Про благодійні свічки для відбудови країни та смаки українців: інтерв‘ю із засновницею бренду INRO Ольгою Саєнко

Ексклюзивно для ELLE.UA

Під час торішніх блекаутів, які стали значним випробуванням для кожного українця, свічки були джерелом світла та певним символом життя. Український парфумерно-косметичний бренд INRO вирішив не просто продовжувати діяльність і дарувати людям затишок, світло та тепло, а й долучитися до благодійності. 

У партнерстві з фандрейзинговою платформою UNITED24 INRO презентували колекцію свічок, присвячену містам України в тимчасовій окупації, щоб зібрати кошти на їхню відбудову. В інтерв‘ю із засновницею бренду Ольгою Саєнко ми поговорили про роботу бренду в умовах війни, майбутні колаборації, як змінилися смаки українців і не тільки. 

До створення бренду INRO ви теж працювали в парфумерній галузі. Розкажіть про цей досвід. Як він вам допоміг?

Я маю освіту технолога парфумерно-косметичного виробництва і до створення INRO працювала технологом на парфумерній фабриці. Це був гарний досвід, адже я брала участь у розробці парфумів разом із командами європейських парфумерів і технологів. Зараз ми використовуємо ці знання та досвід, створюючи власні аромати. Окрім цього, в іншому напрямку нашого бізнесу — компанії  Aroma Line — ми створюємо аромати для багатьох виробників та брендів.  

У концепції INRO ви вирішили поєднати натуральні інгредієнти з високоефективними сучасними компонентами. Чому обрали саме таку філософію?

Ми хотіли, щоб наші косметичні засоби відрізнялися не тільки натуральним складом, але й ефективністю. На жаль, не всі натуральні компоненти мають високий вміст корисних речовин, тож ми посилюємо ефективність продуктів дієвими сучасними компонентами.

Іноді натуральні компоненти можуть провокувати підвищену чутливість чи навіть алергію, в той час як створені штучно є більш гіпоалергенними. Наприклад, багато людей не можуть уявити б‘юті-рутину без вітаміну С або кислот — і навіть не здогадуються, що ці компоненти у своїй більшості вже давно синтезуються. Тому виробникам косметичної продукції важливо дотримуватися балансу, а споживачам не варто боятися довгих назв на етикетках і демонізувати синтетичні компоненти. 

Зараз бренд INRO, як і всі ми, працює в умовах війни. Як змінилася за цей час ваша робота? 

Як і всі інші бренди, які залишились і продовжують діяльність в Україні, ми пережили багато змін. Починаючи з часткової релокації та оновлень у команді до зміни асортименту. Адже деякі види сировини під час війни стали недоступними, а деякі продукти — неактуальними. Але ми продовжуємо працювати, підтримувати армію і людей, які потребують допомоги. 

У співпраці з United24 ви створили свічки, щоб зібрати гроші на відновлення українських міст. Чому виникла саме така ідея — присвятити колекцію окупованим містам?

Це, без сумніву, проєкт, яким ми пишаємося. Багато наших співробітників мають родичів в окупованих містах або навіть самі виїжджали з окупації. Можна сказати, що для нас це особисте, адже вся наша команда з нетерпінням чекає на визволення України.

Ідея створення цієї колекції свічок виникла сама собою як символ нашої віри в перемогу. Залишаючись в зимовому Києві під ракетними обстрілами, без світла і зв’язку, ми продовжували працювати, підтримували тих, хто залишився по ту сторону фронту й чекає на визволення, і вірили в нашу перемогу. 

Ці свічки стали згадкою про дорогі серцю кожного українця міста. Запалюючи їх, можна зануритися в особисті спогади та пригадати аромат рідного міста або вперше відчути, як пахне Донецьк чи Сімферополь. Весь прибуток із цієї колекції перераховується на United24, тож, купуючи свічку, ви підтримуєте відновлення українських міст.

