«Мода як системне явище проявляється на всіх етапах політичного процесу», — Наталія Куликова

Співзасновниця Pure creative project розповідає про благодійні ініціативи, організацію роботи бренду та подальші перспективи розвитку в умовах нової реальності 

Українська мода сьогодні є одним з потужних рупорів нашого народу в світі, а українські дизайнери — його голосами. Fashion-редакторка ELLE Анастасія Білоус спілкується з головними гравцями ринку, які сьогодні мають змогу говорити з усім світом від імені made in Ukraine. У рамках цілого циклу матеріалів «Модний рупор народу» ми розповідатимемо про українські бренди, які не тільки продовжують працювати на благо країни, а й докладають чималих зусиль до боротьби на культурному фронті. 

Наша сьогоднішня героїня — Наталія Куликова, дизайнерка та співзасновниця бренду Pure creative project.

Про діяльність бренду сьогодні

За часів війни відбулися кардинальні зміни у свідомості, економіці та організації виробничих процесів у індустрії загалом та у нашому бренді зокрема. З перших днів повномасштабної війни завдяки зусиллям нашого директора з виробництва та бажанню команди зробити свій внесок у подолання воєнної агресії ми долучилися до пошиття військової форми, та навіть передали частину обладнання на ці потреби. Майстрині з пошиття шовкових суконь приєдналися до роботи над зовсім іншими виробами.

З міркувань безпеки наш власний магазин у центрі столиці був закритий і майже всю діяльність з виробництва жіночого одягу ми зупинили.

У березні з ініціативи Оксани Гущі, директорки представництва Laboratoires Mansard Ukraine, за підтримки Юлії Лапигіної, засновниці Vitalite Estetics Viena, команда бренду Pure creative project почала підготовку до благодійного заходу Charity Brunch у Відні. Його основною метою був збір коштів для громадської організації  «Жіночі перспективи», яка надає притулок жінкам та дітям зі східних областей України. Завдяки спільним зусиллям нам вдалося зібрати значну суму коштів та передати їх на потреби цієї організації. До речі, ми продовжуємо співпрацювати. 

Про виробництво

З моменту створення бренду ми з партнеркою та співзасновницею Аліною Леляк вибудовували мануфактурне виробництво із чіткою спеціалізацією на виробничих процесах. Виробництво bespoke брюк та сорочок під керівництвом майстра саме цієї справи, виробництво костюмів, виробництво речей із шовку та експериментальний цех — усі ці ланки однієї виробничої структури бренду розміщувалися у різних містах. Ми вибудовували структуру залежно від місцеперебування майстра. На сьогодні доступу до двох цехів у нас немає, бо вони розташовані поряд зі стратегічними об’єктами, а майстри виїхали за кордон. Тому негайною потребою стала організація мініцеху за кордоном. Ми знову йдемо за нашими майстрами, бо досягти такої якості виробів можна тільки з ними!

Основні складнощі — це легалізація бізнесу, реєстрація та податковий супровід.  Та я вірю, що це тільки на початковому етапі. Приємний бонус — це логістика, адже тканини ми замовляємо в Італії, Бельгії, а організувати рух Європою набагато простіше.

Про шляхи продажів

Основні шляхи продажів за кордоном у нас не змінилися, наразі плануємо тільки розширення фізичної присутності бренду в інших країнах. 

Про попит серед іноземців

Реакція на вироби бренду Pure creative project завжди однакова — потенційні клієнти здивовані високою якістю. У процесі роботи над брендом основну увагу ми завжди приділяли технічному виконанню виробів та тканинам, спрямовували інвестиції саме у ці складові й зовсім не займалися просуванням, але наші речі самі себе продають. 

Першу клієнтку, яка купила наш одяг під час війни, я особисто запам’ятаю на все життя. Саме клієнти і повертають нас до роботи. 

Про подальші перспективи

Подальші перспективи української моди на світовому рівні безпосередньо пов’язані із ситуацією в Україні: з можливостями виробництва, логістикою та ін. Увага світу до України, до українців як нації, до всього українського, безумовно, дає нові можливості, але покладає і нову відповідальність. Так, у нас напрацьовані нові контакти та пропозиції, які виглядають дуже перспективно для нашого бізнесу, але про це будемо розповідати вже по факту. Були й дуже цікаві ідеї стосовно співпраці з дизайнером з іншої країни — усе закінчилося пропозицією продати лекала та семпли нашої нової капсули, на що ми, звісно, не погодилися. 

Про роль модної індустрії у світовому порядку денному

Вплив моди здійснюється через взаємозв’язок традицій і культури. Модні тенденції притаманні всім суб’єктам політичного процесу: хтось перебуває в пошуку більш креативних рішень, а хтось залишається консервативним і повільно впроваджує модні елементи. Мода як системне явище (і це не тільки про одяг) проявляється на всіх етапах політичного процесу. Дизайнери мають унікальну можливість транслювати український код усьому світові.


Реклама

Популярні матеріали

Які шуби носити цієї зими: стильні ідеї з подіумів та пропозиції...


Як смартмонітори Samsung покращують робочий процес і дозволяють...


Новорічний френч: трендовий святковий манікюр


Читайте також
Популярні матеріали