«Ми плануємо посилювати українську присутність у світі та відкривати стори в Європі та США», — Юлія Ярмолюк

Засновниця J’amemme розповідає про організацію роботи бренду та подальші перспективи розвитку в умовах нової реальності 

Українська мода сьогодні є одним з потужних рупорів нашого народу в світі, а українські дизайнери — його голосами. Fashion-редакторка ELLE Анастасія Білоус спілкується з головними гравцями ринку, які сьогодні мають змогу говорити з усім світом від імені made in Ukraine. У рамках цілого циклу матеріалів «Модний рупор народу» ми розповідатимемо про українські бренди, які не тільки продовжують працювати на благо країни, а й докладають чималих зусиль до боротьби на культурному фронті. 

Наша сьогоднішня героїня — Юлія Ярмолюк, дизайнерка та засновниця бренду J’amemme.

Про роботу бренду сьогодні

Робота змінилася майже повністю, оскільки через війну порушилися логістичні процеси. Наші основні постачальники припинили свою діяльність: наприклад, ті, хто створював для нас плісе раніше, зараз або не виходять на зв’язок, або більше не займаються цим з різних причин. Тому постало питання щодо пошуку нових підрядників. На жаль, усі ті процеси, які ми налагоджували роками, були зупинені, і нам довелося починати з нуля. Проте ми відновили діяльність, знайшли нових підрядників, тому маю надію, що вийде налаштувати роботу навіть краще та ефективніше. Хоча досі зберігаються труднощі з доставкою наших виробів у Європу.

До повномасштабної війни я планувала розширення команди, яке мало відбутися навесні, проте ми були змушені відкласти ці плани, і тільки зараз, улітку, вони починають втілюватися. Ми наймаємо людей та починаємо працювати в новому напрямку, і сподіваюся, що перші результати всі зможуть побачити у наших колекціях FW 22-23 та Spring 23. Ми рухаємося далі — придумуємо нові техніки, співпрацюємо з досвідченими спеціалістами. Я дуже рада, що члени моєї команди повернулися в Україну, ми змогли розширитися та повернутися до роботи.

Про виробництво

Ми довго думали, чи варто нам переїжджати, чи залишатися в Україні, я намагалася знайти виробництво за кордоном. Проте я дуже ціную вміння майстринь, які працюють з нашим брендом: вони надзвичайно талановиті. Упевнена, що за кордоном було б складно знайти команду, яка володіє таким же рівнем майстерності. Я дуже рада, що вдалося майже повністю зберегти виробництво, але, на жаль, люди, що відповідали за наше фірмове плісе, перебувають під постійними обстрілами. Проте ми намагаємося знайти нові способи розвитку цього напрямку: пошуки відбуваються не тільки в Україні, а й в усьому світі.

Про шляхи продажів

З продажами за кордоном допомагає наш сайт — ще до війни ми досить активно розвивали напрям міжнародної торгівлі. Ми докладали багато зусиль для розвитку сайту та підвищення впізнаваності бренду за кордоном. Тому в цьому контексті ми не відчули значних змін, адже працювали в цьому напрямку і до війни. Також працює наш шоурум в Україні, маємо багато відвідувачів навіть зараз, що, безперечно, дуже мене тішить. Звичайно, ми беремо активну участь у благодійних pop-up stores, різноманітних маркетах: минулого тижня були представлені на благодійному маркеті в готелі Fairmont, а також за кордоном — у Бостоні, Берліні, Празі. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб допомогти країні та Збройним Силам України. Також це дає змогу заявити про український бренд у Європі та Америці. Я вважаю, що зараз увага всього світу прикута до України, тому ми повинні зробити все, щоб гідно представити себе іноземним споживачам та партнерам.

Про попит серед іноземців

Нас дуже підтримують! Як тільки почалася війна, іноземці робили дуже багато замовлень, щоб максимально нас підтримати. Навіть пропонували відправити виріб, за який вони заплатили, після закінчення війни. Писали багато теплих слів на адресу України та нашої команди. Мені здається, що це не просто цікавість, це прагнення допомогти нам усіма доступними їм способами. Донати, щирі слова — я отримала безліч повідомлень від стилістів з Америки, Європи: вони пропонували допомогти з переїздом, житлом. Я відчувала нереальну підтримку України від людей зі сфери моди.

Про нові перспективи

Ми опрацювали досить багато контактів, адже маємо на меті підвищувати впізнаваність бренду за кордоном. Безперечно, зараз відчувається підвищена увага до українських дизайнерів. Ми плануємо посилювати свою присутність та відкривати стори в Європі, США. Це наші глобальні плани, які я б хотіла втілити вже в цьому році, хоча, звичайно, досить складно планувати щось, враховуючи обставини, в яких ми перебуваємо. Сьогодні ми працюємо в рази наполегливіше та більше, ніж до війни, але мені б дуже хотілося показати світу, які класні продукти створюються в Україні та якими працелюбними є українці. Хотілося б через свою роботу донести світу, які ми хоробрі та талановиті. Я відвідала декілька виставок та познайомилася з різними людьми. Ми шукаємо нових постачальників, які зможуть надавати послуги високого рівня. Ми напрацьовуємо нові зв’язки, розширюємо виробництво та команду. Мої великі плани, які я мала до війни, зараз стали ще більшими та грандіознішими.

Про роль індустрії у порядку денному

Звичайно, зараз весь модний світ більш пильно приглядається до нас: вивчає наші традиції, наші орнаменти, наш національний одяг, українська вишивка набуває популярності у світі. Усі українці дуже вдячні за таку неймовірну підтримку, адже зараз весь світ разом з Україною бореться за демократичні цінності. Я думаю, що мода відіграє дуже важливу роль у теперішній ситуації, адже з її допомогою ми доносимо світу наші культурні цінності, заявляємо про себе ще гучніше. Дизайнери популяризують нашу культуру серед поціновувачів моди у світі.

Я б хотіла, щоб після нашої перемоги Україна продовжувала залишатися в центрі уваги модного світу. Хочу, щоб в українську моду інвестували, нею цікавилися, адже в нас є безліч талановитих дизайнерів, які варті уваги.


Реклама

Популярні матеріали

Вибір тижня: найстильніші вбрання та аксесуари на зиму в нових...


«Аптечка першої ментальної допомоги»: картки для саморефлексії...


Fashion Talk: 15 питань Ользі Галушці про улюблені бренди...


Читайте також
Популярні матеріали