Іван Фролов: «Щоденно кожен із дизайнерів України відчуває нестачу професійних кадрів. Тому що наша освіта — жоден із напрямків — не є аналогом fashion-освіти»

Дизайнер Іван Фролов розповів Роману Тимофєєву про тонкощі Сходу, професійну освіту в Україні та новий напрямок бренду

Дизайнер Іван Фролов розповів Роману Тимофєєву про тонкощі Сходу, професійну освіту в Україні та новий напрямок бренду

Конкурс «Погляд у майбутнє» ви виграли у 19 років і донині є одним із наймолодших українських дизайнерів. Чи стикались ви особисто коли-небудь з ейджизмом?

Ні. Навпаки. Мені завжди всі допомагали. На мій погляд, коли в юному віці у людини є певні амбіції та прагнення досягнути чогось, це викликає лише повагу і бажання підтримати. Складно було, коли після п’ятого курсу КНУТД я вступив до аспірантури і почав викладати студентам молодших курсів, з якими, по суті, разом навчався ще рік тому. Їм було незвично бачити мене викладачем.

Чому ви пішли викладати?

Коли я пристав на пропозицію вступити до аспірантури, я також погодився викладати, оскільки освіта в нашій галузі потребує змін, і я не міг проґавити шанс почати змінювати щось хоча б з низів. Щоденно кожен із дизайнерів України відчуває нестачу професійних кадрів. Тому що, по суті, наша профільна освіта — жоден із напрямків — не є аналогом тієї освіти fashion-дизайнера, fashion-юриста чи навіть fashion-піарника, яка потрібна фахівцю такого профілю.

Люди в Україні, які працюють у цих сферах сьогодні, самостійно досягли цього, навчаючись за допомогою інтернет-ресурсів та стажувань, або отримували освіту за кордоном. Предмет, який я викладаю, частково допомагає адаптувати знання «радянської школи» до реальності.

Що вирізняє ваш бренд поміж інших?

Чітко сформована концепція, яка вміщується у двох словах, — Intelligent provocation. Наш підхід впізнаваний і швидко зчитується покупцем. Це історія не просто про одяг — це певна філософія, думка, закладена поміж ниткою та тканиною, 
в конструкції та деталях — як от серце, наш логотип.

У бренда Frolov сформувався новий напрямок — вечірній одяг. Це іміджевий проект?

Ми успішно створюємо індивідуальні виходи на червоні доріжки, і протягом останніх двох сезонів перша лінія бренду Frolov повністю переформатувалась у вечірній одяг. Повсякденні речі ми виокремили у другу лінію Frolov Man — вони доступні не лише у чоловічій, але і в жіночій посадці. Хоча часто дівчата замовляють у нас саме чоловічу версію.

Дизайнер Іван Фролов розповів Роману Тимофєєву про тонкощі Сходу, професійну освіту в Україні та новий напрямок бренду

Де представлений ваш бренд?

Ми представлені в концептуальних магазинах в Європі, США та Азії, але серед наших пріоритетних напрямків — країни Середнього Сходу: Катар, Кувейт, Саудівська Аравія. Там попитом користуються саме вечірні вбрання.

Хибна думка — ніби всі жінки Сходу повсякчасно ходять у паранджі. Ісламський світ уже не такий консервативний. Буває, що дівчата з інших країн летять до «світського» Дубая, аби вдягтися у свої наймодніші речі та похизуватися перед подружками. 

Дизайнер Іван Фролов розповів Роману Тимофєєву про тонкощі Сходу, професійну освіту в Україні та новий напрямок бренду

Кого із зірок ви б хотіли побачити у вашому одязі?

Я знаю, що наші сукні придбали Кім Кардашьян та Ріанна. Під час Паризького тижня моди ми давали міряти сукню Наомі Кемпбелл. Було б чудово, аби речі Frolov вдягнула Бейонсе. У нашій новій колекції є декілька корсетів, які б дуже їй личили. Особливо для сценічного виступу.

Ваш улюблений фільм?

«Крик і шепіт» Інгмара Бергмана. Це дуже емоційно складний фільм, але, переглядаючи його, я відчуваю справжнє естетичне задоволення від роботи геніального оператора Свена Нюквіста. Все витримано в моїх улюблених кольорах — червоному, білому і чорному. Коли я був підлітком, обожнював фільм «Мрійники» Бертолуччі. 

Дизайнер Іван Фролов розповів Роману Тимофєєву про тонкощі Сходу, професійну освіту в Україні та новий напрямок бренду

Кадр з фільму «Крик і шепіт»


Реклама

Популярні матеріали

Шукайте свіжий випуск ELLE Decoration


10 трендових манікюрів для коротких нігтів на весну 2024 року...


Стилістка Марина Мартинів запустила платформу FÉMATCH для пошуку...


Читайте також
Популярні матеріали