Іван Фролов — про кінофестиваль «Молодість», сукню першої леді та натхнення

Ексклюзивно для ELLE.UA

Про успіхи молодого дизайнера Івана Фролова знають не тільки в Україні, а й за її межами. Крім активної роботи над колекціями свого бренду FROLOV, його засновник та креативний директор бере участь і в різних проєктах. Минулого місяця він спільно з художником Вовою Воротньовим представив капсульну колекцію MOLODIST 50, яку вони спеціально створили до 50-го фестивалю «Молодість». Про фестиваль, колаборацію, творчість та натхнення Іван ексклюзивно розповів  в інтерв’ю редакції ELLE.UA.

Иван Фролов

Вперше в історії кінофестивалю «Молодість» відбувся показ fashion-фільмів. Ними стали короткі метри бренду FROLOV. Якими були ваші відчуття, коли ви побачили ретроспективу власних відео на великому екрані кінофестивалю?  

Окремі наші fashion-фільми вже були показані на великих екранах Kyiv Fashion Film Festival та навіть на міжнародному кінофестивалі у Ріо-де-Жанейро. Але я був дуже щасливий побачити цілу ретроспективу цих коротких метрів на одному екрані улюбленого кінофестивалю! Найцікавішим з того, що переповнювало мене, було відчуття актуальності та мистецької цінності цих робіт. Через стільки років вона лише виросла, і зараз мені складно оцінити їх як commercials. Вони є достойними повноцінними мистецькими роботами. І аудиторія у залі це лише підтвердила. 

Спеціально для ведучих відкриття та фінальної церемонії 50-ї «Молодості» ви створили кастомні образи. Розкажіть, будь ласка, про ці костюми.

Святковість цьогорічного ювілейного кінофестивалю мені дуже хотілося підкреслити і в образах ведучих. Натхненні голлівудським шиком, вони зберегли ДНК фестивалю, що фігурує в його назві. Створені з сучасних матеріалів, із сучасним дизайном та яскравими кольорами, вони були урочистими, але зовсім не класичними.  

Вашу сукню обрала перша леді — Олена Зеленська на інтронізацію японського імператора. Чи означає це, що перша леді встановила новий тренд в Україні? Як відомо, Мішель Обама, коли була в ролі першої леді, дала старт кар’єри багатьом незалежним американським дизайнерам завдяки публічній появі в їхньому одязі. Чи потрібна схожа ініціатива українським дизайнерам?

Звісно, такі образи ЗМІ завжди розбирають на деталі. Тому це одночасно велика честь та відповідальність — створювати одяг для першої леді. Ми щасливі такій нагоді та можливості повторити цей досвід ще не раз! 

Первая леди

Ви згадували, що постійно надихаєтесь кіно: натхненням для студентської колекції, присвяченої БДСМ-субкультурі, стала стрічка «Нічний портьє». Колекція, присвячена трансгендерним людям, має омажі фільмам Альмадовара та Ксавьє Долана. Розкажіть, чим ви надихались, коли створювали дроп для «Молодості» — Frolov x Vova Vorotniov for Molodist 50.  

У першу чергу самою ж «Молодістю». І у дропі ми застосували один з моїх улюблених кіноприйомів: використання символів як третьої лінії у сценарії. За таким же принципом будувалась і наша колаборація. Вова Воротньов зробив дуже потужне дослідження походження скіфського оленя. І виявилось, що його айдентика була знайдена на Кубані, а зараз зберігається в Ермітажі. Саме тому за основу нашої колаборації Вова взяв іншого оленя — знайденого біля Черкас, який зараз зберігається в київському Музеї коштовностей. А його роги отримали форму серця — центрального символу нашого бренду. 

Ваня Фролов

Далі ми вирішили візуально об’єднати текстові логотипи «Молодості» та FROLOV. Тут ми використали алюзію на те, як кінофестивалі підписують стрічки «у лаврах». І нашими «лаврами» стали лапки́ та зображення (FROLOV) <3 (Molodist). А колір футболок відсилає нас до чорного тла великого екрана.

Як аналогію для традиційного шопера ми випустили спеціальний фестивальний тревелер. Для того аби встигнути відвідати багато різних подій, подорожувати між залами та локаціями під час кінофестивалю з мінімальною кількістю речей (бейдж, телефон і дрібниці, які повинні бути під рукою), він був ідеальним. 

Ви маєте досвід створення костюмів для балету The Great Gatsby. До якого фільму хотіли б створити костюми? Кого з українських режисерів обрали б? 

Безперечно, обрав би творчий дует Яреми Малащука та Романа Хімея. Ми багато співпрацюємо, і я мрію створити костюми до їхнього мюзиклу. 

Назвіть три фільми та три серіали з найкращими костюмами, на ваш погляд.

Обожнюю стиль у фільмах «Крик і шепіт», «Із широко заплющеними очима», «Лоранс у будь-якому випадку». Що стосується серіалів, то це «V.I.P. (Vallery Irons Protection)», «Американська історія жахів: Готель» і «Секс і місто».


Реклама

Популярні матеріали

Українська кухня: веганські рецепти на сніданок, обід і вечерю...


Чай із кульбаби: корисні властивості, правила приймання та...


Апетитні кольори та інноваційні матеріали у новій колекції...


Читайте також
Популярні матеріали