«Я й уявити собі не могла, що наше виробництво виготовлятиме тактичне взуття», — Марія Маслій

Засновниця Marsala — про нові виклики, організацію роботи бренду та подальші перспективи розвитку в умовах нової реальності 

Українська мода сьогодні є одним з потужних рупорів нашого народу в світі, а українські дизайнери — його голосами. Fashion-редакторка ELLE Анастасія Білоус спілкується з головними гравцями ринку, які сьогодні мають змогу говорити з усім світом від імені made in Ukraine. У рамках цілого циклу матеріалів «Модний рупор народу» ми розповідатимемо про українські бренди, які не тільки продовжують працювати на благо країни, а й докладають чималих зусиль до боротьби на культурному фронті. 

Наша сьогоднішня героїня — Марія Маслій, дизайнерка та засновниця бренду взуття Marsala. 

Про роботу бренду сьогодні

У перші ж тижні повномасштабної війни ми передали все наше зручне зимове взуття для ТРО. Через півтора місяця я почула зворушливу історію дівчини, до якої потрапила одна пара, і зрозуміла: ми маємо це робити. Нашому виробництву вдалося розробити тактичне військове взуття. Це найважливіше досягнення. Звичайно, ми не мали підозри, що колись будемо чимось подібним займатися. Частина команди продовжує працювати в Києві. Ми обробляємо замовлення онлайн, а також представлені в шоу-румах Personality у Львові та M & Others в Ужгороді. Працюємо з рядом іноземних платформ. Офіс та шоурум залишили.

Про виробництво

Основне виробництво, з яким ми працювали, розміщене в Харкові. На щастя, їм вдалося перемістити частину потужностей до Західної України. Ми продовжуємо працювати. Звісно, встигнути з розробкою нової колекції вчасно дуже проблематично. Я провела ряд переговорів з іноземними виробництвами, проте наразі важко уявити, як перенести виробництво за кордон — і з точки зору таймінгу, і з фінансової. Та якщо чесно, більш за все хочеться продовжувати виробляти в Україні. 

Про шляхи продажів

Не так давно у нас був досвід організації pop-up store в Амстердамі. Там вдалося домовитися з місцевим брендом Anna Nina про чудову локацію. 

Про попит серед іноземців

Я думаю, перш за все увагу іноземців привертає продукт — дизайн та якість. Безумовно, люди відчувають емпатію до українців, але це точно не основний фактор попиту. 

Про нові перспективи

Наразі ми на етапі переговорів з іноземним брендом про колаборацію. Також бачу великі перспективи у категорії тактичного взуття. Можливо, будемо розвивати цей напрямок для хайкінгу та туризму. 

Про роль модної індустрії у світовому порядку денному

Сьогодні мода стала одним з гучних голосів війни. У цій інформаційній війні бере участь кожен модний бренд, що є важливим та дієвим способом розповідати правду. 


Реклама

Популярные материалы

Топфаворити догляду цієї осені: вибір beauty-редактора


Як не збожеволіти від обсягу інформації у новинах


10 українських фільмів, які варті уваги


Читайте також
Популярні матеріали