та fashion-інсайдерів. Першими в акаунті бренду з’явилися світлини дизайнерських сережок, кафів та каблучок — мінімалістичних, проте не простих. Саме прикраси дизайнерка Катя Мотрич трактує як інструмент самовираження, тож ми ще матимемо нагоду розшифровувати потаємні сенси її майбутніх виробів.
Lesi Pak
Цей молодий український бренд зі Львова створює одяг для немовлят. В основі філософії Lesi Pak — поєднання класичних європейських традицій створення дитячого одягу з українською душею та спадщиною. «Велику увагу ми приділяємо деталям, практично всі наші речі створюються вручну, і це дозволяє контролювати якість кожної, — розповідає засновниця марки Леся Пак. — Ми орієнтуємося на створення позачасових речей, хоч і мініатюрних, які потім можна буде передати наступним поколінням». Складається нова колекція Lesi Pak з двох лінійок — повсякденної та хрестильної. У першу увійшли в’язані вручну кардигани з м’якої натуральної пряжі в спокійних пастельних відтінках, трусики та штани з натурального гіпоалергенного льону, а також м’якого вельвету. Друга — це постійна колекція хрестильних образів для дітей різного віку. Сюди увійшли як традиційні довгі сукні, так і практичніші комплекти для немовлят.
Taiyo
Створення бренду Taiyo є черговим підтвердженням того, що українці не здаються. Попри всі складнощі, які приніс 2022 рік, телеведуча Валентина Хамайко разом з колегою Володимиром Рабчуном та стилісткою Тетяною Богініч об’єдналися, аби не тільки разом шити одяг, а ще й підтримувати таким чином економіку країні, збирати гроші на допомогу ЗСУ та забезпечувати людей новими робочими місцями. У перекладі з японської taiyo означає «сонце». Саме як сонячні й можна охарактеризувати речі бренду. До першого дропу бренду увійшли різнокольорові спортивні та повсякденні речі. Бренд спеціалізується на роботі з преміальним трикотажем, у складі якого 95% бавовни і 5% еластану, що дозволяє речам зберігати форму і колір та залишатися приємними на дотик.
Lucasheva
Lucasheva — +1 у добірку українських брендів взуття. Бренд було створено архітекторкою та дизайнеркою Тіною Лукашевою — звідси і незвична естетика і майстерна робота з формами. Акуратні мюлі на нетипових округлих підборах уже встигли стати візитівкою бренду.
Залізна крамниця
Залізна крамниця — офіційний мерч Укрзалізниці, яка цьогоріч стала легендарною. Офіційний магазин було відкрито лише кілька місяців тому, проте це місце відвідують сотні людей щодня, а нещодавно почесним гостем крамниці став навіть актор Шон Пенн під час свого візиту до Києва.