Які відгуки ви отримали, коли створили благодійну колекцію? 

Ми навіть не очікували отримати стільки відгуків, підтримки та подяки! Більшість з них були позитивні, багато людей писали, що розчулилися до сліз. Деякі просили додати до колекції їхні рідні міста, які не увійшли до першого релізу, і ми це обов’язково зробимо трохи згодом. 

Свічками зацікавились і за кордоном, причому саме іноземці, які підтримують Україну та хочуть долучитися до цього ще й фінансово. Від Британії аж до Японії — ми відчули чималу підтримку від наших закордонних друзів. 

Ці свічки вийшли в той час, коли вся країна переживала блекаути, що дуже символічно. Як вам вдалося дотриматися дедлайнів і взагалі продовжити роботу?

Важка зима внесла свої корективи, тому запуск колекції декілька разів переносився. Через постійні відключення світла розробка дизайну зайняла цілу вічність, обрані аромати затрималися десь на шляху з Франції, а затвердження тестових зразків пакування проходило в прямому сенсі під свічками. До речі, через це перша партія пакування вийшла трохи темнішою, ніж планувалося і її довелося переробляти.

Як змінилися вподобання та потреби людей за останній час? Що актуальніше: догляд, більш практичні речі, чи знаходиться місце ще й для краси та відпочинку?

Вподобання людей дійсно змінилися і з цими змінами доведеться працювати не тільки зараз, але й ще деякий час після війни. На нашу думку, зараз особливо вирізняються два тренди. 

Перший — бажання жити тут і зараз. Для нього притаманні яскраві кольори й такі ж більш емоційні та яскраві аромати. Другий тренд — це бажання людей трохи заспокоїтись і розслабитись. Для нього характерна більш спокійна кольорова гама, а також простіші, зрозуміліші та релаксові  аромати. Саме для людей, які знаходяться в пошуках спокою та зменшення тривоги, ми створили свічки RELAX COLLECTION з ароматами пало санто, уду, сандалу, кипарису та коноплі. Вони дозволяють зняти стрес, напругу та розслабитися. 

Чи плануєте ще якісь благодійні ініціативи? 

Наразі ми плануємо додати ще деякі міста в спільну колекцію благодійних свічок з United24. Звичайно сподіваємось, що вже найближчим часом концепція нашого проєкту дещо зміниться і в нього будуть входити ще й звільнені міста. Для цього ми й працюємо — щоб підтримувати армію та наближати нашу перемогу. 

Незабаром ми презентуємо колаборацію з українською художницею, яку готуємо вже декілька місяців. Вона теж створена з благодійною метою, тому не можемо дочекатися, коли все буде готово.   

У бренду INRO є окрема парфумерна лінійка. Поділіться улюбленими аромати та нотами в парфумах.

Наразі ми маємо вже дві колекції парфумів: PREMIUM SELECTION та PURE GOLD COLLECTION. Вони відрізняються не тільки пакуванням, але й ароматами. 

Мої улюблені аромати з PREMIUM SELECTION в чорному мармуровому пакуванні — це CROFTON та DEMURE. Обидва мають нішеве звучання з нотами деревини, кави, шкіри, рому, тютюну та гурманіки. А от аромати в PURE GOLD COLLECTION зовсім інші — вони більш ніжні в порівнянні з попередніми, більш мʼякі та тендітні. До прикладу, аромат ANGELI — справжнє втілення ніжності з легкими пудровими нотами та нотами квітів, фруктів, вірджинського кедра, кашеміру, пачулі й ванілі.


Реклама

Популярні матеріали

Знайомтеся, Олександр «Терен» — український ветеран та новий...


«Я часто питала, за що мені ця втрата. А потім зрозуміла: війна не...


Найстильніші сумки для літньої пори в новій колекції HARVEST...


Читайте також
Стиль життя / Блог стиль життя

Бердвотчинг: що це таке і де його шукати

Популярні матеріали